Električni Ferrari

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 28. 01. 2020 06:37:00, Kategorija: Avto tech

V jasnost je pricurljala patentna prijava, povezana s prihajajočim električnim Ferrarijem.

Električni Ferrari
Pri Ferrariju električne različice svojih vozil napovedujejo že nekaj let, a do sedaj še niso povedli ničesar konkretnega, pa tudi datum izida pri vsaki napovedi zamaknejo za nekaj časa. Decembra je tako izvršni direktor Louis Camilleri povedal, da je izid, načrtovan za leto 2022 prestavljen na leto 2025, najverjetneje pa bo datum še kasnejši.

In zakaj tako mencajo? Camilleri pravi, da so največja težava baterije, katerih tehnologija preprosto še ni na takšni ravni, kot bi si jo pri Ferrariju želeli: »Še vedno obstajajo pomembna vprašanja glede avtonomije in hitrosti polnjenja, na katera mora tehnologija najti odgovore. Ko bomo dobili ustrezne rešitve, bomo izdelali električno vozilo. A to ne bo kmalu. Skoraj zagotovo po letu 2025,« je decembra povedal za Reuters. »Ogledujemo si različne pogonske sklope in poskušamo ugotoviti, kaj bi bilo najučinkovitejše glede na našo vizijo avtomobilov Ferrari v prihodnosti.«

Da so načrti že daleč govori tudi v javnost pricurljala evropska patenta prijava, ki si jo lahko ogledate v spodnji galeriji.

Podjetje pa do takrat seveda ne bo ignoriralo elektrike, a bo ta omejena na hibridne modele, ki naj bi do leta 2022 predstavljali 60 odstotkov njihove ponudbe. Prvi model, SF 90 Stradale, je na trg prišel lani, sledili pa mu bodo novi.

Vir: CleanTechnica

preberite še to

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.

Avto tech
Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Po BMW-ju je še en nemški proizvajalec lansiral »motocikel brez čelade«.

Avto tech
Bujenje ni ravno dobra rešitev

Bujenje ni ravno dobra rešitev

Če kdaj na križišču vidite kakšen avtomobil s »poduhovljenim« voznikom, ki je zaspal...

Avto tech
»Fantom« končno ujet

»Fantom« končno ujet

Češka policija je po šestih letih le ujela voznika, ki se je po cestah vozil s čisto pravim - &n...

Avto tech
10 najboljših ameriških »mišičnjakov«

10 najboljših ameriških »mišičnjakov«

Ameriški noro močni avtomobili imajo tudi pri nas veliko navdušencev. Zbrali smo deset najb...