Jenson Button gre med »električarje«

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 26. 01. 2021 07:41:00, Kategorija: Avto tech

Svetovni prva k Formule 1 bo postal lastnik ekipe in dirkač na dirki električnih terencev Extreme E.

Jenson Button gre med »električarje«
Jenson Button, svetovni prvak Formule 1 leta 2009, se, kot mnogi drugi bivši dirkači, ne more ločiti od dirkanja. Danes 41-letnik se bo tako pridružil tekmovanju Extreme E in to kar s svojo ekipo z »logično« kratico JBXE.

In kaj je Extreme E? Gre za tekmovanje, sestavljeno iz petih dirk, ki se bodo odvile na štirih kontinentih. Vse skupaj se bo začelo aprila z dirko v Wadi Rum, Savdska Arabija, maja bo na vrsti Lac Rose, Senegal, avgusta Kangerlussuaq, Grenlandija, oktobra Santarem, Brazilija, končalo pa decembra na Ognjeni zemlji v Argentini. Namen dirke je na eni strani opozoriti na okoljske spremembe, ki se pojavljajo na najbolj odročnih delih sveta in so posledica človekovih aktivnosti, na drugi pa promovirati električna vozila kot enega od načinov varovanja okolja.

Ekipe dirkajo z 2,3 metra širokimi baterijskimi električnimi terenci ODYSSEY 21 moči 400 kW (550 KS) in največjega navora 920 Nm, ki od 0 do 100 km/h skočijo v vsega 4,5 sekunde. Avtomobili lahko premagajo klance do 130 odstotkov (53°) in dosežejo hitrosti do 200 km/h. Kaj več o dirki in njenem namenu si lahko preberete na uradni strani Extreme E, kjer bosta našli tudi podatke o tem, zakaj so izbrane prav te lokacije.


Vir: Extreme E

preberite še to

Avto tech
»Mrknili« Porscheji po vsej Rusiji

»Mrknili« Porscheji po vsej Rusiji

Konec novembra je na stotine lastnikov vozil Porsche v Rusiji poročalo, da se njihova luksuzna vozila nočejo z...

Avto tech
Kako »požrešna« pri gorivu je strešna prtljaga?

Kako »požrešna« pri gorivu je strešna prtljaga?

Strešni kovčki, kolesa, jadralne deske in še kaj na strehi avtomobila seveda poveča njegovo pora...

Avto tech
Ročna zavora ima svoj namen...

Ročna zavora ima svoj namen...

...eden je recimo preprečevanje česa takega...

Avto tech
Kako dolgo »živijo« baterije v priključnih hibridih?

Kako dolgo »živijo« baterije v priključnih hibridih?

Analiza podatkov ADAC o stanju baterije kaže dobro vzdržljivost, vendar obstajajo precejšnje razlike me...

Avto tech
Ceneje kot če bi ga kopali!

Ceneje kot če bi ga kopali!

Nove tehnologije pridobivanja litija iz iztrošenih baterij to počnejo ceneje, kot ga je mogoče kupiti.

Avto tech
Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Dovolj je minuta »zvočne začimbe«...

Avto tech
Čakanje namesto kazni

Čakanje namesto kazni

V Estoniji boste zaradi prehitre vožnje morali na obvezno čakanje

Avto tech
Zaviranje z motorjem ni škodljivo

Zaviranje z motorjem ni škodljivo

Vam je kdo rekel, da zaviranje z motorjem ni dobro, saj se s tem avtomobil uničuje? No – ni res. Zakaj?

Avto tech
Vsa čast Henryju!

Vsa čast Henryju!

Če ga ne bi bilo, bi jo voznica precej huje odnesla…

Avto tech
Je polnilnica prosta? Vprašajte Zemljevide.

Je polnilnica prosta? Vprašajte Zemljevide.

Googlovi Zemljevidi bodo uporabljali umetno inteligenco za napovedovanje, ali bodo polnilniki za električna vo...

Avto tech
Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Bi tole idejo počitniške prikolice iz leta 1974 veljalo obuditi?

Avto tech
Lesene zavore - ja, tudi to je mogoče

Lesene zavore - ja, tudi to je mogoče

Si lahko zamislite, da vam nekdo proda avtomobil z lesenimi zavornimi oblogami?