Dizli še vsaj 20, bencinci pa 30 let

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 3. 07. 2019 04:27:00, Kategorija: Avto tech

BMW bo še naprej veliko vlagal v avtomobile z motorji z notranjim izgorevanjem…

Dizli še vsaj 20, bencinci pa 30 let
BMW je pred kratkim predstavil »Vision M Next«, svojo vizijo hibridne avtomobilske prihodnosti, a to ne pomeni, da je dvignil roke od bencincev in dizlov. Ti bodo po raziskavi, ki jo je izvedlo podjetje, aktualni še kar nekaj časa – dizli še vsaj 20, bencinci pa vsaj 30 let. To je dovolj dolga doba, da se v razvoj še vedno izplača aktivno vlagati.

Glede na dogajanje bi si mislili, da bodo hibridni in električni avtomobili prej prevzeli trg in da bodo »fosilneži« v nekaj letih le še eksotika, a analize kažejo, da ne bo tako. Težava bo infrastruktura, ki bo zavirala povpraševanje: »Obstajajo velika območja kot so Rusija, Bližnji vzhod in zahodni notranji del Kitajske, kjer živi veliko prebivalcev in kjer ni, in v kratkem tudi ne bo, infrastrukture za polnjenje. Zato se bodo zanašali na bencinske motorje za nadaljnjih 10 do 15 let,« pravi Klaus Froelich, član uprave podjetja. Meni, da se bo prodaja električnih in hibridnih vozil sicer krepko  povečala, vendar bo preteklo še kar nekaj časa, preden bodo ta vozila predstavljala večino prometa na naših cestah: »Najbolj optimistične napovedi pravijo, da bodo popolnoma električni avtomobili in priključni hibridi do leta 2025 predstavljali okoli 30 odstotkov prodaje, to pa pomeni, da bo še vedno več kot 80 odstotkov naših vozil na cestah imelo motorje z notranjim izgorevanjem.«

Kljub temu, da imajo motorji z notranjim izgorevanjem še vsaj nekaj desetletij časa, pa to ne pomeni, da  na tem področju ne bo sprememb. Če bo BMW hotel zadostiti strogim evropskim zahtevam glede izpustov, bo moral ukiniti nekaj modelov svojih motorjev. Tako bodo ukinili 1,5-litrski trivaljnik, ki ga prodajajo samo v Evropi, saj je njegova predelava, ki bi mu omogočala zmanjšanje izpustov pod dovoljeno mejo, predraga. V zgodovino bo šel tudi 400-konjski dizelski šestvaljnik, ki ga BMW vgrajuje v svoje modele 750d, saj bi bila predelava štirih turbopolnilnikov, kot jih ima motor, preveč zapletena. Štiri- in šestvaljne dizelske motorje bo podjetje še naprej razvijalo, vendar ti ne bodo imeli več kot tri turbopolnilnike. Kar zadeva bencinske motorje, bodo počasi ukinili 12-valjne (V12) modele, saj se po Froelichovih navedbah ne izplača investirati takšne količine denarja v prilagajanje njihovih izpustov.

Vir: Automotive News Europe

preberite še to

Avto tech
Smodnik kot gorivo…

Smodnik kot gorivo…

… ni najbolj pametna ideja… Kdo bi si mislil?

Avto tech
Najboljše križišče je...

Najboljše križišče je...

Nekdo je opravil simulacijo 35 različnih vrst križišč z namenom ugotavljanja pretočnosti. Vse skupaj je...

Avto tech
20 naj »šoferskih« pesmi

20 naj »šoferskih« pesmi

Bohemian Rhapsody skupine Queen vodi na lestvici pesmi za voznike.

Avto tech
Poleg hitrostnega tudi »telefonsko slikanje«

Poleg hitrostnega tudi »telefonsko slikanje«

Se kaj takega obeta tudi pri nas? Verjetno slejkoprej…

Avto tech
Zakaj pa ne kar na pločniku?

Zakaj pa ne kar na pločniku?

Morajo biti polnilni moduli res tako glomazni? Pravzaprav ne…

Avto tech
Pa bo odbijač ostal cel...

Pa bo odbijač ostal cel...

Konec opraskanih avtomobilov v majhnih garažah…

Avto tech
Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Medtem ko je povpraševanje raslo, so naraščajoča konkurenca in vezi Elona Muska z amerišk...

Avto tech
EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

Promocijska vsebina
Slovenija postal...

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je prihranek goriva tak, da odtehta obrabo različnih električnih in elektronskih komponent v vozilu?

Avto tech
»Ko bi le poslušala moža!«

»Ko bi le poslušala moža!«

Zakaj se nikoli, ampak res nikoli, ne smete voziti z nogami na armaturni plošči.

Avto tech
Je to prihodnost urbanega prometa?

Je to prihodnost urbanega prometa?

Električni štirikolesnik, ki vijuga kot motocikel…