Sistem, po katerem je dobilo ime tudi podjetje, se imenuje HYDI in je kratica za Hydrogen Direct Injection. Gre za napravico, ki jo je mogoče naknadno vgraditi in priključiti na dizelski motor, njena naloga pa je, da iz vode s pomočjo elektrolize pridobi vodik, tega pa nato vbrizga v mešanico zraka in goriva. Na ta način se »mešanica hitreje vname in popolneje izgoreva, rezultat pa je večja moč pri nižji porabi ter manj emisij prašnih delcev in CO«.
Naprava je namenjena dizelskim motorjem prostornine 6 do 40 litrov in več, privarčevala pa naj bi od 5 do 13 odstotkov goriva, emisijo prašnih delcev zmanjšala za 25 do 80 odstotkov, ogljikovega monoksida pa za 7 do 25 odstotkov.
V primeru neprekinjenega delovanja naj bi se investicija povrnila v le treh mesecih, v primeru mestnih avtobusov in podobnih vozil pa v letu in pol.
Vir: HYDI