Prve namige o projektu smo iz Redmonda dobili lani, ko zadeva še ni imela imena, rekli so le, delajo na nečem, kar naj bi bilo ekvivalent Netflixa za igre, kjer bo uporabnik na računalniku, konzoli ali mobilni napravi lahko igral pretočne igre torej igre, ki jih ni potrebno nameščati ampak se jih igra kar preko interneta.
No, sedaj je znanega nekaj več. Na dogodku Inside Xbox je Kareem Choudhry, podpredsednik Microsofta, zadolžen za igre v oblaku predstavil prvo delujočo različico storitve, imenovane Project xCloud. V predstavitvi je šlo za Androidni telefon, na katerem je tekla igra Forza Horizon 4, ki ni tekla lokalno ampak se je pretakala iz Microsoftovih podatkovnih centrov Azure. Telefon je bil preko vmesnika Bluetooth povezan s krmilnikom za Xbox One in kot je videti v spodnjem videu, je zadeva delovala povsem spodobno.
Choudhry je Project xClud v svojih komentarjih primerjal s pretočnimi storitvami za filme in galsbo. Dejal je, da se bodo lahko uporabniki v storitev prijavili iz katerekoli naprave (telefon, tablica, konzola, računalnik), v njej našli enako knjižnico iger in tudi nadaljevali igranje na točki, kjer so prenehali ne glede na vrsto naprave, s katero igrajo.
In zakaj je zadeva tako zanimiva? To,da je mogoče igrati iz katerekoli naprave je vsekakor lepa lastnost, ni pa bistvena. Bolj pomembno je, da se bo vse preračunavanje izvajalo na strežniški strani, kar v praski pomeni, da bo mogoče tudi grafično »težke« igre igrati na recimo računalnikih s kakšno šibko Intelovo integrirano grafiko. To pa je vsekakor zanimivo.
Microsoft pa ni edini, ki se ukvarja s tovrstno idejo pretočnih iger. Nekaj podobnega, Project Stream, naj bi na prihajajoči Game Developer Conference, skupaj z novim krmilnikom za igre, predstavil tudi Google. Torej bo še zabavno…
Vir: Xbox