Renault 5 E-Tech electric

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 25. 02. 2025 13:58:00, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Od klasike do prihodnosti električne mobilnosti.

Renault 5 E-Tech electric
Prikupna oblika, spodbudno občutenje vožnje, razveseljujoča in enostavna uporabnost električne in digitalne tehnologije, ob tem pa še lokalna, odgovorna in krožno zasnovana proizvodnja: Renault 5 E-Tech electric ima prav vse odlike, da postane referenčno mestno vozilo dobe prehoda na elektriko.

Oblika- ko se združita nostalgija in sodobnost
Prva odlika, ki prispeva k izjemnemu značaju vozila Renault 5 E-Tech electric, je nedvomno njegova oblika, ki nemudoma pritegne poglede. Zapelje tiste, ki v njej prepoznajo ikonične poteze izvirnega modela, ki so ga poznali, tiste mlajše pa osvoji s svojo modernostjo in elementi prilagajanja osebnim okusom. Nedvomno je, da je Renault pri oblikovanju Renault 5 E-Tech electric  črpal  navdih iz izvirnika, a hkrati vnesel sveže linije in izboljšane aerodinamične rešitve. Ikonični pravokotni žarometi, značilna silhueta in kompaktne dimenzije ohranjajo prepoznavno identiteto. Renault je izkoristil napredno LED osvetlitev, ki omogoča boljšo vidljivost in energetsko učinkovitost. Značilni elementi, kot so na primer platišča, integrirani ročaji vrat, prispevajo k modernemu videzu, medtem ko retro detajli ustvarjajo občutek nostalgije.

Nova platforma- razvita izključno za majhna električna vozila
Renault 5 E-Tech electric je gospodarno vozilo, še zlasti kar zadeva uporabe, je prijeten za vožnjo in enostaven za vsakdanjo rabo. Njegove kreposti izhajajo zlasti iz nove Amperove konstrukcijske osnove AmpR Small, ki je namenjena električnim vozilom v segmentu malih mestnih vozil. Z njo Renault 5 E-Tech electric lahko razkazuje svojo »pop« plat pri voznih lastnostih, saj ponuja navdušujoče občutenje vožnje, ki je brez primere med »majhnimi« električnimi vozili. Zahvaljujoč novi konstrukcijski zasnovi, je kljub dolžini 3,92 in medosni razdalji 2,54 po notranji prostornosti zelo blizu vozila Renault Clio. Na cesti pa tako izpolnjuje vse obljube in ponuja navdušujoč občutek v vožnji, v katerem se užitek prepleta z udobjem in lahkotnostjo.

Pametna povezljivost in digitalizacija
Renault 5 E-Tech electric je opremljen z najsodobnejšimi digitalnimi rešitvami, integriranim naprednim multimedijskim sistemom openR link, ki temelji na operacijskem sistemu Android Automotive. Ta sistem bo omogočal brezhibno povezljivost s pametnimi telefoni, glasovno upravljanje in podporo za številne aplikacije, vključno z navigacijo Google Maps in pretočnimi vsebinami. Poleg tega ima Renault 5 E- Tech electric digitalno armaturno ploščo, ki bo vozniku zagotavljala vse ključne informacije o vožnji, stanju baterije in porabi energije. Napredni asistenčni sistemi (ADAS) bodo vključevali funkcije, kot so prilagodljivi tempomat, samodejno zaviranje v sili in pomoč pri ohranjanju voznega pasu.

Pogonski sklop in zmogljivost
Najmočnejši elektromotor Renault 5 E-Tech electric ima obilno moč 110 kW (150 KM) in 245 Nm hipno razpoložljivega navora. Z mesta doseže hitrost 100 km na uro v osmih sekundah, od 80 do 120 km na uro pa pospeši v 6,1 sekunde. Največja hitrost je elektronsko omejena na 150 km na uro, poraba energije po WLTP pa znaša 14,9 kWh.  Ta motor v kombinaciji z veliko litij-ionsko baterijo z zmogljivostjo 52 kWh in katodami NMC (nikelj, mangan in kobalt) zagotavlja doseg do 410 kilometrov po WLTP.

Za boljše zmogljivosti v vseh pogojih je baterija opremljena s sistemom tekočinskega hlajenja, ki regulira njeno temperaturo. Za večjo varnost hladilna tekočina ne kroži znotraj ohišja, ampak po kanalih, ki so vtisnjeni v spodnji del ohišja. Ne nazadnje je čas polnjenja na polnilnem mestu možno optimizirati  z ustreznim programiranjem poti v Google Maps, ki pravočasno zažene pripravo baterije za polnjenje

Druga različica pa je na voljo z močjo 90 kW (120 KM) in navorom 225 Nm v kombinaciji z baterijo kapacitete 40kWh.

Trajnost in ekološki vidik
Električni Renault 5 E-Tech electric ne prinaša le tehnološkega napredka, temveč tudi pomemben okoljski doprinos. Renault si prizadeva za zmanjšanje ogljičnega odtisa skozi celoten življenjski cikel vozila – od proizvodnje do recikliranja. Baterijski materiali bodo delno reciklirani, medtem ko Renault razvija strategijo ponovne uporabe baterij za druge energetske rešitve.

Uporaba trajnostnih materialov v notranjosti vozila, kot so reciklirane tkanine in bio-materiali, bo dodatno zmanjšala vpliv na okolje. Renault 5 E-Tech electric je tako simbol prehoda v bolj trajnostno mobilnost, ne da bi pri tem izgubil svoj legendarni karakter.

preberite še to

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...