Prvi električni VW

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 11. 09. 2019 04:44:00, Kategorija: Avto tech

Volkswagen je predstavil svoj prvi čisto električni avtomobil – ID.3

Prvi električni VW
O Volkswagnovi družini električnih vozil ID smo na konceptni ravni slišali že veliko, ne letošnjem frankfurtskem avtomobilskem sejmu, ki se prične jutri, pa bo koncern prikazal tudi prvi produkcijski model.

VW je prednaročila za malčka ID.3 začel zbirati že maja. Takrat je objavil, da bo na voljo s tremi baterijskimi različicami, ki bodo avtomobilu omogočale doseg 330, 420 ali 550 kilometrov. No, sedaj je znano, da bo šlo za modele s 45, 58 oziroma 77 kWh baterijami. Prvi bo na voljo model z 58 kWh, ki nosi oznako ID.3 1st, njegova baterija pa poganja na zadnjo os nameščen elektromotor, ki od sebe daje 150 kW moči, 310 Nm navora in ga požene do 160 km/h. Vsi trije modeli bodo podpirali 100 kW hitro polnjenje, s katerim se bodo baterije v 30 minutah napolnile do te mere, da bodo nudile 290 km dosega.

Vas je zmotil zapis »prvi čisto električni avtomobil«? Kaj ni VW v preteklosti že izdelal modela e-Golf in e-Up? Je, a je v teh primerih šlo za elektrificirane različice obstoječih modelov z motorji z notranjim izgorevanjem, ID.3 pa je že od začetka razvit kot električni model.

Kaj pa cene? ID.3 1st bo stal slabih 40.000 €, osnovni model okoli 30.000 €, cena za najzmogljivejši ID.3 1ST Max pa še ni znana.

Vir: VW

preberite še to

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.

Avto tech
Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Po BMW-ju je še en nemški proizvajalec lansiral »motocikel brez čelade«.

Avto tech
Bujenje ni ravno dobra rešitev

Bujenje ni ravno dobra rešitev

Če kdaj na križišču vidite kakšen avtomobil s »poduhovljenim« voznikom, ki je zaspal...

Avto tech
»Fantom« končno ujet

»Fantom« končno ujet

Češka policija je po šestih letih le ujela voznika, ki se je po cestah vozil s čisto pravim - &n...

Avto tech
10 najboljših ameriških »mišičnjakov«

10 najboljših ameriških »mišičnjakov«

Ameriški noro močni avtomobili imajo tudi pri nas veliko navdušencev. Zbrali smo deset najb...