Dizli še vsaj 20, bencinci pa 30 let

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 3. 07. 2019 04:27:00, Kategorija: Avto tech

BMW bo še naprej veliko vlagal v avtomobile z motorji z notranjim izgorevanjem…

Dizli še vsaj 20, bencinci pa 30 let

BMW je pred kratkim predstavil »Vision M Next«, svojo vizijo hibridne avtomobilske prihodnosti, a to ne pomeni, da je dvignil roke od bencincev in dizlov. Ti bodo po raziskavi, ki jo je izvedlo podjetje, aktualni še kar nekaj časa – dizli še vsaj 20, bencinci pa vsaj 30 let. To je dovolj dolga doba, da se v razvoj še vedno izplača aktivno vlagati.

Glede na dogajanje bi si mislili, da bodo hibridni in električni avtomobili prej prevzeli trg in da bodo »fosilneži« v nekaj letih le še eksotika, a analize kažejo, da ne bo tako. Težava bo infrastruktura, ki bo zavirala povpraševanje: »Obstajajo velika območja kot so Rusija, Bližnji vzhod in zahodni notranji del Kitajske, kjer živi veliko prebivalcev in kjer ni, in v kratkem tudi ne bo, infrastrukture za polnjenje. Zato se bodo zanašali na bencinske motorje za nadaljnjih 10 do 15 let,« pravi Klaus Froelich, član uprave podjetja. Meni, da se bo prodaja električnih in hibridnih vozil sicer krepko  povečala, vendar bo preteklo še kar nekaj časa, preden bodo ta vozila predstavljala večino prometa na naših cestah: »Najbolj optimistične napovedi pravijo, da bodo popolnoma električni avtomobili in priključni hibridi do leta 2025 predstavljali okoli 30 odstotkov prodaje, to pa pomeni, da bo še vedno več kot 80 odstotkov naših vozil na cestah imelo motorje z notranjim izgorevanjem.«

Kljub temu, da imajo motorji z notranjim izgorevanjem še vsaj nekaj desetletij časa, pa to ne pomeni, da  na tem področju ne bo sprememb. Če bo BMW hotel zadostiti strogim evropskim zahtevam glede izpustov, bo moral ukiniti nekaj modelov svojih motorjev. Tako bodo ukinili 1,5-litrski trivaljnik, ki ga prodajajo samo v Evropi, saj je njegova predelava, ki bi mu omogočala zmanjšanje izpustov pod dovoljeno mejo, predraga. V zgodovino bo šel tudi 400-konjski dizelski šestvaljnik, ki ga BMW vgrajuje v svoje modele 750d, saj bi bila predelava štirih turbopolnilnikov, kot jih ima motor, preveč zapletena. Štiri- in šestvaljne dizelske motorje bo podjetje še naprej razvijalo, vendar ti ne bodo imeli več kot tri turbopolnilnike. Kar zadeva bencinske motorje, bodo počasi ukinili 12-valjne (V12) modele, saj se po Froelichovih navedbah ne izplača investirati takšne količine denarja v prilagajanje njihovih izpustov.

Vir: Automotive News Europe

preberite še to

Avto tech
Upanje umre zadnje

Upanje umre zadnje

Če zgori bencinska črpalka, je bencin še na voljo?

Avto tech
Že enkrat je dovolj…

Že enkrat je dovolj…

… kaj šele dvakrat. K sreči je šlo za avtomobil.

Avto tech
Električni avto brez vtičnice

Električni avto brez vtičnice

Toyota razvija solarni avtomobil, ki ga bo polnilo izključno sonce.

Avto tech
Kako mu pa je to uspelo?

Kako mu pa je to uspelo?

To ni več nesreča, to je že mojstrovina.

Avto tech
Prvi električni VW

Prvi električni VW

Volkswagen je predstavil svoj prvi čisto električni avtomobil – ID.3

Avto tech
Avto v kuhinji…

Avto v kuhinji…

…da ga ne bi poškodoval orkan.

Avto tech
Honda e

Honda e

Znanih je nekaj več podatkov o težko pričakovanem Hondinem električnem malčku.

Avto tech
Pariški »hrupni radar«

Pariški »hrupni radar«

V Parizu boste v kratkem zaradi prehrupnega avtomobila dobili samodejno kazen…

Avto tech
Kako ukrasti Teslo…

Kako ukrasti Teslo…

... v pol minute. Pa ne le Teslo…

Avto tech
Vrhunsko vsestranski

Vrhunsko vsestranski

Promocijska vsebina
Škoda Superb je model tega podjetja z največ izvedbami in ...

Avto tech
Avtomobilsko tuširanje

Avtomobilsko tuširanje

Zakaj bi šli umazani v avto, če pa se lahko stuširate. Pa ne le sebe…

Avto tech
Največje električno vozilo je…

Največje električno vozilo je…

…45-tonski tovornjak, ki ga poleg tega sploh ni treba polniti.