Oddelek za promet vlade ameriške zvezne države Indiana (Indiana Department Of Transport - INDOT) se je, skupaj z ameriško univerzo Purdue, pridružil projektu, imenovanem Napredna trajnost z električno infrastrukturo za elektrifikacijo cest (Advanced Sustainability through Power Infrastructure for Road Electrification - ASPIRE), ki ga financira ameriška Nacionalna znanstvena fundacija (National Science Foundation - NSF). Znotraj podjetja bosta omenjeni ustanovi testirali magnetizirani cement ali magment, ki ga razvija istoimensko (le da z veliko začetnico) nemško podjetje Magment. Gre za cement, narejen tako, da hkrati z običajnimi nalogami opravlja tudi funkcijo – brezžičnega polnilnika. Cement, pardon, magment, naj bi bil imel prenosno učinkovitost kar 95 odstotkov, poleg tega pa Magment pravi, da je robusten, odporen proti vandalizmu in ga je mogoče graditi na običajnih stroških gradnje cest. Eden od namenov projekta ASPIRE je te navedbe preveriti, raziskovalni projekt pa bo potekal v treh fazah. V prvi se bo v laboratorijih univerze Purdue testirala, analizirala trajnost materiala. Nato bo sledila druga faza, v kateri se bo material testiral na 400 metrov dolgem cestnem odseku, v zadnji fazi pa se bo ugotavljalo ali je mogoče doseči polnilne moči, večje od 200 kW.
Vse skupaj se sliši kot nekaj, kar bo na voljo v daljni prihodnosti, a ni tako: Zadeva je menda že precej daleč in prva faza naj bi se začela že to poletje…
Vir: AutoBlog
Slika: Electrek