Polnilni robot

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 29. 12. 2020 06:04:00, Kategorija: Avto tech

VW je prikazal, kako bo v praksi deloval njihov robot za polnjenje električnih avtomobilov.

Polnilni robot
Ker je izgradnja električnih polnilnih postaj tehnološko, finančno in  prostorsko precej bolj preprosta od gradnje bencinskih črpalk, jih najdemo, še več pa jih bomo, tudi  na javnih parkiriščih, v parkirnih hišah, na parkiriščih podjetij in še kje. Polnjenje ni prav zapletena zadeva, je pa priključevanje, poleg tega, da je seveda treba najti prosto polnilno mesto, mogoče malce zamudno in nerodno, saj je treba iz prtljažnika vzeti priključni kabel in avtomobil priključiti na polnilno postajo. Roko na srce nič kaj bolj zapleteno od »tankanja« naših klasičnih ljubljenčkov na fosilna goriva, a ker smo te teh po desetletjih in desetletjih uporabe navadili, o postopku več ne razmišljamo. Razen nekaj izjem, ki potem pristanejo na YouTubu, TikToku, Twitterju in še kje…

A to, da električne polnilnice ne bodo več omejen na »črpalke« ob cesti, saj jih bo mogoče najti povsod, daje postopku polnjenja ne ko novo dimenzijo. Je res treba pošiljati Mohameda h gori? Zakaj pa ne bi ona prišla k njemu? Zakaj ne bi recimo avtomobila parkirali kjerkoli na javnem parkirišču in polnilno postajo poklicali k sebi? Ideja vsekakor ni slaba. Volkswagen, točneje Volkswagen Group Components se z njo ukvarja že nekaj časa in zdaj je očitno tako daleč, da ima kaj pokazati. Kaj, si lahko ogledate v spodnjem videu.

Ideja je naslednja. Ko avtomobilu prične zmanjkovati »soka« oziroma se voznik odloči, da bi ga rad dopolnil, to preko mobilne aplikacije ali kar komunikacijskega sistema v avtomobilu sporoči polnilnemu robotu. Ta se zapelje do polnilne mobilne baterije, jo pripne nase, odpelje do avtomobila, odpre polnilno loputo in polnilno baterijo priključi na avtomobil. In gre po drugo za naslednjega kupca. Ko je polnjenje končano, robot baterijo odklopi, odpelje nazaj na zbirno mesto in jo priključi na polnilno postajo, da se dopolni in pripravi na naslednjega kupca.

Prednost sistema je predvsem v tem, da voznikom ni treba iskati polnilnih postaj, saj je vozila mogoče polniti ne glede na to, kje na parkirišču se nahajajo. Dovolj je »skladišče« polnilnih baterij in robot, ki jih bo vozil naokoli…


Vir: Volkwagen

preberite še to

Avto tech
Zakaj pa ne kar na pločniku?

Zakaj pa ne kar na pločniku?

Morajo biti polnilni moduli res tako glomazni? Pravzaprav ne…

Avto tech
Pa bo odbijač ostal cel...

Pa bo odbijač ostal cel...

Konec opraskanih avtomobilov v majhnih garažah…

Avto tech
Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Skok šefa v politiko se ni najbolje izšel

Medtem ko je povpraševanje raslo, so naraščajoča konkurenca in vezi Elona Muska z amerišk...

Avto tech
EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

EasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih

Promocijska vsebina
Slovenija postal...

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je sistem Start-stop priporočljivo uporabljati?

Je prihranek goriva tak, da odtehta obrabo različnih električnih in elektronskih komponent v vozilu?

Avto tech
»Ko bi le poslušala moža!«

»Ko bi le poslušala moža!«

Zakaj se nikoli, ampak res nikoli, ne smete voziti z nogami na armaturni plošči.

Avto tech
Je to prihodnost urbanega prometa?

Je to prihodnost urbanega prometa?

Električni štirikolesnik, ki vijuga kot motocikel…

Avto tech
Čisto nalivanje olja

Čisto nalivanje olja

Olje je mogoče tudi brez lijaka naliti tako, da ostane motor čist...

Avto tech
Najdaljši tovornjak

Najdaljši tovornjak

Tako je videti najdaljši dovoljeni »cestni vlak« v Avstraliji. Kako dolgi pa so nedovoljeni...

Avto tech
Kako varno spremeniti vozni pas

Kako varno spremeniti vozni pas

Imate težavo oceniti razdaljo v vzvratnem ogledalu? Poskusite s tem »trikom«

Avto tech
Napačna prestava

Napačna prestava

Če hočeš, da gre avto naprej, mora biti v ustrezni prestavi…