Škoda Octavia prvič kot Sportline

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 13. 04. 2021 05:05:00, Kategorija: Povedali so nam

Promocijska vsebina
Dinamična nova izvedba s črnimi zunanjimi dodatki in športno notranjostjo.

Škoda Octavia prvič kot Sportline
Škoda je še dodatno razširila raznoliko paleto modelov Octavia in bo zdaj četrto generacijo svoje prodajne uspešnice prvič ponudila tudi v dinamični izvedbi z oznako Sportline. Umešča se med opremski paket Style in vrhunski športni model Octavia RS, ponaša pa se s črnimi zunanjimi dodatki ter večfunkcijskim športnim volanom s tremi kraki in športnimi sedeži z integriranimi vzglavniki in prevlekami ThermoFlux. Škodo Octavio Sportline, ki bo na voljo kot limuzina in Combi, bo mogoče opremiti z opcijskim dinamičnim uravnavanjem podvozja DCC in inovativnimi asistenčnimi sistemi. V široki paleti motorjev bodo dizelski in bencinski motorji, blagi hibrid in priključni hibrid, pa tudi Octavia G‑TEC s pogonom na zemeljski plin (CNG).

Zunanjost nove različice Octavie zaznamujejo črni dodatki, ki jih poznamo že od izvedb z oznako Sportline iz drugih Škodinih modelskih serij. Svojstveni sprednji usmernik zraka, okvir Škodine mreže hladilnika in napis ŠKODA na zadnjem pokrovu  blestijo v visokosijajni črni barvi. Za poseben optični poudarek poskrbi kromiran vstavek v zadnjem difuzorju, ki je prav tako črne barve z visokim sijajem. Limuzina ima poleg tega na zadku še črn usmernik zraka. Octavia Sportline je serijsko opremljena s črno poliranimi 17-palčnimi aluminijastimi platišči Pulsar. Opcijsko so na voljo s črnim kovinskim lakom lakirana 18-palčna platišča Vega in črno polirana 19-palčna aluminijasta platišča Taurus, ta so na voljo ekskluzivno za izvedbo Sportline. Na sprednjih blatnikih so oznake SPORTLINE.

Raznolika paleta motorjev za sprednji in štirikolesni pogon
Za Škodo Octavio Sportline so na voljo učinkoviti bencinski in dizelski agregati, pogon na zemeljski plin ter priključna hibridna in blaga hibridna tehnologija, poleg tega lahko izbirate med sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Razpon moči sega od 85 kW (115 KM) do 150 kW (204 KM). Motor 1.5 TSI s 110 kW (150 KM) je po želji na voljo s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in blago hibridno tehnologijo, medtem ko je za motor 2.0 TSI s 140 kW (190 KM) in menjalnikom DSG opcijsko na voljo štirikolesni pogon. Moč Octavie iV Sportline s priključnohibridnim pogonom znaša 150 kW (204 KM), moč modela G-TEC s pogonom na zemeljski plin (CNG) pa je 96 kW (130 KM). Motor 2.0 TDI je na voljo v treh izvedbah z močjo 85 kW (115 KM), 110 kW (150 KM) in 147 kW (200 KM). Pri srednjem dizelskem agregatu sta menjalnik DSG in štirikolesni pogon opcijska, pri najmočnejšem pa sta serijska. Opcijsko dinamično uravnavanje podvozja DCC poskrbi za dinamično optiko in individualne vozne lastnosti. Nastavljivo je v 15 stopnjah od izrazito udobne do izrazito športne vožnje, pri čemer se vzmetenje kontinuirano prilagaja. Za večjo varnost po želji skrbijo sistem proaktivne zaščite potnikov z zaščito za primer prevračanja, inovativni asistenčni sistemi, kot sta asistenca za ovire in asistenca za zavijanje levo, ter nova sredinska varnostna blazina med sprednjima sedežema.

Notranjost s športnimi sedeži in trikrakim športnim volanom
Notranjost Škode Octavie Sportline temelji na opremi Style in vključuje tapecirano armaturno ploščo in dekorativne elemente v črnem klavirskem laku. Športni sedeži z integriranimi vzglavniki so oblečeni v posebej zračne prevleke ThermoFlux. Večfunkcijski športni volan ima tri krake in ga krasi oznaka SPORTLINE, na dekorativnih vstopnih letvah spredaj pa je napis OCTAVIA. Nova različica Octavie se poleg tega lahko pohvali z že znanimi 'simply clever' rešitvami, kot je na primer priključek USB-C na notranjem ogledalu.▪

preberite še to

Avto tech
Ceneje kot če bi ga kopali!

Ceneje kot če bi ga kopali!

Nove tehnologije pridobivanja litija iz iztrošenih baterij to počnejo ceneje, kot ga je mogoče kupiti.

Avto tech
Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Zanimivo zdravilo proti potovalni slabosti

Dovolj je minuta »zvočne začimbe«...

Avto tech
Čakanje namesto kazni

Čakanje namesto kazni

V Estoniji boste zaradi prehitre vožnje morali na obvezno čakanje

Avto tech
Zaviranje z motorjem ni škodljivo

Zaviranje z motorjem ni škodljivo

Vam je kdo rekel, da zaviranje z motorjem ni dobro, saj se s tem avtomobil uničuje? No – ni res. Zakaj?

Avto tech
Vsa čast Henryju!

Vsa čast Henryju!

Če ga ne bi bilo, bi jo voznica precej huje odnesla…

Avto tech
Je polnilnica prosta? Vprašajte Zemljevide.

Je polnilnica prosta? Vprašajte Zemljevide.

Googlovi Zemljevidi bodo uporabljali umetno inteligenco za napovedovanje, ali bodo polnilniki za električna vo...

Avto tech
Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Ne tako majhna, pa vendar zelo okretna

Bi tole idejo počitniške prikolice iz leta 1974 veljalo obuditi?

Avto tech
Lesene zavore - ja, tudi to je mogoče

Lesene zavore - ja, tudi to je mogoče

Si lahko zamislite, da vam nekdo proda avtomobil z lesenimi zavornimi oblogami?

Avto tech
Takšna pa je nova katrca!

Takšna pa je nova katrca!

Renault je, po slavni petici, ponovno obudil še en, pri nas nekdaj verjetno najbolj priljubljen model -...

Avto tech
Napačna prestava

Napačna prestava

Če hočeš, da gre avto naprej, mora biti v ustrezni prestavi…

Avto tech
Matematično bočno parkiranje

Matematično bočno parkiranje

A veste, da obstaja matematična formula bočnega parkiranja?

Avto tech
Ko odpove akumulator

Ko odpove akumulator

Kako zagnati avtomobil, ko »zmanjka akumulatorja« in ga ni mogoče potisniti? Tako! Recimo…