Najboljše iz obeh svetov

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12. 12. 2024 05:06:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Novi priključni hibridi Škoda iV z odličnim ravnovesjem med zmogljivostjo, dosegom in okoljsko naravnanostjo predstavljajo praktično alternativo popolnoma električnim vozilom, predvsem tam, kjer polnilna infrastruktura še ni povsem razvita.

Najboljše iz obeh svetov
Priključni hibridi ali PHEV (plug-in hybrid electric vehicles) združujejo motor z notranjim zgorevanjem, običajno bencinski, z električnim motorjem in zmogljivo baterijo, ki jo lahko napolnite na zunanji električni vtičnici. Takšna zasnova omogoča vozilom, da večino vsakodnevnih voženj opravijo izključno na električni pogon, če je potrebna večja moč ali so poti daljše, pa se delovanju elektromotorja pridruži še bencinski agregat. Dvojna tehnologija zagotavlja večjo prilagodljivost, zmanjšuje odvisnost od električnih polnilnic in povečuje energijsko učinkovitost.


Priključni hibridi Škoda iV sedaj po ceni dizelskih modelov
Zaživite dinamično in trajnostno z vozili Škoda iV. Izberite napredno hibridno tehnologijo za več užitka v vožnji, manjše stroške goriva in boljšo skrb za okolje. Več o priključnih hibridnih modelih Škoda iV preberite tukaj.

Ekonomičnost, trajnost in udobje
Ena največjih prednosti priključnih hibridov je, da zmanjšujejo porabo in posledično stroške. Električna energija je običajno cenejša in čistejša, zato so sodobna hibridna vozila zasnovana tako, da kar najbolj izkoristijo elektriko ter hkrati zmanjšajo porabo fosilnih goriv. Zaradi tega se manj obrablja tudi motor, kar praviloma pomeni nižje stroške vzdrževanja skozi celotno življenjsko dobo vozila.

Vožnja s priključnim hibridom je običajno tišja in bolj zvezna, saj elektromotor zagotavlja takojšnji navor. V praksi se to kaže kot hitrejše pospeševanje in večja odzivnost. Dinamična vožnja s priključnim hibridom je prav tako učinkovita, saj so sodobna PHEV-vozila opremljena z napredno tehnologijo regenerativnega zaviranja, s katero se energija, ki bi se sicer pretvorila v toploto mehaničnih zavor, vrne nazaj v baterijo.


Hibridna zmogljivost v velikem formatu

Škoda Kodiaq iV nadaljuje tradicijo prostornosti in udobja, z novo generacijo pa brez kompromisov glede zmogljivosti meri še na okoljsko odgovornost. Robustni urbani SUV je zdaj daljši in elegantnejši. Kljub izdatnemu prostoru za sedem potnikov in zmogljivi bateriji s kapaciteto 25,7 kilovatne ure ponuja še impresivnih 745 litrov prtljažnika. S Kodiaqom iV boste samo na električni pogon prevozili med 109 in 125 kilometri (WLTP), kar je več kot dovolj za večino vsakodnevnih potreb. Za to bo poskrbel 85-kilovatni elektromotor, ki so ga inženirji spretno namestili v ohišje šeststopenjskega menjalnika DSG. Električna vožnja ne bo le ugodna, temveč bo s 330 njutonmetri takojšnjega navora tudi precej dinamična.

Če boste želeli več vozne dinamike ali pa se boste odpravili na daljšo pot, se bo delovanju elektromotorja samodejno pridružil bencinski 1,5-litrski motor TSI z močjo 110 kilovatov. Te priključitve med vožnjo ne boste občutili, saj sta motorja v vseh voznih situacijah popolnoma usklajena. Ko boste od kombiniranega pogonskega sklopa zahtevali največjo moč, bo Kodiaq iV z mesta do hitrosti sto kilometrov na uro pospešil v dobrih osmih sekundah.

Oba motorja sta optimizirana za kar najučinkovitejše sinhrono delovanje, ki združuje prednosti obeh tehnologij. Le od 0,4 do 0,5 litra goriva (WLTP) in med 17 in 20,5 kilovatne ure električne energije bo Kodiaq iV porabil za sto kilometrov vožnje ob zmernem pritisku na stopalko za plin. Avtomobil je serijsko opremljen z notranjim polnilnikom na enosmerni tok, ki omogoča, da boste baterijo na hitri polnilnici z močjo 40 kilovatov od 10 do 80 odstotkov napolnili v približno 26 minutah. Na domačem električnem priključku ali običajni polnilnici z močjo 11 kilovatov pa bo polnjenje popolnoma prazne baterije trajalo dve uri in pol.

