Ups, Tesla!

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 14. 05. 2021 05:10:00, Kategorija: Avto tech

James May razlaga, kako lahko korona iz Tesle Model S naredi »opeko«...

Ups, Tesla!
Zgodba gre nekako takole. Kot vse električne avtomobile tudi Teslo Model S poganja velikanka baterija, nameščena v dno vozila. Poleg te velike baterije ima Model S za prednjim prtljažnim prostorom vgrajen še en klasični akumulator, katerega naloga je napajanje ključavnic vrat in prtljažnih prostorov, alarmnih funkcij in še česa takrat, ko je avtomobil parkiran. Do tu vse lepo, prav in logično.

A ne čisto… Težava je v tem, da se polnilnik baterije »pogovarja« izključno z veliko baterijo, ne pa tudi z »malo«. Če bi se z avtomobilom vozili vsak dan ali vsaj vsak teden, težav ne bi bilo, če pa avtomobil napolnimo in ga potem dlje časa ne vozimo, kot se je to zgodilo Jamesu Mayu v času zapore gibanja zaradi korone, pa nastopi nenavaden problem. Računalniki, mehanizmi za podpiranje vrat, varnostni senzorji in podobno, za svoje delovanje seveda zahtevajo električno energijo. Ne ravno veliko, a dovolj, da sčasoma izpraznijo omen jeno manjšo baterijo. In ko je ta enkrat prazna, uporabnik ne more odkleniti vrat, odpreti prtljažnika…

Če se zgodi kaj takšnega je nekako logična ideja ta, da se prednji prtljažnik odpre ročno in vsaj malo napolni akumulator. A postopek ni najbolj preprost, saj je že ročno odpiranje pokrova prednjega prtljažnika dokaj zapleteno, kaj šele razstavljanje prtljažnega prostora, da pridemo do akumulatorja. Kaj vse je potrebno narediti, si lahko ogledate v spodnjem videu, James May pa je postregel tudi z rešitvijo, ki bo vsaj malo poenostavila reševanje problema, če spet pride do njega.


Vir: DRIVETRIBE/YouTube

preberite še to

Avto tech
Mercedes z znamko EQ postavil temelje elektrifikacije

Mercedes z znamko EQ postavil temelje elektrifikacije

Promocijska vsebina
Premijska elektr...

Avto tech
Fiat do leta 2030 povsem električen

Fiat do leta 2030 povsem električen

Podjetje bo z letom 2025 pričelo opuščati modele z notranjim izgorevanjem.

Avto tech
A je sploh zavirala?

A je sploh zavirala?

K sreči je bilo zunaj slabo vreme in se nihče ni kopal…

Avto tech
Najdražji ražnjič na svetu

Najdražji ražnjič na svetu

Če bi radi pekli ražnjiče na izpuhu dragega avtomobila, vam to toplo odsvetujemo…

Avto tech
Luč v pnevmatikah...

Luč v pnevmatikah...

Goodyear je pred šestdesetimi leti izdelal pnevmatike z vgrajenimi lučmi. Zakaj jih nimamo?

Avto tech
Malce (pre)visoki obrati

Malce (pre)visoki obrati

Se je hotel postaviti z močnim motorjem, pa se je izkazalo, da tako močen spet ni…

Avto tech
Delata Ikea in Renault na skupnem avtomobilu?

Delata Ikea in Renault na skupnem avtomobilu?

Ne, a ideja električnega avtomobila po načelu »sestavi si sam« je vseeno zanimiva... in kar kliče ...

Avto tech
Nesreča številka 167

Nesreča številka 167

Most, ki že trinajst let »brije« tovorna vozila.

Avto tech
Ups, Tesla!

Ups, Tesla!

James May razlaga, kako lahko korona iz Tesle Model S naredi »opeko«...

Avto tech
Tudi Subaru se elektrificira

Tudi Subaru se elektrificira

Japonski Subaru je napovedal model Solterra, svoj prvi čisto električni avtomobil.

Avto tech
Se zgodi…

Se zgodi…

»Poduhovljen« možak je odklenil svoj avto, sedel pa v tujega…

Avto tech
Najbolj priljubljeni »električarji«

Najbolj priljubljeni »električarji«

Zemljevid priljubljenosti električnih avtomobilov celega sveta je dokaj zanimiv.