Najboljši z razlogom

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 9. 10. 2022 10:00:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Ni naključje, da je KAROQ najbolje prodajan SUV znamke ŠKODA. Vzemite si minuto in preverite, zakaj.

Najboljši z razlogom
ŠKODA KAROQ, kompaktni SUV, ki je nekaj posebnega zaradi treh ločeno pomičnih in izgradljivih zadnjih sedežev Vario Flex, je po nedavni prenovi na voljo z novimi tehnologijami, učinkovitejšimi motorji in trajnostnimi materiali. Spoznajte ga v videu spodaj!


Poleg širše, šesterokotne maske hladilnika podobo prenovljenega modela KAROQ poudarja­jo vitkejše sprednje in zadnje luči, preoblikovan odbijač ter aerodinamično optimizirana aluminijasta platišča. Opremljen je s celostnimi matričnimi LED-žarometi, z razširjeno ponudbo asistenčnih sistemov in varnostne opreme (do 9 varnostnih blazin, prediktivni tempomat in sistem Travel Assist, zaviranje v sili, večnaletna zavora in drugo) ter z infotainment sistemi tretje generacije. Poleg tega so pri znamki ŠKODA v prostorni in zelo prilagodljivi potniški kabini uporabili številne okolju prijazne, delno reciklirane in za reciklažo primerne materiale.

Z odstranjenimi zadnjimi sedeži se KAROQ ponaša s kar 1810 litri največje prostornine prtljažnika (sicer pa do 521 litrov), pohvali pa se lahko tudi s široko paleto varčnih, okolju prijaznih in hkrati zmogljivih motorjev iz generacije EVO koncerna Volkswagen. Pet pogonskih agregatov pokriva spekter zmogljivosti od 81 do 140 kilovatov moči. Na izbiro so bencinski motorji 1.0 TSI, 1.5 TSI (ki ponuja tudi tehnologijo odklopa valjev ACT ob delni obremenitvi ter s tem omogoča manjšo porabo) in 2.0 TSI (ekskluzivno za dinamično različico SPORTLINE) ter dva dizelska 2.0 TDI. Oba sta opremljena s sistemom dvojnega vbrizga tekočine AdBlue, ki še dodatno zmanjšuje količino dušikovih oksidov v izpušnih plinih.

KAROQ je na voljo s sprednjim ali štirikolesnim pogonom z najnovejšo generacijo računalniško nadzorovane večploščne sklopke pred zadnjim diferencialom, s pomočjo katere omogoča vrhunski oprijem (serijsko za 2.0 TSI).  Na voljo sta tudi ročni ali samodejni sedemstopenjski menjalnik DSG.

Za še več udobja so lahko različice Ambition, Style in SPORTLINE opcijsko opremljene s progresivnim krmiljenjem in dinamičnim nadzorom podvozja (DCC), ki nenehno ocenjuje vozne razmere in temu ustrezno prilagaja blaženje in podporo krmiljenju.  

Vas zanima več?
Več podrobnosti o modelu ŠKODA KAROQ: skoda.si
Sestavite si svojega in pridobite ponudbo: konfigurator KAROQ
Preverite opcije financiranja: hudobro.si

preberite še to

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...