E-mobilnost za široke množice

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 8. 05. 2019 03:04:00, Kategorija: Avto tech

Volkswagen pripravlja mednarodno marketinško kampanjo za e-mobilnost.

E-mobilnost za široke množice

Volkswagen bo z začetkom sprejemanja pred¬hodnih rezervacij za novi popolnoma električni model ID. v Evropi danes začel široko, mednarodno zastavljeno marketinško kampanjo za e mobilnost. Zasnovana je posebej za ID. in se bo začela že več kot eno leto pred prihodom modela na trg. Praviloma se kampanje velikega obsega začnejo šele ob samem lansiranju. Tokrat imajo pripravljenih več kot 600 individualnih komunikacijskih elementov za distribuiranje po različnih kanalih. Največji gradnik in krovni element kampanje je "eManifesto: ID. Volkswagen, just electric", ki ga bodo prvič pokazali na finalu pokala Nemške nogometne zveze DFB 25. maja v Berlinu in ki bo nemško prestolnico "naelektril" na več kot 50 odstotkih oglasnih površin. Drugi gradniki kampanje so "influencer" filmi, tako imenovani "barierni" filmi, "teaserji" in produktni filmi. Kot osrednji element bo ob začetku sprejemanja rezervacij zaživela platforma ID. Hub na naslovu www.volkswagen.si/id, ki bo osrednji vir informacij na temo električne mobilnosti. Vrhunec kampanje bo svetovna premiera modela ID. na avtosalonu IAA v Frankfurtu. Medijski proračun za kampanjo v Evropi znaša več deset milijonov evrov.

"Za tako korenit preobrat, ki ga Volkswagen izvaja v smeri e-mobilnosti, potrebujemo nov marketinški pristop," je pojasnil Jochen Sengpiehl, direktor marketinga pri znamki Volkswagen. "Zato za naš ID. nismo pripravili klasične strategije kot za lansiranje na trg. Začenjamo bistveno prej in ne govorimo samo o produktu.  Gre tudi za seznanjanje z novim gibanjem: Volkswagen bo električno mobilnost zdaj približal širokim množicam. To naj bi sporočal tudi slogan naše kampanje: Now you can.

Kampanjo je zasnovala nova Volkswagnova vodilna agencija za Evropo, Voltage. Koordinirana bo centralno s strani Volkswagna v tako imenova­nem ID. Launch Housu, agilnem in visokointegriranem delovnem modelu s sedežem v Berlinu. Znamka tukaj sodeluje s svojimi vodilnimi agencijami, izbranimi medijskimi in tehnološkimi koncerni ter z e-trgi v Evropi, ki so za Volkswagen najpomembnejši. To so – poleg skandinavskih držav, kot sta Norveška in Švedska – predvsem Nemčija, Velika Britanija, Francija, Avstrija, Španija, Nizozemska in Danska. Na teh trgih se napoveduje še posebej močna rast v segmentu e-vozil. Volkswagen zato tukaj vidi posebno velik potencial za ID.

Celotno kampanjo sestavlja pet delnih kampanj. Največji gradnik in krovni element kampanje je eManifesto "ID. Volkswagen Just Electric", ki se bo v okviru partnerstva med Volkswagnom in Nemško nogometno zvezo začel s finalno tekmo za pokal DFB 2019 25. maja s premiernim predvajanjem na TV. Z eManifestom želi znamka v širši javnosti vzbuditi zanimanje za svojo pot do vodilnega ponudnika e-mobilnosti in oglaševati svojo popolnoma električno družino ID. Medijski splet je osredotočen pretežno na TV. Ostali kanali bodo še oglasni plakati (OOH), digitalni mediji, tiskani oglasi in kino.  eManifesto se bo uporabljal v osmih državah EU (Nemčija, Italija, Francija, Španija, Velika Britanija, Švedska, Poljska in Irska).

Uvod v predhodno komuniciranje so bili pred nekaj tedni že "influencer" filmi, pribl. enominutni videoposnetki, v katerih influencerji govorijo o temah s področja trajnosti v svojem življenju in to navežejo na e-mobilnost pri Volkswagnu. Štiri epizode bodo predvajane izključno na družbenih omrežjih. Prav tam se trenutno predvajajo tudi trije produktni "teaserji", ki v največ 15 sekundah predstavijo pametne luči, sprednje žaromete in silhueto modela ID. ter opozorijo na prihajajoči začetek sprejemanja rezervacij za ID.

