Vrača se Bulli

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 22. 03. 2020 07:00:00, Kategorija:

Volkswagen bo obudil in elektrificiral enega svojih največjih klasikov…

Vrača se Bulli
Volkswagen T1 Samba Bus na naših cestah sicer ni bil ravno hudo pogosto vozilo, v ZDA pa je ena od ikon šestdesetih let, Woodsatocka, poletja ljubezni, otrok cvetja in vsega, kar je sodilo zraven. Volkswagen se je sedaj odločil da ga ponovno obudi, seveda v bolj sodobni različici, ki pa ostaja zvesta »hipijevski« tradiciji.

Avtobusek se na zunaj ne razlikuje veliko od svojega več kot 50 let starega predhodnika, so pa spremembe več kot dobrodošle v drobovju. Original iz šestdesetih je poganjal bencinski štirivaljnik, ki je s svojimi 43 konjički lahko, če ni bil prepoln, dosegel največ 105 km/h, bodo zamenjali z električnim pogonom, ki bo moč dvignil na 82 konjičkov, navor z 102 na 212 Nm, najvišjo hitrost pa na avtocesti bolj prijaznih elektronsko omejenih 130 km/h. Kar zadeva doseg pa – 45 kWh baterijski komplet bo potnike ponesel do 200 km daleč. Na žalost bolj malo, a tako ta trenutek pač je.

Kar zadeva notranjost se tudi ta ne bo kaj dosti spremenila. Ostaja dokaj špartanska, vključno z značilnim ogromnim volanom in retro-oblikovanim radijskim sprejemnikom, ki pa bo podpiral Bluetooth in vse ostalo, kar sodoben radio mora.

Volkswagen nov model imenuje e-Bulli in je ta trenutek še v konceptni fazi, ga pa je kljub temu mogoče dobiti - kot nadgradnjo originalnega T1, če ga imate. Zamenjava bencinskega z električnim pogonom ter zamenjava obeh osi, stane od 64.900 € naprej, kar ni malo, pri pooblaščenih prodajalcih pa je mogoče dobiti tudi posamezne komponente in se predelave lotiti samostojno.

Vir: Volkswagen

preberite še to

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.

Avto tech
Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Po BMW-ju je še en nemški proizvajalec lansiral »motocikel brez čelade«.

Avto tech
Bujenje ni ravno dobra rešitev

Bujenje ni ravno dobra rešitev

Če kdaj na križišču vidite kakšen avtomobil s »poduhovljenim« voznikom, ki je zaspal...

Avto tech
»Fantom« končno ujet

»Fantom« končno ujet

Češka policija je po šestih letih le ujela voznika, ki se je po cestah vozil s čisto pravim - &n...