»Vsak kilometer Toura prevozimo z njimi«

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 9. 07. 2021 03:40:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Da lahko na najpomembnejši dirki sezone kolesarji pokažejo vse, kar zmorejo, mora v ozadju vsake etape usklajeno delovati celotno kolesje Toura – tudi na štirih kolesih.

»Vsak kilometer Toura prevozimo z njimi«
Že celih 18 let je ŠKODA tista, ki s svojimi 250 vozili ter desetinami mehanikov in voznikov skrbi za potrebe organizatorja Dirke po Franciji in številnih sodelujočih ekip, njena nevtralna servisna vozila (MAVIC) pa pomagajo tudi kolesarjem, ki jim v trenutku nezgode njihove ekipe ne morejo. ŠKODA je tudi sponzor zelene majice za najboljšega šprinterja, izdelala je uradno aplikacijo, s katero lahko spremljate Tour prek mobilnih naprav, njeni oblikovalci pa se podpisujejo pod pokal, ki ga na Elizejskih poljanah visoko v zrak dvigne vsakokratni zmagovalec. Bo to tudi letos Tadej Pogačar? Prepričani smo, da!

Lanskoletna dirka je bila prava poslastica za vse ljubitelje kolesarstva v Sloveniji. Tudi od tokratne smo pričakovali veliko, predvsem pa boj med favoritoma Primožem Rogličem in Tadejem Pogačarjem za rumeno majico. Primož žal ni imel sreče, Tadej pa je na odlični poti do zmage tudi letos! Se še spomnite izjemnih trenutkov Toura 2020? Oglejte si video!


Na elektriko
Na kar 15 od 21 etap, med katerimi bo kolesarska karavana od Bresta do Pariza prevozila kar 3417,5 kilometrov, bo vlogo »rdečega avtomobila«, v katerem se vozi direktor dirke Christian Prudhomme, odigral povsem električni ŠKODA ENYAQ iV, na šestih pa ga bo zamenjal priključni hibrid ŠKODA SUPERB iV.

Direktorjev »rdeči avtomobil« - edino vozilo, ki štarta pred kolesarji - je mobilni komandni center Dirke po Franciji. Skozi njegovo posebej prirejeno panoramsko streho da Christian Prudhomme z rumeno zastavo znak za štart vsake etape, nato pa dirko vodi vse do cilja. Ves ta čas mora sporočati navodila in sprejemati informacije, komunicirati s štabi ekip, organizirati promet, biti v stiku z nadzorniki in drugimi vozili Toura, za kar ima med sprednja sedeža nameščeno posebno komunikacijsko konzolo, v vozilo pa je dodatno vgrajenih šest anten. No, med zadnjimi sedeži je v »rdečem avtomobilu« tudi hladilnik, v katerem sta vedno dve steklenici šampanjca, namenjeni VIP gostom.
Foto: Pauline Ballet/A.S.O
Vas zanima več o avtomobilih, ki poganjajo Dirko po Franciji? Na skoda.si boste poleg njih spoznali tudi pomen majic, za katere se na tej dirki borijo najboljši, ter prešteli kalorije, litre, kilometre in vate, okrog katerih se tri peklenske tedne vrti življenje kolesarjev. Preverite TUKAJ!
Foto: Aurelien Vialatte/A.S.O.

Vloga glavnega partnerja dirke Tour de France je izjemno zahtevna – to niso plakati in logotip v zameno za finančna sredstva, ampak popolna vključenost v vsako posamezno etapo z absolutno soodgovornostjo za njeno uspešno izvedbo. Nobeno vozilo v karavani pač ne sme odpovedati, kajti prav vsak izmed njih ima pomembno vlogo – ne le direktorjev »rdeči avto«.



Bi se tudi vi zapeljali z avtomobilom, ki vodi (in vozi) Tour de France? Rezervirajte termin po lastni izbiri na testiraj.skoda.si in preizkusite novi električni ŠKODA ENYAQ iV!

Foto: Charly Lopez/A.S.O.

Kot »motor kolesarstva« ŠKODA sicer podpira kolesarstvo na različnih ravneh. Poleg Dirke po Franciji in Dirke po Španiji namreč sponzorira številne druge mednarodne kolesarske dirke, pa tudi manjše dogodke na lokalni ravni. Vključenost znamke ŠKODA v kolesarstvo logično izhaja iz njene zgodovine, saj sta ustanovitelja Vaclav Laurin in Vaclav Klement leta 1895 začela z izdelavo koles, nato pa ponudbo razširila najprej na motocikle in nato na avtomobile. ŠKODA še dandanes proizvaja kolesa, od cestnih do gorskih, mestnih, otroških, zložljivih in električnih. Več o vseh različnih vidikih povezanosti znamke ŠKODA s kolesarstvom si lahko preberete TUKAJ .

preberite še to

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.