Vzporedno s predhodnimi rezervacijami se bodo v začetku maja kot naslednji del kampanje začeli objavljati t.i.  "barierni" filmi: skupaj jih je pet, trajajo do 20 sekund, zasnovani pa so bili posebej za družbene in digitalne medije. Obravnavajo najpogostejše predsodke proti e-mobilnosti, na primer v zvezi s ceno, trajanjem polnjenja ali dosegom, s čimer želimo pokazati, da  je e-mobilnost danes pripravljena za prestop iz nišne ponudbe v široko ponudbo. Kampanjo dopolnjuje sedemdelna serija produktnih filmov, ki jih bodo začeli predvajati naenkrat in ki naj bi do avtosalona IAA postopoma razkrivali nadaljnje informacije o ID. in s tem povečevali napetost.

Za razliko od krovnega komuniciranja z eManifestom želi Volkswagen z drugimi štirimi deli kampanje nagovarjati predvsem t.i. "early adopterje", tj. prve navdušence, ljudi in še zlasti družine, ki cenijo trajnost ter se ukvarjajo s temami, kot je samooskrba z elektriko, in razmišljajo o nakupu električ­nega avtomobila. Štiri delne kampanje bodo potekale v vseh evropskih državah.

Vse vsebine celotne kampanje bodo zbrane na osrednjem mestu, platformi ID. Hub – novem vsebinskem spletišču, ki bo zaživelo z začetkom sprejeman­ja rezervacij. "Ali bom doživel električni udar, če bom e-avto polnil v dežju?"  ali "Kako zapletena je namestitev polnilne postaje pri meni doma?" – Na takšna vprašanja in še mnoga druga bo mogoče najti odgovore na platformi ID. Hub, ki jo je Volkswagen pripravil na naslovu www.volkswagen.si/id v formatu spletne revije in ki bo podajala odgovore na vsa vprašanja, povezana z e-mobilnostjo. ID. Hub bo v prihodnosti vključen v novo globalno Volkswagnovo spletno stran, ki bo močno slonela na uporabi podatkov in jo bosta zaznamovali visoka stopnja personalizacije in odzivna oblika.

Vir: Volkswagen

preberite še to

Avto tech
Eno je teorija...

Eno je teorija...

Dekle je govorilo o varni vožnji z električnim skirojem, potem pa naredilo to...

Avto tech
Dvokolesni generator

Dvokolesni generator

Švedski električni moped, ki bo napajal vaše orodje in elektronske naprave.

Avto tech
Konec »padalcev«

Konec »padalcev«

Vam gre na živce, da neznani ljudje vozijo po vašem dovozu? Poizkusite tole…

Avto tech
Prihaja »električni Mustang«

Prihaja »električni Mustang«

Ford bo sredi meseca predstavil spoj prvi serijski električni avtomobil.

Avto tech
Kako pa je to preživel?

Kako pa je to preživel?

Voznik tega avtomobila je imel vso srečo, ki obstaja na svetu…

Avto tech
Zakaj so rdeči?

Zakaj so rdeči?

Ste se kdaj vprašali, zakaj so gasilski avtomobili rdeči? Da se bolje vidijo, seveda… Res?

Avto tech
Mudilo se ji je…

Mudilo se ji je…

Malce napačno je ocenila luknjo….

Avto tech
Toyotin malček

Toyotin malček

Toyota bo na tokijskem avtomobilskem sejmu predstavila majhen električni dvosedežnik.

Avto tech
Je elektrika boljša?

Je elektrika boljša?

So električni avtomobili res okolju bolj prijazni? So! Če…

Avto tech
Avtoštoparka

Avtoštoparka

Pobirate kdaj avtoštoparje? Tega verjetno bi.

Avto tech
Prvi električni Volvo

Prvi električni Volvo

Volvo XC40 Recharge je prvi čisto električni model tega proizvajalca.

Avto tech
Kako čist je vodik?

Kako čist je vodik?

Olimpijska plavalka je tekla v balonu izpustov avtomobila na vodikove gorivne celice.