ID. 2all – ljudski električni avtomobil

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 17. 03. 2023 05:05:00, Kategorija: Avto tech

Je Volkswagen z  ID. 2all le končno le na poti do dolgo iskanega naslednika hrošča?

ID. 2all – ljudski električni avtomobil
Volkswagen je predstavil koncept novega kompaktnega hatchbacka ID.2all, ki ga v koncernu po tihem označujejo kot prvi pravi »ljudski električni avtomobil«. Gre za privlačen, 405 cm dolg hatchback v tradiciji modelov Golf in Polo, ki naj bi »na cesti« stal pod 25.000 € in nudil do 450 kilometrov dosega. Avtomobil naj boi na trg prišel leta 2025, na voljo pa naj bi, vsaj v začetku, bil le v Evropi.

ID. 2all (oznaka all naj bi v končni različici odpadla) bo Volkswagnov prvi električni avtomobil serije ID s prednjim pogonom, poganjal pa ga bo električni motor moči 166 kW (223 KS), ki ga bo do 100 km/h pognal v 7 sekundah in omogočal najvišjo hitrost do 160 km/h. Baterijo bo s hitrim enosmernim polnilnikom od 10 do 80% mogoče napolniti v 20 minutah, njegov doseg pa bo, kot smo zapisali, do 450 km, kar je nekaj malega več kot »potovalni« model ID.Buzz.

ID. 2 je prva predstavitev novega oblikovalskega jezika, ki bo zaznamoval mandat Andreasa Mindta, ki je februarja prevzel vodenje oblikovanja pri VW. Mindt je novo stilsko usmeritev predstavil s tremi preprostimi načeli: stabilnost, simpatičnost in navdušenje. Stabilnost je v tem primeru v veliki meri del električne arhitekture, ki utira pot dolgi medosni razdalji in kratkim previsom, pa tudi v dokaj ravnih linijah in robustnem novem stebričku C, simpatičnost oziroma všečnost se izraža v zabavni, okrogli obliki in srečnim »obrazom«, ki ga osvetljujejo žareče oči in rahel nasmeh iz spodnje rešetke hladilnika, živahno navdušenje pa izražajo kontrastna bočna krila in zadnji odbijač.

Serijska različica modela ID. 2all je eden od desetih novih električnih modelov, ki jih bo VW predstavil do leta 2026. Že v letošnjem letu bodo na trg prišli novi ID.3, ID. Buzz z dolgo medosno razdaljo in limuzina ID.7. Leta 2026 bo na voljo električni kompaktni SUV, VW pa kljub vsem izzivom pripravlja tudi e-avtomobil za manj kot 20.000 evrov. Avtomobilski proizvajalec bo tako v primerjavi s tekmeci imel najširšo ponudbo e avtomobilov, njegov cilj pa je 80-odstotni delež e-avtomobilov v Evropi. Do zdaj je znamka Volkswagen računala s 70-odstotnim deležem.

Kaj več o ID. 2all pa, ko bo model »bližje trgu«.

Vir: Volkswagen

preberite še to

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...

Avto tech
Dušik ali zrak?

Dušik ali zrak?

Nekateri avtomobilske pnevmatike namesto z zrakom polnijo z dušikom. Zakaj? Zato!