Mercedes z znamko EQ postavil temelje elektrifikacije

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 10. 06. 2021 05:09:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Premijska električna znamka Mercedes-EQ - prestiž, varnost, odgovornost, popolnost in prežetost z inteligentnimi tehnologijami.

Mercedes z znamko EQ postavil temelje elektrifikacije
Mercedes-EQ postaja pionir na področju elektromobilnosti. Celotna modelna paleta temelji na vrhunskem oblikovanju, celovitem naboru naprednih sistemov za varnost in udobje, preverjenem informacijsko-zabavnem sistemu MBUX s podporo umetne inteligence, vrhunskih voznih lastnostih s pospeški kot pri športnih vozilih AMG pri najbolj zmogljivih različicah, hkrati pa z elektrifikacijo prinaša dodano vrednost v smislu brezemisijske in neslišne vožnje.

Storitev Mercedes me Charge, ki bo v prihodnosti na voljo tudi v Sloveniji, prikazuje lokacije, kjer je omogočeno polnjenje baterije z električno energijo iz električno obnovljivih virov, tudi na omrežju hitrih polnilnic Ionity, ki so na voljo v Sloveniji. Polnjenje z močjo do 22 kW je omogočeno z domačo stensko polnilno postajo. EQA,  EQC in EQV imajo garancijo na baterijo v dobi 8 let oziroma 160.000 prevoženih kilometrov, EQS pa ob prihodu na trg kar 10 let oziroma 250.000 prevoženih kilometrov.

SUV EQC in enoprostorec EQV sta že na voljo v Sloveniji, prihaja še vstopni SUV model EQA ter prvi električni razred S, limuzina EQS. Mercedes bo ofenzivo EQ nadaljeval, do konca leta 2022 bo na voljo kar 10 električnih modelov.
EQC velja za začetnika novodobnih električnih Mercedesov.(foto: Media Daimler)

EQA  - na zunaj kompakten, znotraj razkošen
Po velikosti je EQA primerljiv z modelom GLA z motorjem na notranje zgorevanje, v kabini pa električni model zagotavlja veliko udobja in prilagajanja. Digitalna armaturna plošča samoučečega se informacijsko-razvedrilnega sistema MBUX vključuje program za pametno električno navigiranje, s katerim lahko voznik načrtuje najhitrejšo pot z vmesnim polnjenjem baterije.
EQA ima črno motorno masko, nove polne LED luči in nove LED zadnje luči, ki so zdaj združene z LED trakom. In ker gre za izdelek EQ, ima veliko modrih podrobnosti, ki so zaščitni znak električnih Mercedesov. (foto: Media Daimler)

Polna baterija kapacitete 66,5 kWh omogoča potovanja z dosegom do 486 km (cikel NEDC) oziroma 426 km (cikel WLTP). Polnimo jo na več načinov, tudi na hitri polnilni postaji z močjo do 100 kW. Prihajajo še zmogljivejše različice z vrhunskimi pospeški in električnim pogonom na vsa štiri kolesa.
Močnejše različice EQA imajo na zadnji osi še drugi elektromotor, velika moč pa omogoča vozne užitke, enakovredne športnim različicam AMG. (foto: Media Daimler)

EQC - družinski električni SUV
EQC velja za Mercedesovega pionirja znamke EQ. Par elektromotorjev s skupno močjo 300 kW v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 80 kWh zagotavlja kombinacijo brezkompromisnih pospeškov in zavidljivih 450 km električnega dosega (cikel NEDC), oziroma do 417 km (WLTP).

Na hitrih polnilnicah lahko v 40 minutah zalogo energije v bateriji obnovite z 10 na 80 odstotkov.

Razkošna, zračna in povsem digitalna kabina razvaja z vsemi najbolj naprednimi asistenčnimi sistemi za udobje in varnost. Brezkompromisno družinsko uporabnost EQC dokazuje s 500-litrskim prtljažnikom.
Mercedes EQC je družinski športni terenec, s katerim lahko brezskrbno odrinejo na dopust tudi družine, ki želijo aktivno preživljati prosti čas. (foto: Media Daimler)

EQS - novo doživetje potovanja v avtomobilih
EQS s številnimi inovacijami, naprednim oblikovanjem, zmogljivim pogonom in velikim dosegom dokazuje, kako močno se bo spremenilo potovanje v avtomobilu. Gre za električni razred S, a dodaja veliko novega.
Nova platforma omogoča prestižni električni limuzini pogon na zadnji kolesi in različico štirikolesnega pogona z veliko moči, udobja in varnosti, kar je Mercedes vedno zagotavljal. (foto: Media Daimler)

To je najbolj aerodinamičen serijski avtomobil na svetu. Električni motor energijo črpa iz baterije z večjo gostoto, s kapaciteto kar 107,8 kWh. Doseg vozila z enim polnjenjem je do 770 km (cikel WLTP), skupna moč električnega pogona pa kar 385 kilovatov.
Navigacijski sistem v EQS omogoča samodejni izračun porabe energije in načrtovanje najhitrejše poti do polnilnih postaj. (foto: Media Daimler)

Baterijo lahko na ultra hitrih polnilcih napolnite z močjo do 200 kW, oziroma povedano drugače, v le 15 minutah se bo na hitrih polnilnicah v baterijio steklo dovolj energije za nadaljnjih 300 kilometrov poti. Popolnoma digitalna kabina ponuja udobje potovanja prvega razreda v letalih. Ukrivljen zaslon se razteza od stebra do stebra in v svojem drobovju vključuje programsko opremo, ki se nenehno uči in prilagaja potnikom.

In še nekaj zanimivega – EQS vam sam odpira vrata, ne samo prtljažnika.

EQV - Največji električni enoprostorec pri nas
Prednost EQV je, da se lahko do osem potnikov pelje v središča mest, ki vse bolj omejujejo dostop avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje, zanimiv pa je tudi za zasebnike, ki iščejo okolju prijazno električno vozilo s prostornostjo in uporabnostjo velikega kombija. Elektromotor z največjo močjo 150 kilovatov se napaja iz baterije z uporabno kapaciteto 90 kilovatnih ur, ki zadostuje za 363 kilometrov vožnje v skladu s ciklusom WLTP (418 kilometrov v ciklu NEDC), na hitri 110-kilovatni polnilnici pa se v tričetrt ure napolni od 10 do 80 odstotkov kapacitete. EQV zagotavlja kar pet stopenj rekuperacije elektrike in tudi vožnjo zgolj z enim pedalom.
Polnilni priključek Mercedesa EQV so tehniki uredili spredaj levo, da se lahko približa polnilnim priključkom javnih polnilnic, ki imajo kratke kable. (foto: Media Daimler)

preberite še to

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...