Ignoranca se izplača…

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 17. 06. 2018 08:07:00, Kategorija: Trendi

… ali kako GDPR ubija reklamiranje preko elektronske pošte in jezi marketingarje, nam pa je vseeno...

Ignoranca se izplača…
Zadnje mesece ste verjetno tudi vi v svoje elektronske nabiralnike dobili kup elektronski sporočil na temo spremenjenih pogojev zasebnosti, ki jih narekuje nova Splošna uredba EU o varstvu podatkov. In kaj ste naredili s temi sporočili? Če ste povprečen uporabnik – nič. Najverjetneje jih sploh niste prebrali, kot tudi med 75 in 80 odstotki drugih uporabnikov po svetu, kot kažejo analize.

To je zelo slaba novica za tiste, ki se na kakršenkoli način ukvarjajo z reklamiranjem po elektronski pošti. Zakaj? Eden od razlogov je ta, da prej omenjen odstotek nekako sovpada z odstotkom branja spama, torej nenaročenih sporočil. Portal MailChimp je v svoji analizi ugotovil, da uporabniki odprejo le slabih 21 odstotkov reklamnih sporočil. Nova uredba GDPR podjetjem dovoljuje pošiljanje sporočil uporabnikom oziroma kupcem, če so ti v preteklosti pri njih kupili kak izdelek, ne dovoljuje pa pošiljanja ne-kupcem brez njihovega izrecnega soglasja. To je kar velik udarec za tržnike, ki zbirajo elektronske naslove na vse mogoče načine in ki so jim prav naslovi ne-kupcev zelo pomembni. Drugi razlog za slabo voljo tržnikov je ta, da morajo podjetja po pravilih Uredbe uporabnike (ne-kupce) zaprositi tudi za dovoljenje, da jim še naprej lahko pošiljajo reklamna sporočila. In pridemo spet do odstotka odpiranja - če ljudje ne odpirajo elektronskih sporočil, za katera vedo, da prihajajo od oglaševalca, tudi sporočil s prošnjo za nadaljevanje pošiljanja ne odpirajo. Če tega dovoljenja pošilajtelj nima, mora s pošiljanjem prenehati. Kazen? Do štiri odstotke letnega prometa podjetja.

In kako se ta »zagata« odraža v številkah? Ponekod kar krepko. Neko ameriško podjetje naj bi zato, ker ljudje niso odprli njihovih sporočil o spremenjenih pogojih poslovanja in potrjevanju dovoljenja za nadaljnje pošiljanje reklamnih elektronskih sporočil, izgubilo kar 80 odstotkov naslovnikov. Hmmm – če 80 odstotkov dosedanje »publike« od podjetja ni ničesar kupilo, je mogoče večja težava v poslovnem modelu podjetja, mar ne?

Vir: CNBC, MailChimp

preberite še to

Trendi
Vodikova superpasta

Vodikova superpasta

Bo kmalu rešena še zadnja prepreka na poti uporabe vodika za pogon avtomobilov?

Trendi
Vas zanima moja krasta?

Vas zanima moja krasta?

Človeško telo je res nekaj enkratnega. Tudi ko gre za navadne praske…

Trendi
Da bomo zdravo dihali

Da bomo zdravo dihali

Tale priprava naj bi sproti prečiščevala zrak, ki ga vdihujemo in ga hkrati "mineralizirala", deluje pa...

Trendi
Tako se ujame roj čebel

Tako se ujame roj čebel

Vas zanima, kako čebelarji ujamejo 50.000 čebel in jih preselijo v panj? Tako!

Trendi
V nič gre na milijone ton metana…

V nič gre na milijone ton metana…

Zakaj? Ker ga ne znamo na ekonomičen način utekočiniti… Še ne...

Trendi
Virusni rešitelj

Virusni rešitelj

Gensko spremenjen virus rešil najstniško življenje.

Trendi
Prebrisane srake

Prebrisane srake

Srake so druga drugi odstranjevale sledilne naprave…

Trendi
Zemeljski plin v domačem zamrzovalniku?

Zemeljski plin v domačem zamrzovalniku?

Znanstveniki so iznašli nov, hiter in cenovno sprejemljiv način pretvorbe zemeljskega plina v čvrsto st...

Trendi
So domače živali neumne?

So domače živali neumne?

Obstaja dokazano dejstvo, da imajo domače različice živali precej manjše možgane od svojih divjih sorod...

Trendi
Zamenjano v nekaj sekundah

Zamenjano v nekaj sekundah

Zamenjava zadnjega kolesa je precej zamudna. Kmalu ne več?

Trendi
Preprosto in uporabno

Preprosto in uporabno

Kaj je narobe s steklenicami za vodo? Nerodne so… Ali pač?

Trendi
Vikend zaspanci živijo dlje

Vikend zaspanci živijo dlje

Radi med vikendom zjutraj malce dlje spite? Kar dajte, boste dlje živeli…