Uspešna združitev, če se bodo z njo strinjali delničarji in regulativni organi, bo pomenila konec 32-letne neodvisnosti podjetja iRobot. Podjetje so leta 1990 ustanovili raziskovalci univerze MIT, njihovi prvi izdelki pa so bili vojaški roboti PackBot. Velik preobrat je podjetje doživelo leta 2002, ko je predstavilo prvo Roombo. Robotski sesalnik je postal hitro zelo priljubljen in do leta 2004 dosegel prodajo v višini milijon enot letno. Podjetje je svojo ponudbo razširilo na izdelke, kot so robotska brisala za tla (Braava) in postalo tako uspešno, da je leta 2016 svoj vojaški posel prodalo.
Posel bi lahko povzročil preobrat na trgu gospodinjskih robotov. iRobot ima danes močno konkurenco, v obliki izdelkov, kot so Eufy, Neato, Roborock, Shark, Wyze in še kateri. To se zadnje mesece zelo pozna, saj je iRobot v zadnjem četrtletju zabeležil izgubo ter zmanjšal tako prihodke kot denarne rezerve. Amazon bi podjetju lahko zagotovil ne le več sredstev za boj proti tekmecem, temveč tudi veliko močnejše trženje. Upravičeno lahko domnevamo, da bi Amazon izdelke iRobot promoviral bolj kot druge izdelke. Amazon, na drugi strani, bi v sedanji obliki bi lahko iRobotovo znanje uporabil za projekte, kot je njegov spremljevalec Astro in pa naraščajoča »legija« skladiščnih robotov.
Vir: Business Wire