Na elektriko
Na kar 15 od 21 etap, med katerimi bo kolesarska karavana od Bresta do Pariza prevozila kar 3417,5 kilometrov, bo vlogo »rdečega avtomobila«, v katerem se vozi direktor dirke Christian Prudhomme, odigral povsem električni ŠKODA ENYAQ iV, na šestih pa ga bo zamenjal priključni hibrid ŠKODA SUPERB iV.
Direktorjev »rdeči avtomobil« - edino vozilo, ki štarta pred kolesarji - je mobilni komandni center Dirke po Franciji. Skozi njegovo posebej prirejeno panoramsko streho da Christian Prudhomme z rumeno zastavo znak za štart vsake etape, nato pa dirko vodi vse do cilja. Ves ta čas mora sporočati navodila in sprejemati informacije, komunicirati s štabi ekip, organizirati promet, biti v stiku z nadzorniki in drugimi vozili Toura, za kar ima med sprednja sedeža nameščeno posebno komunikacijsko konzolo, v vozilo pa je dodatno vgrajenih šest anten. No, med zadnjimi sedeži je v »rdečem avtomobilu« tudi hladilnik, v katerem sta vedno dve steklenici šampanjca, namenjeni VIP gostom.
Vas zanima več o avtomobilih, ki poganjajo Dirko po Franciji? Na skoda.si boste poleg njih spoznali tudi pomen majic, za katere se na tej dirki borijo najboljši, ter prešteli kalorije, litre, kilometre in vate, okrog katerih se tri peklenske tedne vrti življenje kolesarjev. Preverite TUKAJ!
Kot »motor kolesarstva« ŠKODA sicer podpira kolesarstvo na različnih ravneh. Poleg Dirke po Franciji in Dirke po Španiji namreč sponzorira številne druge mednarodne kolesarske dirke, pa tudi manjše dogodke na lokalni ravni. Vključenost znamke ŠKODA v kolesarstvo logično izhaja iz njene zgodovine, saj sta ustanovitelja Vaclav Laurin in Vaclav Klement leta 1895 začela z izdelavo koles, nato pa ponudbo razširila najprej na motocikle in nato na avtomobile. ŠKODA še dandanes proizvaja kolesa, od cestnih do gorskih, mestnih, otroških, zložljivih in električnih. Več o vseh različnih vidikih povezanosti znamke ŠKODA s kolesarstvom si lahko preberete TUKAJ .