Polnilni robot

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 29. 12. 2020 06:04:00, Kategorija: Avto tech

VW je prikazal, kako bo v praksi deloval njihov robot za polnjenje električnih avtomobilov.

Polnilni robot
Ker je izgradnja električnih polnilnih postaj tehnološko, finančno in  prostorsko precej bolj preprosta od gradnje bencinskih črpalk, jih najdemo, še več pa jih bomo, tudi  na javnih parkiriščih, v parkirnih hišah, na parkiriščih podjetij in še kje. Polnjenje ni prav zapletena zadeva, je pa priključevanje, poleg tega, da je seveda treba najti prosto polnilno mesto, mogoče malce zamudno in nerodno, saj je treba iz prtljažnika vzeti priključni kabel in avtomobil priključiti na polnilno postajo. Roko na srce nič kaj bolj zapleteno od »tankanja« naših klasičnih ljubljenčkov na fosilna goriva, a ker smo te teh po desetletjih in desetletjih uporabe navadili, o postopku več ne razmišljamo. Razen nekaj izjem, ki potem pristanejo na YouTubu, TikToku, Twitterju in še kje…

A to, da električne polnilnice ne bodo več omejen na »črpalke« ob cesti, saj jih bo mogoče najti povsod, daje postopku polnjenja ne ko novo dimenzijo. Je res treba pošiljati Mohameda h gori? Zakaj pa ne bi ona prišla k njemu? Zakaj ne bi recimo avtomobila parkirali kjerkoli na javnem parkirišču in polnilno postajo poklicali k sebi? Ideja vsekakor ni slaba. Volkswagen, točneje Volkswagen Group Components se z njo ukvarja že nekaj časa in zdaj je očitno tako daleč, da ima kaj pokazati. Kaj, si lahko ogledate v spodnjem videu.

Ideja je naslednja. Ko avtomobilu prične zmanjkovati »soka« oziroma se voznik odloči, da bi ga rad dopolnil, to preko mobilne aplikacije ali kar komunikacijskega sistema v avtomobilu sporoči polnilnemu robotu. Ta se zapelje do polnilne mobilne baterije, jo pripne nase, odpelje do avtomobila, odpre polnilno loputo in polnilno baterijo priključi na avtomobil. In gre po drugo za naslednjega kupca. Ko je polnjenje končano, robot baterijo odklopi, odpelje nazaj na zbirno mesto in jo priključi na polnilno postajo, da se dopolni in pripravi na naslednjega kupca.

Prednost sistema je predvsem v tem, da voznikom ni treba iskati polnilnih postaj, saj je vozila mogoče polniti ne glede na to, kje na parkirišču se nahajajo. Dovolj je »skladišče« polnilnih baterij in robot, ki jih bo vozil naokoli…


Vir: Volkwagen

preberite še to

Avto tech
Bo dober voznik?

Bo dober voznik?

Je lahko nekdo dober in varen voznik, če »pade« teorijo 157-krat?

Avto tech
So še hujši…

So še hujši…

Včasih malce tolažbe nudi tudi to, da je nekje še huje kot pri nas…

Avto tech
Mercedes Hyperscreen

Mercedes Hyperscreen

Podjetje je predstavilo 56-palčni zaslon, ki bo domoval v njihovem električnem avtomobilu EQS.

Avto tech
Kako prepeljati vetrnico? Tako.

Kako prepeljati vetrnico? Tako.

Pogled na prevoz 67 metrov dolge lopatice vetrne turbine je res nekaj posebnega.

Avto tech
Skoraj sam

Skoraj sam

Tesla Model 3 je od San Francisca do Los Angelesa in nazaj vozil čisto sam… Skoraj...

Avto tech
Zadovoljni z elektriko

Zadovoljni z elektriko

Le 1% voznikov električnih avtomobilov pogreša bencinske/dizelske konjičke.

Avto tech
Polnilni robot

Polnilni robot

VW je prikazal, kako bo v praksi deloval njihov robot za polnjenje električnih avtomobilov.

Avto tech
Je to najbolj ugoden električni avto v Sloveniji?

Je to najbolj ugoden električni avto v Sloveniji?

Promocijska vsebina
Na slovenske ceste bo kmalu zapeljal ŠKODA ENYAQ iV.

Avto tech
Električni traktor(ček)

Električni traktor(ček)

Indijski električni  Sonalika Tiger lahko dve toni težak tovor vleče do osem ur…

Avto tech
Prehitro se je veselil

Prehitro se je veselil

»Ni konec, dokler ni konec« je dober nasvet...

Avto tech
Kmalu 100% e-mobilnost v podjetjih?

Kmalu 100% e-mobilnost v podjetjih?

Končni cilj prehoda na 100% e-mobilnost je na dosegu roke. In ni tako draga, kot nekateri mislijo...

Avto tech
Švedi se ne šalijo z ležečimi policaji

Švedi se ne šalijo z ležečimi policaji

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...