»Vsak kilometer Toura prevozimo z njimi«

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 9. 07. 2021 03:40:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Da lahko na najpomembnejši dirki sezone kolesarji pokažejo vse, kar zmorejo, mora v ozadju vsake etape usklajeno delovati celotno kolesje Toura – tudi na štirih kolesih.

»Vsak kilometer Toura prevozimo z njimi«
Že celih 18 let je ŠKODA tista, ki s svojimi 250 vozili ter desetinami mehanikov in voznikov skrbi za potrebe organizatorja Dirke po Franciji in številnih sodelujočih ekip, njena nevtralna servisna vozila (MAVIC) pa pomagajo tudi kolesarjem, ki jim v trenutku nezgode njihove ekipe ne morejo. ŠKODA je tudi sponzor zelene majice za najboljšega šprinterja, izdelala je uradno aplikacijo, s katero lahko spremljate Tour prek mobilnih naprav, njeni oblikovalci pa se podpisujejo pod pokal, ki ga na Elizejskih poljanah visoko v zrak dvigne vsakokratni zmagovalec. Bo to tudi letos Tadej Pogačar? Prepričani smo, da!

Lanskoletna dirka je bila prava poslastica za vse ljubitelje kolesarstva v Sloveniji. Tudi od tokratne smo pričakovali veliko, predvsem pa boj med favoritoma Primožem Rogličem in Tadejem Pogačarjem za rumeno majico. Primož žal ni imel sreče, Tadej pa je na odlični poti do zmage tudi letos! Se še spomnite izjemnih trenutkov Toura 2020? Oglejte si video!


Na elektriko
Na kar 15 od 21 etap, med katerimi bo kolesarska karavana od Bresta do Pariza prevozila kar 3417,5 kilometrov, bo vlogo »rdečega avtomobila«, v katerem se vozi direktor dirke Christian Prudhomme, odigral povsem električni ŠKODA ENYAQ iV, na šestih pa ga bo zamenjal priključni hibrid ŠKODA SUPERB iV.

Direktorjev »rdeči avtomobil« - edino vozilo, ki štarta pred kolesarji - je mobilni komandni center Dirke po Franciji. Skozi njegovo posebej prirejeno panoramsko streho da Christian Prudhomme z rumeno zastavo znak za štart vsake etape, nato pa dirko vodi vse do cilja. Ves ta čas mora sporočati navodila in sprejemati informacije, komunicirati s štabi ekip, organizirati promet, biti v stiku z nadzorniki in drugimi vozili Toura, za kar ima med sprednja sedeža nameščeno posebno komunikacijsko konzolo, v vozilo pa je dodatno vgrajenih šest anten. No, med zadnjimi sedeži je v »rdečem avtomobilu« tudi hladilnik, v katerem sta vedno dve steklenici šampanjca, namenjeni VIP gostom.
Foto: Pauline Ballet/A.S.O
Vas zanima več o avtomobilih, ki poganjajo Dirko po Franciji? Na skoda.si boste poleg njih spoznali tudi pomen majic, za katere se na tej dirki borijo najboljši, ter prešteli kalorije, litre, kilometre in vate, okrog katerih se tri peklenske tedne vrti življenje kolesarjev. Preverite TUKAJ!
Foto: Aurelien Vialatte/A.S.O.

Vloga glavnega partnerja dirke Tour de France je izjemno zahtevna – to niso plakati in logotip v zameno za finančna sredstva, ampak popolna vključenost v vsako posamezno etapo z absolutno soodgovornostjo za njeno uspešno izvedbo. Nobeno vozilo v karavani pač ne sme odpovedati, kajti prav vsak izmed njih ima pomembno vlogo – ne le direktorjev »rdeči avto«.



Bi se tudi vi zapeljali z avtomobilom, ki vodi (in vozi) Tour de France? Rezervirajte termin po lastni izbiri na testiraj.skoda.si in preizkusite novi električni ŠKODA ENYAQ iV!

Foto: Charly Lopez/A.S.O.

Kot »motor kolesarstva« ŠKODA sicer podpira kolesarstvo na različnih ravneh. Poleg Dirke po Franciji in Dirke po Španiji namreč sponzorira številne druge mednarodne kolesarske dirke, pa tudi manjše dogodke na lokalni ravni. Vključenost znamke ŠKODA v kolesarstvo logično izhaja iz njene zgodovine, saj sta ustanovitelja Vaclav Laurin in Vaclav Klement leta 1895 začela z izdelavo koles, nato pa ponudbo razširila najprej na motocikle in nato na avtomobile. ŠKODA še dandanes proizvaja kolesa, od cestnih do gorskih, mestnih, otroških, zložljivih in električnih. Več o vseh različnih vidikih povezanosti znamke ŠKODA s kolesarstvom si lahko preberete TUKAJ .

preberite še to

Avto tech
Kako dolgo »živijo« baterije v priključnih hibridih?

Kako dolgo »živijo« baterije v priključnih hibridih?

Analiza podatkov ADAC o stanju baterije kaže dobro vzdržljivost, vendar obstajajo precejšnje razlike me...

Avto tech
Ceneje kot če bi ga kopali!

Ceneje kot če bi ga kopali!

Nove tehnologije pridobivanja litija iz iztrošenih baterij to počnejo ceneje, kot ga je mogoče kupiti.

Avto tech
Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Dovolj je minuta »zvočne začimbe«...

Avto tech
Čakanje namesto kazni

Čakanje namesto kazni

V Estoniji boste zaradi prehitre vožnje morali na obvezno čakanje

Avto tech
Zaviranje z motorjem ni škodljivo

Zaviranje z motorjem ni škodljivo

Vam je kdo rekel, da zaviranje z motorjem ni dobro, saj se s tem avtomobil uničuje? No – ni res. Zakaj?

Avto tech
Vsa čast Henryju!

Vsa čast Henryju!

Če ga ne bi bilo, bi jo voznica precej huje odnesla…

Avto tech
Je polnilnica prosta? Vprašajte Zemljevide.

Je polnilnica prosta? Vprašajte Zemljevide.

Googlovi Zemljevidi bodo uporabljali umetno inteligenco za napovedovanje, ali bodo polnilniki za električna vo...

Avto tech
Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Bi tole idejo počitniške prikolice iz leta 1974 veljalo obuditi?

Avto tech
Lesene zavore - ja, tudi to je mogoče

Lesene zavore - ja, tudi to je mogoče

Si lahko zamislite, da vam nekdo proda avtomobil z lesenimi zavornimi oblogami?

Avto tech
Takšna pa je nova katrca!

Takšna pa je nova katrca!

Renault je, po slavni petici, ponovno obudil še en, pri nas nekdaj verjetno najbolj priljubljen model -...

Avto tech
Napačna prestava

Napačna prestava

Če hočeš, da gre avto naprej, mora biti v ustrezni prestavi…

Avto tech
Matematično bočno parkiranje

Matematično bočno parkiranje

A veste, da obstaja matematična formula bočnega parkiranja?