Zadeve se je, v sodelovanju s francoskim podjetjem Sparkmate, lotil znani Tom Scott. Omenjeno podjetje je zanj izdelalo prototip avtomobila (no, ja karta), ki se ga upravlja tako, da tudi voznik sedi obrnjen v drugo smer. Ker nazaj seveda ne vidi, so vozilo opremili s kamerami in zasloni, krmiljenje pa je potekalo s pomočjo igralnega krmilnika in igralnega volana.
Vse skupaj se zdi nekako logično in načeloma ne bi smelo delati posebnih težav, mar ne? Saj dogajanje spremljamo preko zaslona, kjer se vozimo naprej in ker je tudi krmiljenje temu prilagojeno, bi morala vožnja biti preprosta. A ni, saj kljub zaslonu okolico vidimo tudi mimo njega. In ker ta potuje »v napačno smer«, možganom »nič ni jasno«. Več o tem v spodnjem videu, ki smo ga »prevrteli« na dogajanje okoli vozila, če vas zanima, kako je ideja nastala (kar je tudi zanimivo), pa ga lahko gledate od začetka.
Vir: Tom Scott/YouTube