ID. 2all (oznaka all naj bi v končni različici odpadla) bo Volkswagnov prvi električni avtomobil serije ID s prednjim pogonom, poganjal pa ga bo električni motor moči 166 kW (223 KS), ki ga bo do 100 km/h pognal v 7 sekundah in omogočal najvišjo hitrost do 160 km/h. Baterijo bo s hitrim enosmernim polnilnikom od 10 do 80% mogoče napolniti v 20 minutah, njegov doseg pa bo, kot smo zapisali, do 450 km, kar je nekaj malega več kot »potovalni« model ID.Buzz.

ID. 2 je prva predstavitev novega oblikovalskega jezika, ki bo zaznamoval mandat Andreasa Mindta, ki je februarja prevzel vodenje oblikovanja pri VW. Mindt je novo stilsko usmeritev predstavil s tremi preprostimi načeli: stabilnost, simpatičnost in navdušenje. Stabilnost je v tem primeru v veliki meri del električne arhitekture, ki utira pot dolgi medosni razdalji in kratkim previsom, pa tudi v dokaj ravnih linijah in robustnem novem stebričku C, simpatičnost oziroma všečnost se izraža v zabavni, okrogli obliki in srečnim »obrazom«, ki ga osvetljujejo žareče oči in rahel nasmeh iz spodnje rešetke hladilnika, živahno navdušenje pa izražajo kontrastna bočna krila in zadnji odbijač.

Serijska različica modela ID. 2all je eden od desetih novih električnih modelov, ki jih bo VW predstavil do leta 2026. Že v letošnjem letu bodo na trg prišli novi ID.3, ID. Buzz z dolgo medosno razdaljo in limuzina ID.7. Leta 2026 bo na voljo električni kompaktni SUV, VW pa kljub vsem izzivom pripravlja tudi e-avtomobil za manj kot 20.000 evrov. Avtomobilski proizvajalec bo tako v primerjavi s tekmeci imel najširšo ponudbo e avtomobilov, njegov cilj pa je 80-odstotni delež e-avtomobilov v Evropi. Do zdaj je znamka Volkswagen računala s 70-odstotnim deležem.
Kaj več o ID. 2all pa, ko bo model »bližje trgu«.
Vir: Volkswagen