Avtobusek se na zunaj ne razlikuje veliko od svojega več kot 50 let starega predhodnika, so pa spremembe več kot dobrodošle v drobovju. Original iz šestdesetih je poganjal bencinski štirivaljnik, ki je s svojimi 43 konjički lahko, če ni bil prepoln, dosegel največ 105 km/h, bodo zamenjali z električnim pogonom, ki bo moč dvignil na 82 konjičkov, navor z 102 na 212 Nm, najvišjo hitrost pa na avtocesti bolj prijaznih elektronsko omejenih 130 km/h. Kar zadeva doseg pa – 45 kWh baterijski komplet bo potnike ponesel do 200 km daleč. Na žalost bolj malo, a tako ta trenutek pač je.

Kar zadeva notranjost se tudi ta ne bo kaj dosti spremenila. Ostaja dokaj špartanska, vključno z značilnim ogromnim volanom in retro-oblikovanim radijskim sprejemnikom, ki pa bo podpiral Bluetooth in vse ostalo, kar sodoben radio mora.

Volkswagen nov model imenuje e-Bulli in je ta trenutek še v konceptni fazi, ga pa je kljub temu mogoče dobiti - kot nadgradnjo originalnega T1, če ga imate. Zamenjava bencinskega z električnim pogonom ter zamenjava obeh osi, stane od 64.900 € naprej, kar ni malo, pri pooblaščenih prodajalcih pa je mogoče dobiti tudi posamezne komponente in se predelave lotiti samostojno.
Vir: Volkswagen