Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 25. 03. 2024 05:05:00, Kategorija: Avto tech

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah
François Gissy, nori znanstvenik z vzdevkom človek-raketa, je poskrbel za nenavaden šov. Možak, ki je konec leta 2014 z raketno gnanim kolesom (ja, biciklom) dosegel 333 km/h in premagal Ferrari 430 Scuderia, je presedlal iz dveh na tri kolesa in krepko povečal moč svojega vozila. To je zdaj narejeno tako, da iz stanja mirovanja doseže 100 km/h v le 0,55 sekunde, na progi, dolgi vsega 200 metrov, pa je dosegel končno hitrost 261 km/h. Pri vsem tem pa je najbolj zanimivo to, da tricikel poganja navadna – voda.

»Živim v Franciji, ki je, kar zadeva motoristični šport, tretji svet in zato sem pač obsojen na takšne poceni projekte – ti ne predstavljajo niti odstotka vsega, kar bi si želel izdelati,« je kolegom pri Road & Track zaupal Gissy in nadaljeval, da bi z neomejenimi sredstvi izdelal vozilo, ki bi na progi, dolgi 400 metrov, prebilo zvočni zid.

A to, da fant nima denarja, ga ne ustavi. Pred časom je recimo izdelal tricikel, katerega zadnji del si je izposodil od go-karta, prednji od motocikla, za sedež pa  je uporabil kar rezervoar iz ogljikovih vlaken in aluminija, v katerem je 130 litrov navadne vode pod tlakom dobrih 400 barov.

In kako zadeva deluje? Preprosto – ko Gissy odpre ventil, voda v rezervoarju šine ven in ustvari takšno potisno silo, da tricikel doseže 100 km/h v dobre pol sekunde. Ko so Françoisa vprašali. kakšen je občutek, ko te nekaj potisne tako hitro naprej je povedal, da se je počutil neprimerno bolj varno kot pri prej omenjenem raketno gnanem biciklu, kar mu rade volje verjamemo.

V zgornjem videu lahko vidite, kako je potekala rekordna vožnja, v spodnjem pa nekaj utrinkov predhodnih testnih voženj, kjer je bila po 200 metrih njegova hitrost »le« 245 km/h.

Vir:Road & Track

preberite še to

Avto tech
Zakaj pa ne kar na pločniku?

Zakaj pa ne kar na pločniku?

Morajo biti polnilni moduli res tako glomazni? Pravzaprav ne…

Avto tech
Pa bo odbijač ostal cel...

Pa bo odbijač ostal cel...

Konec opraskanih avtomobilov v majhnih garažah…

Avto tech
Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Medtem ko je povpraševanje raslo, so naraščajoča konkurenca in vezi Elona Muska z amerišk...

Avto tech
EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

Promocijska vsebina
Slovenija postal...

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je prihranek goriva tak, da odtehta obrabo različnih električnih in elektronskih komponent v vozilu?

Avto tech
»Ko bi le poslušala moža!«

»Ko bi le poslušala moža!«

Zakaj se nikoli, ampak res nikoli, ne smete voziti z nogami na armaturni plošči.

Avto tech
Je to prihodnost urbanega prometa?

Je to prihodnost urbanega prometa?

Električni štirikolesnik, ki vijuga kot motocikel…

Avto tech
Čisto nalivanje olja

Čisto nalivanje olja

Olje je mogoče tudi brez lijaka naliti tako, da ostane motor čist...

Avto tech
Najdaljši tovornjak

Najdaljši tovornjak

Tako je videti najdaljši dovoljeni »cestni vlak« v Avstraliji. Kako dolgi pa so nedovoljeni...

Avto tech
Kako varno spremeniti vozni pas

Kako varno spremeniti vozni pas

Imate težavo oceniti razdaljo v vzvratnem ogledalu? Poskusite s tem »trikom«

Avto tech
Napačna prestava

Napačna prestava

Če hočeš, da gre avto naprej, mora biti v ustrezni prestavi…