In kako naj bi stvar delovala? Vzemimo, da se vozite po cesti in v ovinku naletite na plast gramoza in motocikel začne drseti. Poseben senzor to drsenje zazna in iz šobe na stranskem delu motocikla se iz posebnega rezervoarja, podobnega tistemu za plin za zračne blazine, sproži močan »reaktivni« curek zraka, ki spodnji del motocikla potisne navznoter in ga tako spet dvigne. Vse skupaj od daleč spominja na tiste zračne šobe, ki pomagajo pri natančnem manevriranju vesoljskih plovil.
Ideja je vsekakor zanimiva, ima pa, kot vsaka, tudi slabe strani. Prva je ta, da je sistem na voljo, tako kot zračna blazina, le za enkratno uporabo, kar pomeni, da bo, če bo sploh kdaj pričel na trg, na voljo le za drage modele motociklov. Druga težava je ta, da bo moral imeti res kakovostne sistem proženja, ki se ne bo mogel sprožiti po nesreči, saj bi to pomenilo hudi nevarnost za motociklista. Da o povečanju tehnološke zapletenosti celotnega motocikla niti ne govorimo.
A ideja je vsekakor vredna razmisleka.
Vir: Road & Track