Ideja koncepta Fasten je v tem, da se kaseta in zavorni disk pritrdita na okvir in ne na kolo, ležaji pa se nahajajo v obeh omenjenih enotah in ne v kolesu kot takem. Na ta način je kolo več ali manj prosto in ga je mogoče dokaj preprosto zamenjati brez da bi se dotikali verige, kasete ali diska. Ideja ima še eno prednost – prednje in zadnje kolo sta lahko enaka in izmenljiva, kar je s servisnega zornega kota vsekakor velika prednost.

Zaenkrat podatka o tem, kako mehanizem vpliva na težo celotnega kolesa, še ni, zaenkrat pa je tako, da bodo sistem Fasten, če se »prime«, lahko vgrajevali le proizvajalci koles, na obstoječa kolesa pa ga ne bo mogoče namestiti. Bo pa ideja omogočala razvoj novih tipov tako zavor kot prenosnih sistemov, saj omogoča to, da so zavorni diski, menjalnik in ležaji pritrjeni na okvir, nove načine razmišljanja in pristope.
Kako je Fasten videti v praksi, si lahko ogledate v spodnjem videu.
Vir: Lagar Concept