To je športnica leta!

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 19. 02. 2021 03:22:00, Kategorija: Avto tech

[Promocijska vsebina]
Ne, ne govorimo o izvrstni Anamariji Lampič, temveč o športni različici avtomobila, ki je tudi v svoji četrti generaciji prepričal voznike in strokovno javnost ter postal Slovenski avto leta 2021: kako je torej videti, ko ŠKODA OCTAVIA pokaže mišice?

To je športnica leta!
Pojdimo po vrsti!

1.      Nezmotljivo RS
Športno eleganten videz skupaj s športnimi dodatki poskrbi, da »ereske« ne morete prezreti. Serijsko je opremljena s specifičnimi LED meglenkami in črnimi 18-palčnimi aluminijastimi platišči, zavorne čeljusti pa so kot poseben magnet za oči lakirane v rdeči barvi, značilni za RS modele. Po želji so na voljo tudi 19-colska platišča. Poleg logotipa RS ima OCTAVIA RS predrugačen sprednji in zadnji odbijač, maska, sprednji in zadnji difuzor, pokrovi zunanjih ogledal in obroba stranskih oken pa so odeti v sijajno črnino.  Omeniti velja še, da se lahko nizka in vitka silhueta modela OCTAVIA pohvali tudi z najboljšim količnikom zračnega upora v svojem razredu.

Športnost modela OCTAVIA RS se odraža tudi v notranjosti. Tu vas čakajo športni, a udobni sedeži z integriranimi vzglavniki in oblazinjenjem iz alkantare in usnja ter okrašeni z logotipom RS in rdečimi oziroma srebrnimi šivi. Enake šive najdemo na naslonih za roke, na instrumentni plošči, oblečeni v alkantaro, in na trikrakem usnjenem ogrevanem multifunkcijskem športnem volanu z oznako RS. Podobo zaokrožajo stopalke v videzu aluminija.

2.      Dve obliki karoserije
Kot vse različice modela OCTAVIA sta športnici RS in priključnohibridna RS iV na voljo bodisi kot petvratna kombilimuzina ali kot karavan OCTAVIA COMBI RS oziroma OCTAVIA COMBI RS iV.

3.      Tri vrste pogona
Prvič v zgodovini modela OCTAVIA RS lahko kupci izbirajo med tremi različnimi vrstami pogona. Ob tradicionalni bencinski različici, ki premore 180 kilovatov moči (245 'konjev'), je tu še priključni hibrid OCTAVIA RS iV, ki enako skupno sistemsko moč ustvari s pomočjo kombinacije 85-kilovatnega elektromotorja in 110-kilovatnega štirivaljnika 1.4 TSI s samodejnim DSG menjalnikom. Zgolj na elektriko lahko prevozite 60 kilometrov. V načinu Sport priključnohibridna »ereska« pospeši od 0 do 100 km/h v samo 7,3 sekunde, največja hitrost pa znaša 225 km/h.Tretja opcija je 2-litrski turbo dizel s 147 kilovati oziroma 200 'konji', kjer je mogoče izbrati tudi štirikolesni pogon. V kombinaciji z bencinskim motorjem je na voljo tudi ročni šeststopenjski menjalnik, sicer pa je večina RS različic opremljena s samodejnim menjalnikom DSG. Kot prvo vozilo ŠKODA je OCTAVIA opremljena s tehnologijo shift-by-wire, tako da samodejni menjalnik DSG z dvojno sklopko upravljate z ročico v sredinski konzoli, kjer se nahaja tudi elektromehanska ročna zavora s funkcijo zadrževanja, ki je nadomestila mehansko.  

ŠKODA OCTAVIA ni le Slovenski avto leta 2021, ampak je v Sloveniji osvojila tudi naslov Službeni avto leta. Poleg tega pa se je znašla med finalisti najpomembnejšega evropskega izbora Evropski avto leta, katerega zmagovalec bo znan 1. marca..

