Odkrijte ga na novo

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 21. 11. 2022 06:05:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Ko je prišel, je navdušil Slovenijo. Zdaj je tu v prenovljeni, še boljši različici. Kaj je torej novega pri modelu ŠKODA KODIAQ? Izpostavljamo nekaj ključnih novosti.

Odkrijte ga na novo
1.      Sprednji del je dobil bolj pokončno masko s šestimi stranicami in nov, dvignjen pokrov motorja. Druge podrobnosti mu dajejo še bolj terenski videz, posebej novi odbijači. Ti so uokvirjeni s paneli na obeh straneh v obliki črke L. Med ostalimi opaznimi lastnostmi je še širši sredinski vstopnik zraka in dodatki v barvi aluminija. 

2.      Glavni adut ostaja izjemna prostornost ob skupni dolžini 4,70 metra. Z opcijsko zložljivo tretjo vrsto sedežev lahko KODIAQ sprejme do sedem potnikov, če so zadnji sedeži podrti, pa je na voljo do 2065 litrov prtljažnega prostora.

3.      Nove so tudi sprednje luči. Žarometi so ožji in bolj dinamičnega videza. V kombinaciji z meglenkami prinašajo novi »štirioki« videz. Sprednji žarometi zdaj serijsko uporabljajo LED tehnologijo, opcijsko podprto z LED matričnimi lučmi. Inovativni matrični žarometi Full LED so pri nivojih opreme Style, L&K, RS in Sportline vgrajeni serijsko.

4.      Zadnji odbijač je dobil prepoznaven difuzor, dizajn pa je podoben sprednjemu. Prenovljen zadnji odbijač s poudarjenimi robovi deluje optično širši in bolj dinamičen. To dopolnjuje še novi spojler na vrhu prtljažnih vrat in na novo oblikovane luči, ki uporabljajo LED tehnologijo ter so ožje in bolj izklesane. 

5.      Sodobni in učinkoviti motorji prihajajo iz nove generacije motorjev EVO z nizkimi emisijami. Dva sta dizelska in trije so bencinski, pokrivajo pa razpon moči od 110 do 180 kilovatov (od 150 do 245 konjskih moči). Bencinski motor 2.0 TSI pri modelu KODIAQ RS je prvič uporabljen v velikem SUV-u znamke ŠKODA. Osnovna izvedba 1.5 TSI je edina, ki ima ročni šeststopenjski menjalnik in je na voljo izključno s pogonom spredaj. Pri vseh drugih različicah je sedemstopenjski menjalnik DSG serijski. Na voljo je seveda tudi štirikolesni pogon.

6.      Na vrhu palete je različica RS z 2.0 TSI motorjem, ki zmore 180 kW, kar je 4 kW več kot pri prejšnjem RS. Hkrati je ta motor tudi 60 kilogramov lažji od predhodnika, 5,2 kilograma pa je lažji tudi DSG menjalnik. Za razliko od ostalih različic ima novi KODIAQ RS masko z dvojnimi rešetkami v lakirani črni barvi. V primerjavi s predhodnikom ima KODIAQ RS tudi izstopajoč in prepoznaven sprednji odbijač. 

7.      Ena največjih sprememb notranjosti z opcijo sedmih sedežev sta sprednja ergonomska sedeža. Sta tudi električno nastavljiva z ročno izvlačljivim sedalnim podaljškom. Ob spominski peni in perforirani usnjeni prevleki sta lahko tudi ogrevana, hlajena in imata masažno funkcijo. Vse različice so dobile nov volan.

8.      Novi sivi kontrastni šivi vodoravno potekajo po celotni širini armaturne plošče. Dodatni novi kontrastni šivi so v vratnih oblogah. Armaturno ploščo in vrata krasijo nove dekorativne letvice v videzu brušenega aluminija (Ambition) ali diamantov (Style). Opremi Ambition in Style ponujata opcijo oblazinjenja iz recikliranih materialov.


9.      Zvočni sistem Canton poleg osrednjega zvočnika v armaturni plošči in nizkotonca v prtljažniku ponuja dodatnih deset (skupno torej dvanajst) namesto prejšnjih osem zvočnikov.

10.  Infotainment sistemi so zaradi vgrajene kartice eSIM vedno povezani s spletom. Nove infozabavne aplikacije omogočajo ogled novic ali vremenskih poročil in lahko z vozilom povežejo Googlov osebni koledar. Pametne telefone lahko brezžično povežete z brezžično tehnologijo SmartLink ter sistemi Android Auto, Apple CarPlay in MirrorLink™. Digitalna instrumentna plošča je na voljo kot dodatna oprema z 10,25-palčnim zaslonom.

Spoznajte vse različice na skoda.si: KODIAQ je na voljo tudi v športnejši različici Sportline, najbolje opremljeni različici Laurin & Klement in najbolj zmogljivi različici RS. Sestavite si svojega v konfiguratorju, odpeljite ga na testno vožnjo in preverite zalogo takoj dobavljivih vozil.

preberite še to

Avto tech
Tole pa ni bil hec

Tole pa ni bil hec

Menda je voznik med vožnjo izgubil zavest…

Avto tech
To ni več nesreča, to je že mojstrovina.
Avto tech
Križ vseh križev

Križ vseh križev

To pravzaprav ni več avtocestni križ ampak avtocestni makrame.

Avto tech
Štirikolesni dvosedežnik…

Štirikolesni dvosedežnik…

…, ki skoraj preseže mestne omejitve hitrosti… In je videti zelo zabaven.

Avto tech
Bizarne posledice varnejšega prometa

Bizarne posledice varnejšega prometa

Avtonomni avtomobili bodo zelo zmanjšali količino darovanih organov…

Avto tech
Kako »požrešna« je strešna prtljaga?

Kako »požrešna« je strešna prtljaga?

Strešni kovčki, kolesa, jadralne deske in še kaj na strehi avtomobila seveda poveča njegovo pora...

Avto tech
Do več konjičkov z - vodo

Do več konjičkov z - vodo

Vbrizgavanje vode v motor lahko precej poveča njegovo moč.

Avto tech
Protihrupne ograje - služijo svojemu namenu?

Protihrupne ograje - služijo svojemu namenu?

Avtoceste, tudi naše, so na mnogih mestih ob dane s protihrupnimi ograjami. So te res dobra reši...

Avto tech
Dovolj je minuta »zvočne začimbe«

Dovolj je minuta »zvočne začimbe«

Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Avto tech
Mobilne javne hiše?

Mobilne javne hiše?

Avtonomni avtomobili bodo marsikaj spremenili. .. Tudi tovrstne storitve...

Avto tech
Kaj za vraga?

Kaj za vraga?

Zakaj si Ford želi v svoja električna vozila vgraditi lažni ročni menjalnik?

Avto tech
So nižje hitrosti res prava rešitev?

So nižje hitrosti res prava rešitev?

Mnoga mesta želijo zmanjšati število nesreč, v katerih so udeleženi kolesarji in pešci, z...