Preizkusite nove modele Kodiaq in Superb
Ste pripravljeni na resnično izkušnjo dinamične vožnje, vrhunskega udobja in tehnološke dovršenosti? Rezervirajte svojo testno vožnjo na testiraj.skoda.si.


Hibridna eleganca v karavanski izvedbi
Tudi novi Superb Combi iV je opremljen z najnovejšo Škodino priključnohibridno tehnologijo. V primerjavi s prejšnjo generacijo avtomobila so inženirji ohranili zunanje dimenzije ohišja baterije, ki z novo kemično sestavo zagotavlja približno za sto odstotkov večjo energijsko gostoto. Rezultat je zavidljiva kapaciteta 25,7 kilovatne ure. Pri pogonu Superba Combi iV tesno sodelujeta dovršen 1,5-litrski štirivaljnik TSI s 110 kilovati največje moči in elektromotor z močjo 85 kilovatov, ki je nameščen v ohišje prenovljenega šeststopenjskega menjalnika DSG. Električni motor lahko novega Superba poganja povsem samostojno, ob tem pa boste samo z energijo iz baterije prevozili med 118 in 134 kilometri.

Vožnja z novim Superbom Combi iV pa je lahko tudi zelo dinamična. Največja sistemska moč obeh motorjev je impresivnih 150 kilovatov (204 konjske moči), največji sistemski navor pa kar 350 njutonmetrov. V praksi to pomeni, da bo avtomobil do hitrosti sto kilometrov na uro pospešil v dobrih osmih sekundah, kazalec hitrosti pa se bo ustavil šele pri številki 220. Če boste na stopalko za plin pritiskali nekoliko bolj zmerno, bo poraba izjemno ugodna. Takrat si bo Superb privoščil le pol litra bencina in od 16 do 17,5 kilovatne ure električne energije na sto prevoženih kilometrov.

Tudi pri polnjenju je novi Superb Combi iV korak pred predhodnikom. Avtomobil prve generacije je lahko električno energijo sprejemal z maksimalno močjo do 3,6 kilovata, novega Superba pa lahko na polnilnicah z izmeničnim tokom polnite z največ 11 kilovati. V tem primeru bo popolnoma prazna baterija polna v približno dveh urah in pol. Medtem ko prejšnja generacija hitrega polnjenja sploh ni poznala, pa se lahko novi Superb Combi iV na hitri polnilnici z enosmernim tokom polni z močjo do kar 40 kilovatov. Pri tej polnilni hitrosti boste za napolnitev baterije od 10 do 80 odstotkov potrebovali le 26 minut.

Novi priključni hibridi Škoda iV že za en odstotek na mesec
Izkoristite Škoda financiranje 1% in zapeljite novega Kodiaqa iV ali Superba Combi iV že za en odstotek maloprodajne cene vozila na mesec. Izračunajte svoj mesečni obrok na hudobro.si.

preberite še to

Avto tech
Bi zaupali svojo varnost umetni inteligenci?

Bi zaupali svojo varnost umetni inteligenci?

Pametna motoristična čelada, ki s pomočjo umetne inteligence odpravlja mrtve kote.

Avto tech
5 sekund do skoraj 500 km/h... po cesti...

5 sekund do skoraj 500 km/h... po cesti...

Avtomobil (če mu lahko tako reče), ki 400 metrov prevozi v petih sekundah in doseže skoraj 500 km/h.

Avto tech
Kdo je pravi krivec?

Kdo je pravi krivec?

Nesreča, v kateri je Lamborghini dobil »brco v rit«, ni takšna, kot je videti na prvi pogle...

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Do zdaj že 185 »obritih« tovornjakov

Do zdaj že 185 »obritih« tovornjakov

Most, ki že trinajst let »brije« tovorna vozila.

Avto tech
Tudi svetnik mu ni pomagal

Tudi svetnik mu ni pomagal

Proti neprevidnosti in nerodnosti ne pomagajo niti svetniki. Tudi če jih nosite na hrbtu.

Avto tech
»Ko bi le poslušala moža!«

»Ko bi le poslušala moža!«

Zakaj se nikoli, ampak res nikoli, ne smete voziti z nogami na armaturni plošči.

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Če zgori bencinska črpalka, je bencin še na voljo?
Avto tech
Kako pa je to preživel?

Kako pa je to preživel?

Voznik tega avtomobila je imel vso srečo, ki obstaja na svetu…

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Najboljše iz obeh svetov

Najboljše iz obeh svetov

Promocijska vsebina
Novi priključni...