Športni terenec Subaru Solterra bo na voljo v dveh izvedbah – s 150 kW (201 KS) izmeničnim sinhronim motorjem, ki bo poganjal prednji kolesi in štirikolesni različici z dvema 80 kW motorjema na vsaki osi in skupno močjo 160 kW (214 KS). V oba modela bo vgrajena baterija kapacitete 71,4 kW, kar naj bi po Subarujevih ocenah bilo dovolj za 530 km dosega pri dvokolesnem pogonu in 460 km pri štirikolesnem (WLTC). Avtomobil bo omogočal hitro 150 kW polnjenje, kako hitro bo to, pa zaenkrat ne navaja. A ker gre za skupen projekt s Toyoto, točneje njenim modelom BZ4X, bo hitrost polnjenja približno enaka – 30 minut do 80 odstotkov.
Kaj pa cena? Ta še ni znana, znano je le, da bo avtomobil prišel na trg prihodnje leto, torej nekaj kasneje kot je b ilo prvotno načrtovano.
Vir: The Verge