E-Tourneo Courier - eleganten in prostoren

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 17. 10. 2024 05:07:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Popolnoma novi električni E-Tourneo Courier je drzen in pustolovski dodatek v Fordovi prepoznavni ponudbi električnih vozil, kupci v Evropi pa ga bodo lahko naročili že kmalu.

E-Tourneo Courier - eleganten in prostoren
Fordov povsem novi električni E-Tourneo Courier je z drzno obliko, prostorno in vsestransko notranjostjo ter pametnimi povezanimi tehnologijami pripravljen, da uporabnikom pomaga kar najbolje izkoristiti življenje.

Električna različica Fordovega vznemirljivega novega kompaktnega petsedežnika za različne dejavnosti ponuja do 288 km dosega, podprtega z možnostjo hitrega polnjenja in priročnimi rešitvami, ki pomagajo olajšati polnjenje doma ali na poti.

Oblika vozila po navdihu SUV-jev je zunaj robustna, v notranjosti pa navdušuje z obilico prostora in preprostim dostopom; električni E-Tourneo Courier dodatno izstopa z edinstveno oblikovanim sprednjim delom, priročnim 44-litrskim sprednjim prtljažnikom in izboljšano serijsko opremo, vključno z večjimi digitalnimi zasloni in obsežnimi funkcijami za pomoč vozniku.

»Ford E-Tourneo Courier je električni avto z občutkom za zabavo, ki je zasnovan za sodoben življenjski slog z obilico dejavnosti. Ne glede na to, ali gre za souporabo avtomobila s prijatelji in družino, prevoz materiala za prenovo doma in rastlin za vrt ali odhod na plažo s psom v prtljažniku in jadralnimi deskami na strehi, bo E-Tourneo Courier prednosti električnega vozila zagotovil povsem novim uporabnikom,« je povedal Rich Hughes, vodja znamke Tourneo pri Fordu Evropa.

Kupci bodo lahko E-Tournea Courier kmalu naročili pri svojih lokalnih Fordovih trgovcih, prva vozila pa bodo predvidoma dobavljena v prvem četrtletju leta 2025.

Zmogljivo električno vozilo s popolno podporo
E-Tourneo Courier je opremljen z baterijo z (uporabno) kapaciteto 43 kWh, ki omogoča doseg do 288 km. Elektromotor razvije 100 kW moči in 290 Nm navora za odzivno vožnjo v mestu in udobno ‘križarjenje’ pri višjih hitrostih ali ob polni obremenitvi. Največja dovoljena vlečna masa znaša 750 kg, kar omogoča vleko čolna ali manjše prikolice.

Z izbiro načina L je na voljo izboljšano regenerativno zaviranje, ko voznik sprosti zavorno pedal, pri tem pa sistem z zajeto energijo polni baterijo in optimizira doseg, prav tako lahko voznik preklopi na način vožnje z enim pedalom. Vozniki lahko izbirajo tudi med načini vožnje Normal, Eco, Sport ali Slippery (spolzka podlaga), ki odzivnost pedala za pospeševanje in krmiljenje spreminjajo tako, da najbolje ustrezajo različnim voznim scenarijem.

Na daljših potovanjih lahko lastniki E-Tournea Courier preprosto poiščejo javne polnilnice in plačajo polnjenje s pomočjo programske opreme Ford Pro Software in omrežja BlueOval Charge Network, ki je z več kot 800.000 polnilnicami eno največjih tovrstnih omrežij v Evropi. Hitra polnilnica z enosmernim tokom z močjo 100 kW lahko poveča doseg za 100 km v približno 10 minutah; običajno hitro polnjenje za povečanje napolnjenosti z 10 na 80 odstotkov traja približno 23 minut.

E-Tourneo Courier se lahko s polnilnico z izmeničnim tokom z močjo 11 kW napolni v manj kot 5,5 urah. Za optimalen doseg lahko lastniki vnaprej poskrbijo za ustrezno temperaturo baterije in kabine tudi z uporabo 12-palčnega zaslona na dotik na armaturni plošči ali aplikacije FordPass. Servisni interval na dve leti brez omejitve prevožene razdalje zmanjša stroške in število obiskov servisa.

Privlačen videz, napredna tehnologija
E-Tourneo Courier združuje oblikovne poteze SUV-ja, futuristične elemente električnega vozila in vsakdanjo praktičnost, ki jo zahtevajo aktivno življenje in preživljanje prostega časa na prostem. Osupljiva kromirana maska z diamantnim vzorcem, letev s svetili čez celotno širino in aerodinamično oblikovana platišča v obliki diska dodajajo tehnološko napreden slog EV, medtem ko visoka linija pokrova motornega prostora in kratki previsi ustvarjajo napeto držo ter povečujejo okretnost, vidljivost in notranji prostor, kar ustreza kupcem družinskih avtomobilov.

Praktična in prostorsko učinkovita zasnova se nadaljuje v kabini. Vozniki bodo takoj opazili kvadratast volanski obroč z ‘ravnim’ spodnjim delom (angl. ‘squircle’ ali ‘kvadrog’), ki omogoča lažji dostop in več udobja za noge in kolena, prav tako sta prestavna ročica in električna parkirna zavora nameščeni ob volanskem drogu.

