ID. 2all – ljudski električni avtomobil

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 17. 03. 2023 05:05:00, Kategorija: Avto tech

Je Volkswagen z  ID. 2all le končno le na poti do dolgo iskanega naslednika hrošča?

ID. 2all – ljudski električni avtomobil
Volkswagen je predstavil koncept novega kompaktnega hatchbacka ID.2all, ki ga v koncernu po tihem označujejo kot prvi pravi »ljudski električni avtomobil«. Gre za privlačen, 405 cm dolg hatchback v tradiciji modelov Golf in Polo, ki naj bi »na cesti« stal pod 25.000 € in nudil do 450 kilometrov dosega. Avtomobil naj boi na trg prišel leta 2025, na voljo pa naj bi, vsaj v začetku, bil le v Evropi.

ID. 2all (oznaka all naj bi v končni različici odpadla) bo Volkswagnov prvi električni avtomobil serije ID s prednjim pogonom, poganjal pa ga bo električni motor moči 166 kW (223 KS), ki ga bo do 100 km/h pognal v 7 sekundah in omogočal najvišjo hitrost do 160 km/h. Baterijo bo s hitrim enosmernim polnilnikom od 10 do 80% mogoče napolniti v 20 minutah, njegov doseg pa bo, kot smo zapisali, do 450 km, kar je nekaj malega več kot »potovalni« model ID.Buzz.

ID. 2 je prva predstavitev novega oblikovalskega jezika, ki bo zaznamoval mandat Andreasa Mindta, ki je februarja prevzel vodenje oblikovanja pri VW. Mindt je novo stilsko usmeritev predstavil s tremi preprostimi načeli: stabilnost, simpatičnost in navdušenje. Stabilnost je v tem primeru v veliki meri del električne arhitekture, ki utira pot dolgi medosni razdalji in kratkim previsom, pa tudi v dokaj ravnih linijah in robustnem novem stebričku C, simpatičnost oziroma všečnost se izraža v zabavni, okrogli obliki in srečnim »obrazom«, ki ga osvetljujejo žareče oči in rahel nasmeh iz spodnje rešetke hladilnika, živahno navdušenje pa izražajo kontrastna bočna krila in zadnji odbijač.

Serijska različica modela ID. 2all je eden od desetih novih električnih modelov, ki jih bo VW predstavil do leta 2026. Že v letošnjem letu bodo na trg prišli novi ID.3, ID. Buzz z dolgo medosno razdaljo in limuzina ID.7. Leta 2026 bo na voljo električni kompaktni SUV, VW pa kljub vsem izzivom pripravlja tudi e-avtomobil za manj kot 20.000 evrov. Avtomobilski proizvajalec bo tako v primerjavi s tekmeci imel najširšo ponudbo e avtomobilov, njegov cilj pa je 80-odstotni delež e-avtomobilov v Evropi. Do zdaj je znamka Volkswagen računala s 70-odstotnim deležem.

Kaj več o ID. 2all pa, ko bo model »bližje trgu«.

Vir: Volkswagen

preberite še to

Avto tech
Hyundai EV: električna mobilnost, ki ni omejitev, temveč svoboda
Avto tech
Zažgal Porsche zaradi zavarovalnine...

Zažgal Porsche zaradi zavarovalnine...

... a ga je, na njegovo nesrečo, ujela edina varnostna kamera daleč naokoli.

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.