Kar zadeva ponudbo pogonskih sklopov, je bil Clio vedno v koraku s časom z najbolj celovito ponudbo v svojem razredu, zaradi česar si je vsakdo lahko izbral konfiguracijo, ki je najbolj ustrezala njegovim potrebam. Clio je zato tudi danes na voljo s široko paleto motorjev, ki jih poganja bencin, dizel, plin ali najsodobnejša hibridna tehnologija.

Hibriden pogonski sklop E-Tech Full Hybrid z močjo 108 kW (145 KM) izhaja iz sveta formule 1, zanj pa je bilo vloženih več kot 150 patentnih prijav. Zasnova zaporedno-vzporednega hibrida združuje dva elektromotorja (glavnega z močjo 36 kW in visokonapetostni zaganjalnik-generator z močjo 18 kW) s štirivaljnim 1,6-litrskim bencinskim motorjem z močjo 69 kW (94 KM), pameten menjalnik z več načini delovanja in brez sklopke, ter akumulator z zmogljivostjo 1,2 kWh. S tem pogonskim sklopom se Clio vsakič znova prebudi kot neslišni električni avtomobil, ki šele kasneje po potrebi vklopi tudi bencinski motor. Z njim je v mestu mogoče 80 odstotkov časa voziti na elektriko, pri čemer prihranek pri porabi goriva doseže do 40 odstotkov v primerjavi z običajnim bencinskim motorjem v mestnem ciklu. Novi Clio ima tako v mestu najboljše električne zmogljivosti med vsemi mestnih avtomobili s hibridnim pogonom na trgu.
Novi Clio je na voljo z več paketi opreme, med katerimi je tudi novi esprit Alpine. Slednjega odlikuje športen, a obenem tehničen in eleganten videz, zato zagotavlja še bolj intenziven značaj avtomobilu.

S ciljem ponuditi povezljivost na najvišji ravni v svojem razredu ima novi Clio vgrajen širok nabor tehnologij, s katerimi olajšuje vožnje, in uporabnikom zagotavlja digitalne zmožnosti, kakršnih so vajeni v vsakdanjem življenju. Zahvaljujoč multimedijski napravi Renault EASY LINK, ki je brezžično povezljiva s pametnimi telefoni, nastavitvami sistema MULTI-SENSE in dvajsetimi naprednimi sistemi pomoči pri vožnji (ADAS) je novi Clio intuitiven in povezljiv bolj kot kdajkoli in je zato pravi »avtomobil življenja«.

Clio je resnično nov, saj je na evropske in slovenske ceste zapeljal prav z začetkom letošnje jeseni. S privlačnim videzom obrača glave prvih, ki so ga že zagledali na cestah. Skozi stekla pa v teh vozilih lahko vidimo zadovoljne obraze tistih, ki jih je navdušila sodobna, udobna in moderna, a hkrati enostavno obvladljiva tehnologija tega kralja evropskih ulic, ki se rojeva tudi na Dolenjskem. ▪