Novi Ford Mondeo

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 9. 06. 2019 06:59:00, Kategorija: Avto tech

Ford je prejšnji teden strokovni javnosti predstavili izboljšan model Mondeo

Novi Ford Mondeo
Novinca odlikujejo elegantne nove zunanje in notranje poteze, prvič pa je na voljo tudi v karavanski različici s hibridnim pogonom.

Novi Mondeo Hybrid je res edinstven v svojem segmentu in zdaj navduši s še bolj prefinjeno izkušnjo bencinsko-električnega pogona.

Med drugimi pomembnimi nadgradnjami pogonskih sklopov za Mondea sta tudi:
  • Fordov napredni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue za vrhunska križarjenja na dolgih razdaljah z Mondeom;
  • Fordov novi inteligentni osemstopenjski samodejni menjalnik, ki za še večjo prefinjenost prestavljanje prilagaja slogu vožnje, voznik pa ga upravlja z elegantnim in ergonomskim vrtljivim izbirnim gumbom.
Aktivni tempomat, nadgrajen s funkcijo za ustavljanje in speljevanje Stop & Go, dopolnjuje Mondeovo dovršeno paleto tehnologij za pomoč vozniku, prav tako kot inteligentni omejevalnik hitrosti, ki omogoča preprostejšo vožnjo po avtocestah in v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem.

»Ford Mondeo Hybrid s prefinjenim samodejnim menjalnikom in možnostjo tihega speljevanja nudi edinstveno vozno izkušnjo. V kombinaciji s prednostmi bencinskega motorja z nizkimi izpusti CO2 bo Hybrid po naših pričakovanjih predstavljal do 50 odstotkov prodaje,« je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. »Obenem uvajamo povsem nov dizelski pogonski sklop s tehnologijo selektivne katalitske redukcije (SCR), ki bo izpolnjeval in presegal zahteve najnovejšega emisijskega standarda Euro 6d Temp, na voljo pa bo tudi s povsem novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.«

Odkar je leta 2015 na trg prišla četrta generacija tega modela, je Ford v Evropi prodal več kot 250.000 Mondeov, ki jih izdelujejo v tovarni v španski Valencii.

Vir: Ford

preberite še to

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.

Avto tech
Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Po BMW-ju je še en nemški proizvajalec lansiral »motocikel brez čelade«.

Avto tech
Bujenje ni ravno dobra rešitev

Bujenje ni ravno dobra rešitev

Če kdaj na križišču vidite kakšen avtomobil s »poduhovljenim« voznikom, ki je zaspal...

Avto tech
»Fantom« končno ujet

»Fantom« končno ujet

Češka policija je po šestih letih le ujela voznika, ki se je po cestah vozil s čisto pravim - &n...