To je športnica leta!

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 19. 02. 2021 03:22:00, Kategorija: Avto tech

[Promocijska vsebina]
Ne, ne govorimo o izvrstni Anamariji Lampič, temveč o športni različici avtomobila, ki je tudi v svoji četrti generaciji prepričal voznike in strokovno javnost ter postal Slovenski avto leta 2021: kako je torej videti, ko ŠKODA OCTAVIA pokaže mišice?

To je športnica leta!
Pojdimo po vrsti!

1.      Nezmotljivo RS
Športno eleganten videz skupaj s športnimi dodatki poskrbi, da »ereske« ne morete prezreti. Serijsko je opremljena s specifičnimi LED meglenkami in črnimi 18-palčnimi aluminijastimi platišči, zavorne čeljusti pa so kot poseben magnet za oči lakirane v rdeči barvi, značilni za RS modele. Po želji so na voljo tudi 19-colska platišča. Poleg logotipa RS ima OCTAVIA RS predrugačen sprednji in zadnji odbijač, maska, sprednji in zadnji difuzor, pokrovi zunanjih ogledal in obroba stranskih oken pa so odeti v sijajno črnino.  Omeniti velja še, da se lahko nizka in vitka silhueta modela OCTAVIA pohvali tudi z najboljšim količnikom zračnega upora v svojem razredu.

Športnost modela OCTAVIA RS se odraža tudi v notranjosti. Tu vas čakajo športni, a udobni sedeži z integriranimi vzglavniki in oblazinjenjem iz alkantare in usnja ter okrašeni z logotipom RS in rdečimi oziroma srebrnimi šivi. Enake šive najdemo na naslonih za roke, na instrumentni plošči, oblečeni v alkantaro, in na trikrakem usnjenem ogrevanem multifunkcijskem športnem volanu z oznako RS. Podobo zaokrožajo stopalke v videzu aluminija.

2.      Dve obliki karoserije
Kot vse različice modela OCTAVIA sta športnici RS in priključnohibridna RS iV na voljo bodisi kot petvratna kombilimuzina ali kot karavan OCTAVIA COMBI RS oziroma OCTAVIA COMBI RS iV.

3.      Tri vrste pogona
Prvič v zgodovini modela OCTAVIA RS lahko kupci izbirajo med tremi različnimi vrstami pogona. Ob tradicionalni bencinski različici, ki premore 180 kilovatov moči (245 'konjev'), je tu še priključni hibrid OCTAVIA RS iV, ki enako skupno sistemsko moč ustvari s pomočjo kombinacije 85-kilovatnega elektromotorja in 110-kilovatnega štirivaljnika 1.4 TSI s samodejnim DSG menjalnikom. Zgolj na elektriko lahko prevozite 60 kilometrov. V načinu Sport priključnohibridna »ereska« pospeši od 0 do 100 km/h v samo 7,3 sekunde, največja hitrost pa znaša 225 km/h.Tretja opcija je 2-litrski turbo dizel s 147 kilovati oziroma 200 'konji', kjer je mogoče izbrati tudi štirikolesni pogon. V kombinaciji z bencinskim motorjem je na voljo tudi ročni šeststopenjski menjalnik, sicer pa je večina RS različic opremljena s samodejnim menjalnikom DSG. Kot prvo vozilo ŠKODA je OCTAVIA opremljena s tehnologijo shift-by-wire, tako da samodejni menjalnik DSG z dvojno sklopko upravljate z ročico v sredinski konzoli, kjer se nahaja tudi elektromehanska ročna zavora s funkcijo zadrževanja, ki je nadomestila mehansko.  

ŠKODA OCTAVIA ni le Slovenski avto leta 2021, ampak je v Sloveniji osvojila tudi naslov Službeni avto leta. Poleg tega pa se je znašla med finalisti najpomembnejšega evropskega izbora Evropski avto leta, katerega zmagovalec bo znan 1. marca..

4.      Zabava za volanom
A niso le močni motorji tisto, kar omogoča zabavno vožnjo z »eresko«. Voznike bo navdušilo natančno in progresivno vodenje, zanesli pa se bodo lahko tudi na predvidljivo in čvrsto obnašanje karoserije. S polnimi LED matričnimi žarometi lahko brez preklapljanja in skrbi ves čas vozite z dolgimi žarometi, ne da bi zaslepili druge voznike. OCTAVIA pa ima tudi sistem dinamičnega uravnavanja podvozja (DCC), ki omogoča izbiro ene od petih nastavitev načina vožnje (Eco, Sport, Comfort, Normal, Individual), te pa omogočajo vozniku še bolj občutljive nastavitve. Tako je na voljo kar 15 možnosti, tudi Supersport. Klasične merilnike je nadomestil aktivni informacijski zaslon, ki mu dela družbo 10-palčni multimedijski zaslon infotainment sistema Columbus. Tega je mogoče upravljati z dotikom, gestami ali prek digitalne asistentke Laure.

