Odkrijte ga na novo

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 21. 11. 2022 06:05:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Ko je prišel, je navdušil Slovenijo. Zdaj je tu v prenovljeni, še boljši različici. Kaj je torej novega pri modelu ŠKODA KODIAQ? Izpostavljamo nekaj ključnih novosti.

Odkrijte ga na novo
1.      Sprednji del je dobil bolj pokončno masko s šestimi stranicami in nov, dvignjen pokrov motorja. Druge podrobnosti mu dajejo še bolj terenski videz, posebej novi odbijači. Ti so uokvirjeni s paneli na obeh straneh v obliki črke L. Med ostalimi opaznimi lastnostmi je še širši sredinski vstopnik zraka in dodatki v barvi aluminija. 

2.      Glavni adut ostaja izjemna prostornost ob skupni dolžini 4,70 metra. Z opcijsko zložljivo tretjo vrsto sedežev lahko KODIAQ sprejme do sedem potnikov, če so zadnji sedeži podrti, pa je na voljo do 2065 litrov prtljažnega prostora.

3.      Nove so tudi sprednje luči. Žarometi so ožji in bolj dinamičnega videza. V kombinaciji z meglenkami prinašajo novi »štirioki« videz. Sprednji žarometi zdaj serijsko uporabljajo LED tehnologijo, opcijsko podprto z LED matričnimi lučmi. Inovativni matrični žarometi Full LED so pri nivojih opreme Style, L&K, RS in Sportline vgrajeni serijsko.

4.      Zadnji odbijač je dobil prepoznaven difuzor, dizajn pa je podoben sprednjemu. Prenovljen zadnji odbijač s poudarjenimi robovi deluje optično širši in bolj dinamičen. To dopolnjuje še novi spojler na vrhu prtljažnih vrat in na novo oblikovane luči, ki uporabljajo LED tehnologijo ter so ožje in bolj izklesane. 

5.      Sodobni in učinkoviti motorji prihajajo iz nove generacije motorjev EVO z nizkimi emisijami. Dva sta dizelska in trije so bencinski, pokrivajo pa razpon moči od 110 do 180 kilovatov (od 150 do 245 konjskih moči). Bencinski motor 2.0 TSI pri modelu KODIAQ RS je prvič uporabljen v velikem SUV-u znamke ŠKODA. Osnovna izvedba 1.5 TSI je edina, ki ima ročni šeststopenjski menjalnik in je na voljo izključno s pogonom spredaj. Pri vseh drugih različicah je sedemstopenjski menjalnik DSG serijski. Na voljo je seveda tudi štirikolesni pogon.

6.      Na vrhu palete je različica RS z 2.0 TSI motorjem, ki zmore 180 kW, kar je 4 kW več kot pri prejšnjem RS. Hkrati je ta motor tudi 60 kilogramov lažji od predhodnika, 5,2 kilograma pa je lažji tudi DSG menjalnik. Za razliko od ostalih različic ima novi KODIAQ RS masko z dvojnimi rešetkami v lakirani črni barvi. V primerjavi s predhodnikom ima KODIAQ RS tudi izstopajoč in prepoznaven sprednji odbijač. 

7.      Ena največjih sprememb notranjosti z opcijo sedmih sedežev sta sprednja ergonomska sedeža. Sta tudi električno nastavljiva z ročno izvlačljivim sedalnim podaljškom. Ob spominski peni in perforirani usnjeni prevleki sta lahko tudi ogrevana, hlajena in imata masažno funkcijo. Vse različice so dobile nov volan.

8.      Novi sivi kontrastni šivi vodoravno potekajo po celotni širini armaturne plošče. Dodatni novi kontrastni šivi so v vratnih oblogah. Armaturno ploščo in vrata krasijo nove dekorativne letvice v videzu brušenega aluminija (Ambition) ali diamantov (Style). Opremi Ambition in Style ponujata opcijo oblazinjenja iz recikliranih materialov.


9.      Zvočni sistem Canton poleg osrednjega zvočnika v armaturni plošči in nizkotonca v prtljažniku ponuja dodatnih deset (skupno torej dvanajst) namesto prejšnjih osem zvočnikov.

10.  Infotainment sistemi so zaradi vgrajene kartice eSIM vedno povezani s spletom. Nove infozabavne aplikacije omogočajo ogled novic ali vremenskih poročil in lahko z vozilom povežejo Googlov osebni koledar. Pametne telefone lahko brezžično povežete z brezžično tehnologijo SmartLink ter sistemi Android Auto, Apple CarPlay in MirrorLink™. Digitalna instrumentna plošča je na voljo kot dodatna oprema z 10,25-palčnim zaslonom.

Spoznajte vse različice na skoda.si: KODIAQ je na voljo tudi v športnejši različici Sportline, najbolje opremljeni različici Laurin & Klement in najbolj zmogljivi različici RS. Sestavite si svojega v konfiguratorju, odpeljite ga na testno vožnjo in preverite zalogo takoj dobavljivih vozil.

preberite še to

Avto tech
Prenovljena osebnost

Prenovljena osebnost

Promocijska vsebina
Ste vedeli, da j...

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...