Zadeva se je imenovala Liquid Tire Chain Traction Dispenser, šlo pa je za dve majhni aerosolni posod ali po domače dva spreja, nameščena nad zadnjimi (pogonskimi) pnevmatikami. V njima je bil poseben polimer, ki se je ob aktivaciji preko gumba v kabini, razpršil na zadnje pnevmatike in povzročil, da je postala tekalna površina bolj prožna, s čemer se je izboljšal oprijem. Pravzaprav so hoteli povzročiti, da se klasične letne pnevmatike spremenijo v zimske, torej takšne, ki ohranjajo prožnost tudi pri nizkih temperaturah.
Je stvar delovala? Nekateri trdijo, da je šlo za čudovit izum, bolj verjetno pa je, da se stvar ni ravno obnesla. Opcijo V75, kot se je imenovala stopnja opreme vozil Chevrolet, ki je vključevala »tekoče verige«, si je leta 1969 omislilo le okoli 2600 kupcev, saj je bila precej draga, že modelno leto 1970 pa Liquid Tire Chain Traction Dispenserja ni več vsebovalo. GM nikoli ni uradno pojasnil, zakaj, le tehnični liste za modele leta 1970 je opremil z žigom "Canceled".

Vir: GM