5.      Udobje in praktičnost
Kljub svoji športni naravnanosti je OCTAVIA RS zelo praktičen in udoben avto. Kot tipična OCTAVIA ima seveda ogromen prtljažni prostor (600 litrov – 1555 s podrtimi sedeži - v kombilimuzinski in 640 litrov – 1700 s podrtimi sedeži - v karavanski različici), pohvali pa se lahko tudi s širokim naborom serijske in dodatne opreme. Poleg tega, da je na zahtevnih testiranjih Euro NCAP dosegla vseh pet zvezdic, je denimo nova OCTAVIA prva ŠKODA, ki je na voljo z asistenco za ovire, asistenco pri zavijanju in asistenco pri izstopanju. V asistenco Travel Assist, ki v kombinaciji s samodejnim DSG menjalnikom z dvojno sklopko omogoča tudi samodejno počasno vožnjo v gostem prometu, je vključen predvidljivi tempomat, ki predvideva vozne razmere za naslednji kilometer do dva in po potrebi prilagodi hitrost vožnje.

Kliknite tukaj in si v prenovljenem konfiguratorju novi model OCTAVIA RS oziroma OCTAVIA COMBI RS sestavite po svoji meri! Za izbrano konfiguracijo lahko prek spleta takoj pridobite tudi informativno ponudbo trgovca. OCTAVIA vam je na voljo tudi za 1 % njene maloprodajne cene na mesec.

A zakaj bi pravzaprav na dolgo pisali in opisovali njene adute, ko pa vas lahko ŠKODA OCTAVIA RS oziroma RS iV kot prava šprinterka osvoji že v 60 sekundah? Oglejte si video!


ŠKODA OCTAVIA je avtomobilska legenda, v kateri se spomini voznikov in njihovih najdražjih pišejo že dobrih 60 let. Morda boste v novem Slovenskem avtu leta 2021 svoje najlepše spomine spisali tudi vi. ŠKODA OCTAVIA je namreč avto številnih obrazov in pogonskih možnosti: tu sta kombilimuzinska in karavanska različica, pustolovska različica SCOUT in športna RS, pod motornim pokrovom pa ji lahko bije bencinsko, dizelsko ali električno srce. OCTAVIA je namreč lahko tudi blagi ali celo priključni hibrid z oznako iV!

preberite še to

Avto tech
Najhitrejša ženska na svetu

Najhitrejša ženska na svetu

Jessi Combs je posthumno proglašena za najhitrejšo žensko na svetu oziroma kolesih.

Avto tech
Kaj se dogaja v pnevmatiki?

Kaj se dogaja v pnevmatiki?

Vas zanima, kako je videti notranjost avtomobilske pnevmatike med vožnjo?

Avto tech
Najnevarnejše serijsko vozilo v zgodovini

Najnevarnejše serijsko vozilo v zgodovini

Kljub oznaki »eno najbolj nesmiselnih vozil na svetu« je Hélica dobila dovoljenje za cestno...

Avto tech
Če bi pešci trobili…

Če bi pešci trobili…

Bi kot pešec tudi trobili, kot to počnete kot voznik?

Avto tech
Bolj nov je, manj je pregleden

Bolj nov je, manj je pregleden

Sodobna vozila z večjimi mrtvimi koti, kot bi si mislili... in želeli...

Avto tech
Zelo vroče zelo hitro

Zelo vroče zelo hitro

Dober prikaz tega, da poleti v avtomobilu ne smemo pustiti ničesar, kar diha.

Avto tech
Kako umiriti promet?

Kako umiriti promet?

Če ne gre drugače, z optičnimi prevarami. Nekatere so zabavne, nekatere pa preprosto – zlobne. Kot je na...

Avto tech
Prvi serijski s trdim

Prvi serijski s trdim

Tehnologija baterij s trdnim elektrolitom dosega serijski avtomobil, in je noro poceni

Avto tech
Grda ali genialna?

Grda ali genialna?

Kar nekaj ljudi meni, da je bil Fiat Multipla najgrši avto v zgodovini… mogoče, a bil je eden na...

Avto tech
Bi se šli karting paintball?

Bi se šli karting paintball?

Voznik Formule je je zadevo opisal kot »Mario Kart v živo«

Avto tech
Bencin in dizel... hkrati

Bencin in dizel... hkrati

Zamislite si avtomobil, ki ga hkrati poganjata bencin in dizel. Sliši se nenavadno, a deluje, in celo p...

Avto tech
Asfalt z »okusom« plastike

Asfalt z »okusom« plastike

Asfalt z dodatkom odpadnih plastenk je mnogo bolj vzdržljiv od običajnega…