A ne čisto… Težava je v tem, da se polnilnik baterije »pogovarja« izključno z veliko baterijo, ne pa tudi z »malo«. Če bi se z avtomobilom vozili vsak dan ali vsaj vsak teden, težav ne bi bilo, če pa avtomobil napolnimo in ga potem dlje časa ne vozimo, kot se je to zgodilo Jamesu Mayu v času zapore gibanja zaradi korone, pa nastopi nenavaden problem. Računalniki, mehanizmi za podpiranje vrat, varnostni senzorji in podobno, za svoje delovanje seveda zahtevajo električno energijo. Ne ravno veliko, a dovolj, da sčasoma izpraznijo omen jeno manjšo baterijo. In ko je ta enkrat prazna, uporabnik ne more odkleniti vrat, odpreti prtljažnika…
Če se zgodi kaj takšnega je nekako logična ideja ta, da se prednji prtljažnik odpre ročno in vsaj malo napolni akumulator. A postopek ni najbolj preprost, saj je že ročno odpiranje pokrova prednjega prtljažnika dokaj zapleteno, kaj šele razstavljanje prtljažnega prostora, da pridemo do akumulatorja. Kaj vse je potrebno narediti, si lahko ogledate v spodnjem videu, James May pa je postregel tudi z rešitvijo, ki bo vsaj malo poenostavila reševanje problema, če spet pride do njega.
Vir: DRIVETRIBE/YouTube