Obliko novega terenskega vozila so menda stonoge. V osnovi je sestavljeno iz karoserije, podobne snežnemu ali vodnemu skuterju in kompleta 18 majhnih koles, od katerih ima vsako svoj sistem vzmetenja. Takšna porazdelitev teže pomeni manjšo obremenitev na posamezno kolo, s tem pa večjo »prijaznost« do tal. Sistem vzmetenja zagotavlja tudi drugačno trajektorijo gibanja in veliko bolj gladko vožnjo po vseh vrstah razgibanega terena, česar za običajne štirikolesnike ni mogoče trditi. Ker je velikost koles v primerjavi z običajnimi terenskimi vozili močno zmanjšana, ob trku z oviro prejme manj energije, zato voznik trk mnogo manj občuti. Aliev trdi, da je učinek ob trku v oviro desetkrat manjši kot pri običajnih težjih vozilih.
»Naše terensko vozilo lahko z veliko hitrostjo premaguje velike ovire. Gre čez skale, visoke do 35 centimetrov, padla drevesa, robnike in celo stopnice,« je povedal Eldar Aliev, ustanovitelj podjetja 18Wheels. »Naše terensko vozilo lahko vozi po stopnicah, za kar si upam trditi, da ne zmore nobeno drugo vozilo na tem planetu.« Prototip še nima najbolj dovršene zasnove, a Aliev trdi, da 18Wheels dela na komercialno uporabni različici, ki naj bi bila predstavljena oktobra letos.

V nadaljevanju si lahko ogledate promocijski video, nato pa še video, v katerem eden od ustanoviteljev malce podrobneje razloži tehnologijo.
Vir: 18Wheels