Električni model ponuja izboljšano tehnologijo za prikaze z 30,5 cm (12'') nastavljivim digitalnim sklopom pred voznikom, medtem ko večji 30,5 cm (12'') zaslon na dotik s Fordovo programsko opremo SYNC 4 in brezžičnim zrcaljenjem telefona z načinom deljenega prikaza omogoča upravljanje medijev, navigacije in sekundarnih funkcij. Vgrajeni modem omogoča povezljivost na poti, brezžične posodobitve pa, tako kot pri telefonu, redno izboljšujejo funkcionalnost. Za doplačilo je na voljo vtičnica z izmeničnim tok in napetostjo 230 V ter močjo 400 W v spodnjem delu armaturne plošče, ki je idealna za napajanje prenosnih računalnikov ali manjših naprav.

Ford ponuja model E-Tourneo Courier z možnostjo izbire med tremi stopnjami opreme – Trend, Titanium in Active –, od katerih ima vsaka svoj poseben značaj. Vse različice so opremljene z elektronskim uravnavanjem temperature zraka, različici Titanium in Active pa sta serijsko opremljeni tudi s ploščico za brezžično polnjenje naprav.

E-Tourneo Courier je serijsko opremljen z obsežnim naborom asistenčnih sistemov, ki vključujejo sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za preprečevanje naleta s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, inteligentno pomoč za uravnavanje hitrosti, prepoznavanje prometnih znakov, opozarjanje voznika, opozorilo za napačno smer vožnje, samodejne upravljanje dolgih luči, sprednje in zadnje parkirne senzorje ter kamero za vzvratno vožnjo. E-Tourneo Courier Active z obsežnejšo serijsko opremo vključuje tudi inteligentni prilagodljivi tempomat s funkcijo usmerjanja v sredino voznega pasu in funkcijo Stop & Go, sistem za zaviranje po trčenju, pomoč z zaviranjem pri vzvratni vožnji, pomoč krmiljenja pri izogibanju, pomoč pri vožnji skozi križišče, opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in povezano navigacijo, ki so pri drugih različicah na voljo kot dodatni paket.

Največ prostora, največ praktičnosti
Tako kot sorodnik z bencinskim motorjem je tudi E-Tourneo Courier razvit za udoben prevoz petih potnikov in njihove prtljage. Kratki previsi in neposredne, preproste linije poleg tega, da poudarjajo vizualno širino in čvrstost zunanjosti, zagotavljajo prostorno kabino in prtljažnik. Visoka strešna linija in velika okna povečujejo prostor nad glavo in naravno svetlobo za udobnejše potovanje.

V primerjavi s prejšnjo generacijo modela Tourneo Courier imajo potniki več prostora za ramena in glavo; električni model uvaja tudi novo prilagodljivo sredinsko konzolo, ki jo je mogoče konfigurirati za prevoz večjih predmetov, kot sta prenosni računalnik ali mapa formata A4, ali pa jo razdeliti in uporabiti ločena držala za pijače in pladnje za ključe ali prigrizke. Dodatna odlagalna mesta vključujejo skrit izvlečni predal v prtljažniku in 44-litrski sprednji prtljažnik (frunk) – idealen za shranjevanje kabla za polnjenje ali za prevoz mokrih in umazanih predmetov po pustolovščinah na prostem.

V prtljažnik E-Tournea Courier lahko pospravite predmete, ki so daljši od enega metra, in ponuja 1188 litrov prostora, ki se pri preklopljenih zadnjih sedežih poveča na 2162 litrov in največjo dolžino 1429 mm. Trisedežna zadnja klop je deljiva v razmerju 60-40 ter jo je možno zložiti in preklopiti naprej, da je na voljo dodaten prostor; na zunanjih zadnjih sedežih so nameščena držala za otroške sedežev ISOFIX.

Nizko dno prtljažnika olajša nalaganje težke prtljage in omogoča, da tudi manjši psi skočijo v vozilo in iz njega lažje kot v običajni SUV. Drsna stranska vrata so uporabna na tesnih parkiriščih, izboljšajo dostop pri nameščanju majhnih otrok in zmanjšajo verjetnost poškodb zaradi ‘bližnjega srečanja’ z ovirami ali parkiranimi avtomobili pri odpiranju.

preberite še to

Avto tech
Smodnik kot gorivo…

Smodnik kot gorivo…

… ni najbolj pametna ideja… Kdo bi si mislil?

Avto tech
Najboljše križišče je...

Najboljše križišče je...

Nekdo je opravil simulacijo 35 različnih vrst križišč z namenom ugotavljanja pretočnosti. Vse skupaj je...

Avto tech
20 naj »šoferskih« pesmi

20 naj »šoferskih« pesmi

Bohemian Rhapsody skupine Queen vodi na lestvici pesmi za voznike.

Avto tech
Poleg hitrostnega tudi »telefonsko slikanje«

Poleg hitrostnega tudi »telefonsko slikanje«

Se kaj takega obeta tudi pri nas? Verjetno slejkoprej…

Avto tech
Zakaj pa ne kar na pločniku?

Zakaj pa ne kar na pločniku?

Morajo biti polnilni moduli res tako glomazni? Pravzaprav ne…

Avto tech
Pa bo odbijač ostal cel...

Pa bo odbijač ostal cel...

Konec opraskanih avtomobilov v majhnih garažah…

Avto tech
Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Medtem ko je povpraševanje raslo, so naraščajoča konkurenca in vezi Elona Muska z amerišk...

Avto tech
EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

Promocijska vsebina
Slovenija postal...

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je prihranek goriva tak, da odtehta obrabo različnih električnih in elektronskih komponent v vozilu?

Avto tech
»Ko bi le poslušala moža!«

»Ko bi le poslušala moža!«

Zakaj se nikoli, ampak res nikoli, ne smete voziti z nogami na armaturni plošči.

Avto tech
Je to prihodnost urbanega prometa?

Je to prihodnost urbanega prometa?

Električni štirikolesnik, ki vijuga kot motocikel…