4.      Zabava za volanom
A niso le močni motorji tisto, kar omogoča zabavno vožnjo z »eresko«. Voznike bo navdušilo natančno in progresivno vodenje, zanesli pa se bodo lahko tudi na predvidljivo in čvrsto obnašanje karoserije. S polnimi LED matričnimi žarometi lahko brez preklapljanja in skrbi ves čas vozite z dolgimi žarometi, ne da bi zaslepili druge voznike. OCTAVIA pa ima tudi sistem dinamičnega uravnavanja podvozja (DCC), ki omogoča izbiro ene od petih nastavitev načina vožnje (Eco, Sport, Comfort, Normal, Individual), te pa omogočajo vozniku še bolj občutljive nastavitve. Tako je na voljo kar 15 možnosti, tudi Supersport. Klasične merilnike je nadomestil aktivni informacijski zaslon, ki mu dela družbo 10-palčni multimedijski zaslon infotainment sistema Columbus. Tega je mogoče upravljati z dotikom, gestami ali prek digitalne asistentke Laure.

5.      Udobje in praktičnost
Kljub svoji športni naravnanosti je OCTAVIA RS zelo praktičen in udoben avto. Kot tipična OCTAVIA ima seveda ogromen prtljažni prostor (600 litrov – 1555 s podrtimi sedeži - v kombilimuzinski in 640 litrov – 1700 s podrtimi sedeži - v karavanski različici), pohvali pa se lahko tudi s širokim naborom serijske in dodatne opreme. Poleg tega, da je na zahtevnih testiranjih Euro NCAP dosegla vseh pet zvezdic, je denimo nova OCTAVIA prva ŠKODA, ki je na voljo z asistenco za ovire, asistenco pri zavijanju in asistenco pri izstopanju. V asistenco Travel Assist, ki v kombinaciji s samodejnim DSG menjalnikom z dvojno sklopko omogoča tudi samodejno počasno vožnjo v gostem prometu, je vključen predvidljivi tempomat, ki predvideva vozne razmere za naslednji kilometer do dva in po potrebi prilagodi hitrost vožnje.

Kliknite tukaj in si v prenovljenem konfiguratorju novi model OCTAVIA RS oziroma OCTAVIA COMBI RS sestavite po svoji meri! Za izbrano konfiguracijo lahko prek spleta takoj pridobite tudi informativno ponudbo trgovca. OCTAVIA vam je na voljo tudi za 1 % njene maloprodajne cene na mesec.

A zakaj bi pravzaprav na dolgo pisali in opisovali njene adute, ko pa vas lahko ŠKODA OCTAVIA RS oziroma RS iV kot prava šprinterka osvoji že v 60 sekundah? Oglejte si video!


ŠKODA OCTAVIA je avtomobilska legenda, v kateri se spomini voznikov in njihovih najdražjih pišejo že dobrih 60 let. Morda boste v novem Slovenskem avtu leta 2021 svoje najlepše spomine spisali tudi vi. ŠKODA OCTAVIA je namreč avto številnih obrazov in pogonskih možnosti: tu sta kombilimuzinska in karavanska različica, pustolovska različica SCOUT in športna RS, pod motornim pokrovom pa ji lahko bije bencinsko, dizelsko ali električno srce. OCTAVIA je namreč lahko tudi blagi ali celo priključni hibrid z oznako iV!

preberite še to

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.

Avto tech
Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Po BMW-ju je še en nemški proizvajalec lansiral »motocikel brez čelade«.

Avto tech
Bujenje ni ravno dobra rešitev

Bujenje ni ravno dobra rešitev

Če kdaj na križišču vidite kakšen avtomobil s »poduhovljenim« voznikom, ki je zaspal...

Avto tech
»Fantom« končno ujet

»Fantom« končno ujet

Češka policija je po šestih letih le ujela voznika, ki se je po cestah vozil s čisto pravim - &n...

Avto tech
10 najboljših ameriških »mišičnjakov«

10 najboljših ameriških »mišičnjakov«

Ameriški noro močni avtomobili imajo tudi pri nas veliko navdušencev. Zbrali smo deset najb...