Odkrijte ga na novo

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 21. 11. 2022 06:05:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Ko je prišel, je navdušil Slovenijo. Zdaj je tu v prenovljeni, še boljši različici. Kaj je torej novega pri modelu ŠKODA KODIAQ? Izpostavljamo nekaj ključnih novosti.

Odkrijte ga na novo
1.      Sprednji del je dobil bolj pokončno masko s šestimi stranicami in nov, dvignjen pokrov motorja. Druge podrobnosti mu dajejo še bolj terenski videz, posebej novi odbijači. Ti so uokvirjeni s paneli na obeh straneh v obliki črke L. Med ostalimi opaznimi lastnostmi je še širši sredinski vstopnik zraka in dodatki v barvi aluminija. 

2.      Glavni adut ostaja izjemna prostornost ob skupni dolžini 4,70 metra. Z opcijsko zložljivo tretjo vrsto sedežev lahko KODIAQ sprejme do sedem potnikov, če so zadnji sedeži podrti, pa je na voljo do 2065 litrov prtljažnega prostora.

3.      Nove so tudi sprednje luči. Žarometi so ožji in bolj dinamičnega videza. V kombinaciji z meglenkami prinašajo novi »štirioki« videz. Sprednji žarometi zdaj serijsko uporabljajo LED tehnologijo, opcijsko podprto z LED matričnimi lučmi. Inovativni matrični žarometi Full LED so pri nivojih opreme Style, L&K, RS in Sportline vgrajeni serijsko.

4.      Zadnji odbijač je dobil prepoznaven difuzor, dizajn pa je podoben sprednjemu. Prenovljen zadnji odbijač s poudarjenimi robovi deluje optično širši in bolj dinamičen. To dopolnjuje še novi spojler na vrhu prtljažnih vrat in na novo oblikovane luči, ki uporabljajo LED tehnologijo ter so ožje in bolj izklesane. 

5.      Sodobni in učinkoviti motorji prihajajo iz nove generacije motorjev EVO z nizkimi emisijami. Dva sta dizelska in trije so bencinski, pokrivajo pa razpon moči od 110 do 180 kilovatov (od 150 do 245 konjskih moči). Bencinski motor 2.0 TSI pri modelu KODIAQ RS je prvič uporabljen v velikem SUV-u znamke ŠKODA. Osnovna izvedba 1.5 TSI je edina, ki ima ročni šeststopenjski menjalnik in je na voljo izključno s pogonom spredaj. Pri vseh drugih različicah je sedemstopenjski menjalnik DSG serijski. Na voljo je seveda tudi štirikolesni pogon.

6.      Na vrhu palete je različica RS z 2.0 TSI motorjem, ki zmore 180 kW, kar je 4 kW več kot pri prejšnjem RS. Hkrati je ta motor tudi 60 kilogramov lažji od predhodnika, 5,2 kilograma pa je lažji tudi DSG menjalnik. Za razliko od ostalih različic ima novi KODIAQ RS masko z dvojnimi rešetkami v lakirani črni barvi. V primerjavi s predhodnikom ima KODIAQ RS tudi izstopajoč in prepoznaven sprednji odbijač. 

7.      Ena največjih sprememb notranjosti z opcijo sedmih sedežev sta sprednja ergonomska sedeža. Sta tudi električno nastavljiva z ročno izvlačljivim sedalnim podaljškom. Ob spominski peni in perforirani usnjeni prevleki sta lahko tudi ogrevana, hlajena in imata masažno funkcijo. Vse različice so dobile nov volan.

8.      Novi sivi kontrastni šivi vodoravno potekajo po celotni širini armaturne plošče. Dodatni novi kontrastni šivi so v vratnih oblogah. Armaturno ploščo in vrata krasijo nove dekorativne letvice v videzu brušenega aluminija (Ambition) ali diamantov (Style). Opremi Ambition in Style ponujata opcijo oblazinjenja iz recikliranih materialov.


9.      Zvočni sistem Canton poleg osrednjega zvočnika v armaturni plošči in nizkotonca v prtljažniku ponuja dodatnih deset (skupno torej dvanajst) namesto prejšnjih osem zvočnikov.

10.  Infotainment sistemi so zaradi vgrajene kartice eSIM vedno povezani s spletom. Nove infozabavne aplikacije omogočajo ogled novic ali vremenskih poročil in lahko z vozilom povežejo Googlov osebni koledar. Pametne telefone lahko brezžično povežete z brezžično tehnologijo SmartLink ter sistemi Android Auto, Apple CarPlay in MirrorLink™. Digitalna instrumentna plošča je na voljo kot dodatna oprema z 10,25-palčnim zaslonom.

Spoznajte vse različice na skoda.si: KODIAQ je na voljo tudi v športnejši različici Sportline, najbolje opremljeni različici Laurin & Klement in najbolj zmogljivi različici RS. Sestavite si svojega v konfiguratorju, odpeljite ga na testno vožnjo in preverite zalogo takoj dobavljivih vozil.

preberite še to

Avto tech
Ferrari? Ne, Toyota…

Ferrari? Ne, Toyota…

Mladi mož bo šel v arest, ker je svojo Toyoto »spimpal« v Ferrarija…

Avto tech
Varnost sodobnih avtomobilov

Varnost sodobnih avtomobilov

Kaj se zgodi, ko se Fiat Uno iz leta 1983 zaleti v sodoben BMW?

Avto tech
NOVI Range Rover Evoque: izpiljen do popolnosti

NOVI Range Rover Evoque: izpiljen do popolnosti

Promocijska vsebina
Prefinjen in dov...

Avto tech
Preživel je?

Preživel je?

Voznik tega avtomobila je imel vso srečo, ki obstaja na svetu…

Avto tech
Kako umiriti promet...

Kako umiriti promet...

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Odkrijte ga na novo

Odkrijte ga na novo

Promocijska vsebina
Ko je pri&scaron...

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Pionirsko delo: EQV znamke Mercedes-EQ

Pionirsko delo: EQV znamke Mercedes-EQ

Promocijska vsebina
EQV še da...

Avto tech
Res »kreativno« obračanje

Res »kreativno« obračanje

Ljudje smo kreativna in inovativna bitja, kar se kaže tudi pri vožnji.

Avto tech
Res »domišljeno« omejevanje hitrosti

Res »domišljeno« omejevanje hitrosti

Tovornjakov res ni, je pa zato kup poškodovanih avtomobilov

Avto tech
Kako gasiti električni avto?

Kako gasiti električni avto?

Z vodo. Zelo veliko vode.

Avto tech
Pri nas je še dobro...

Pri nas je še dobro...

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?