Dizli še vsaj 20, bencinci pa 30 let

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 3. 07. 2019 04:27:00, Kategorija: Avto tech

BMW bo še naprej veliko vlagal v avtomobile z motorji z notranjim izgorevanjem…

Dizli še vsaj 20, bencinci pa 30 let
BMW je pred kratkim predstavil »Vision M Next«, svojo vizijo hibridne avtomobilske prihodnosti, a to ne pomeni, da je dvignil roke od bencincev in dizlov. Ti bodo po raziskavi, ki jo je izvedlo podjetje, aktualni še kar nekaj časa – dizli še vsaj 20, bencinci pa vsaj 30 let. To je dovolj dolga doba, da se v razvoj še vedno izplača aktivno vlagati.

Glede na dogajanje bi si mislili, da bodo hibridni in električni avtomobili prej prevzeli trg in da bodo »fosilneži« v nekaj letih le še eksotika, a analize kažejo, da ne bo tako. Težava bo infrastruktura, ki bo zavirala povpraševanje: »Obstajajo velika območja kot so Rusija, Bližnji vzhod in zahodni notranji del Kitajske, kjer živi veliko prebivalcev in kjer ni, in v kratkem tudi ne bo, infrastrukture za polnjenje. Zato se bodo zanašali na bencinske motorje za nadaljnjih 10 do 15 let,« pravi Klaus Froelich, član uprave podjetja. Meni, da se bo prodaja električnih in hibridnih vozil sicer krepko  povečala, vendar bo preteklo še kar nekaj časa, preden bodo ta vozila predstavljala večino prometa na naših cestah: »Najbolj optimistične napovedi pravijo, da bodo popolnoma električni avtomobili in priključni hibridi do leta 2025 predstavljali okoli 30 odstotkov prodaje, to pa pomeni, da bo še vedno več kot 80 odstotkov naših vozil na cestah imelo motorje z notranjim izgorevanjem.«

Kljub temu, da imajo motorji z notranjim izgorevanjem še vsaj nekaj desetletij časa, pa to ne pomeni, da  na tem področju ne bo sprememb. Če bo BMW hotel zadostiti strogim evropskim zahtevam glede izpustov, bo moral ukiniti nekaj modelov svojih motorjev. Tako bodo ukinili 1,5-litrski trivaljnik, ki ga prodajajo samo v Evropi, saj je njegova predelava, ki bi mu omogočala zmanjšanje izpustov pod dovoljeno mejo, predraga. V zgodovino bo šel tudi 400-konjski dizelski šestvaljnik, ki ga BMW vgrajuje v svoje modele 750d, saj bi bila predelava štirih turbopolnilnikov, kot jih ima motor, preveč zapletena. Štiri- in šestvaljne dizelske motorje bo podjetje še naprej razvijalo, vendar ti ne bodo imeli več kot tri turbopolnilnike. Kar zadeva bencinske motorje, bodo počasi ukinili 12-valjne (V12) modele, saj se po Froelichovih navedbah ne izplača investirati takšne količine denarja v prilagajanje njihovih izpustov.

Vir: Automotive News Europe

preberite še to

Avto tech
Ozimnica...

Ozimnica...

Za težave z avtomobilom so lahko krivi tudi – orehi.

Avto tech
Hyundai EV: električna mobilnost, ki ni omejitev, temveč svoboda
Avto tech
Zažgal Porsche zaradi zavarovalnine...

Zažgal Porsche zaradi zavarovalnine...

... a ga je, na njegovo nesrečo, ujela edina varnostna kamera daleč naokoli.

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...