
Trije centimetri, kolikor je strešna linija nižja, pa je tudi edina dimenzijska razlika. Ko je govora o zunanjosti. Modno zapognjena streha ima le malo vpliva na potnike zadaj. Borih 12 mm je namreč na zadnjih sedežih manj prostora za glave, kar je skoraj zanemarljivo, prtljažnik pa je s prostornino 549 litrov celo 6 litrov večji od tistega v ID.4.
Volkswagen ID.5 je sicer nastal na sodobni in prilagodljivi platformi za električna vozila MEB, ki omogoča enostavne prilagoditve, baterija je postavljena v dno med prednjo in zadnjo osjo (s tem je težišče uporabno nizko, baterija pa ne vpliva na prostorsko uporabnost). Tudi ID.5 za pogon uporablja dve verziji zadaj nameščenega sinhronskega motorja z močjo 128 ali 170 kW (170 in 204 KM) z enostopenjskim menjalnikom. Ki zaradi uporabnega navora v širokem pasu vrtljajev zelo učinkovito simulira delo samodejnega menjalnika.

Sicer pa je ID.5 opremljen tudi s številnimi, predvsem pa najnovejšimi asistenčnimi sistemi za pomoč vozniku med vožnjo (med njimi je na primer tudi asistenčni sistem za vzdrževanje smeri in hitrosti ter pomoč pri prehitevanju – Travel assist, pri čemer si pomaga tudi s podatki o prometu iz oblaka). Tudi zaradi tega je model dobil najvišjo oceno za tovrstno aktivno pomoč vozniku pri neodvisni organizaciji NCAP.

Ker seveda tudi z obliko namiguje na izrazitejšo dinamično noto, je na voljo tudi najmočnejša verzij s tradicionalno oznako GTX, ki je rezervirana za najbolj športne modele, z ustrezno opremsko nadgradnjo, številnimi dodatki, ki tudi vizualno ločujejo obe verziji. GTX je sicer opremljen z dvema pogonskima motorjema – poleg zadnjega (150 kW/204 KM) je tu še asinhroni motor, ki poganja prednjo os (z močjo 80 kW/109 kM). In tako predstavlja štirikolesni pogon s sistemsko močjo 220 kW (299 KM) in resnimi 460 Nm navora. Štirikolesni pogon, kjer se inteligentno in v odvisnosti od zahtev in podlage dopolnjujeta oba motorja ter instantni navor pomenita tudi impresiven pospešek, ki znaša 6,3 s do 100 km (končna hitrost pa omejena na 180 km/h).

Zmogljivost baterije pri ID.5 vedno znaša resnih 77 kWh (neto, torej uporabna zmogljivost), doseg pa je odvisen od moči in izvedbe ter znaša od 330 do kar 520 kilometrov (WLTP). Novi ID.5 je moč polniti na izmeničnem toku (AC) z močjo do 11 kW, na enosmernem (hitro polnjenje, DC) pa do 135 kW, GTX pa po novem sprejme tudi moč 150 kW. ▪