Polnilni robot

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 29. 12. 2020 06:04:00, Kategorija: Avto tech

VW je prikazal, kako bo v praksi deloval njihov robot za polnjenje električnih avtomobilov.

Polnilni robot
Ker je izgradnja električnih polnilnih postaj tehnološko, finančno in  prostorsko precej bolj preprosta od gradnje bencinskih črpalk, jih najdemo, še več pa jih bomo, tudi  na javnih parkiriščih, v parkirnih hišah, na parkiriščih podjetij in še kje. Polnjenje ni prav zapletena zadeva, je pa priključevanje, poleg tega, da je seveda treba najti prosto polnilno mesto, mogoče malce zamudno in nerodno, saj je treba iz prtljažnika vzeti priključni kabel in avtomobil priključiti na polnilno postajo. Roko na srce nič kaj bolj zapleteno od »tankanja« naših klasičnih ljubljenčkov na fosilna goriva, a ker smo te teh po desetletjih in desetletjih uporabe navadili, o postopku več ne razmišljamo. Razen nekaj izjem, ki potem pristanejo na YouTubu, TikToku, Twitterju in še kje…

A to, da električne polnilnice ne bodo več omejen na »črpalke« ob cesti, saj jih bo mogoče najti povsod, daje postopku polnjenja ne ko novo dimenzijo. Je res treba pošiljati Mohameda h gori? Zakaj pa ne bi ona prišla k njemu? Zakaj ne bi recimo avtomobila parkirali kjerkoli na javnem parkirišču in polnilno postajo poklicali k sebi? Ideja vsekakor ni slaba. Volkswagen, točneje Volkswagen Group Components se z njo ukvarja že nekaj časa in zdaj je očitno tako daleč, da ima kaj pokazati. Kaj, si lahko ogledate v spodnjem videu.

Ideja je naslednja. Ko avtomobilu prične zmanjkovati »soka« oziroma se voznik odloči, da bi ga rad dopolnil, to preko mobilne aplikacije ali kar komunikacijskega sistema v avtomobilu sporoči polnilnemu robotu. Ta se zapelje do polnilne mobilne baterije, jo pripne nase, odpelje do avtomobila, odpre polnilno loputo in polnilno baterijo priključi na avtomobil. In gre po drugo za naslednjega kupca. Ko je polnjenje končano, robot baterijo odklopi, odpelje nazaj na zbirno mesto in jo priključi na polnilno postajo, da se dopolni in pripravi na naslednjega kupca.

Prednost sistema je predvsem v tem, da voznikom ni treba iskati polnilnih postaj, saj je vozila mogoče polniti ne glede na to, kje na parkirišču se nahajajo. Dovolj je »skladišče« polnilnih baterij in robot, ki jih bo vozil naokoli…


Vir: Volkwagen

preberite še to

Avto tech
Prenovljena osebnost

Prenovljena osebnost

Promocijska vsebina
Ste vedeli, da j...

Avto tech
Nova Opel Frontera

Nova Opel Frontera

Promocijska vsebina
Prostoren in zabaven SUV, na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Ležeči policaji po švedsko

Ležeči policaji po švedsko

Hitrostne ovire so uspešne pri upočasnjevanju prometa, a zaradi njih trpijo tudi podvozja avtomobilov, ...

Avto tech
Koga bi pa vi povozili?

Koga bi pa vi povozili?

Dva milijona ljudi misli, da naj avtonomni avtomobili, če že morajo koga, povozijo starejše…

Avto tech
Citroënova sabotaža

Citroënova sabotaža

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno na genialen način nagajalo Nemcem.

Avto tech
Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko tudi…

Hitrostne ovire so lahko koristne, a le, če so ustrezno postavljene. Če ne…

Avto tech
Kako umiriti promet

Kako umiriti promet

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Na vodni pogon do 260 km/h v štirih sekundah

Tale tricikel poganja čisto navadna voda, ki ga do 100 km/h požene v 0,55 sekunde.

Avto tech
Električna mobilnost

Električna mobilnost

Promocijska vsebina
Vstopni baterijski električni model bo Škoda Epiq

Avto tech
Kaj je v airbagu?

Kaj je v airbagu?

Varnostna blazina ali airbag je v bistvu vreča, ki se ob trku izredno hitro napihne. Toda kaj jo tako hitro na...