Kakovost in prilagajanje lokalnim okusom
MOL Fresh Corner je nastal kot odgovor na spreminjajoče se navade voznikov, ki ob postankih poleg goriva pričakujejo tudi kakovostno kavo, prigrizke in hrano za s seboj. Letos praznuje 10. rojstni dan in v MOL-u so ponosni, da je koncept danes prepoznan kot sinonim za udoben postanek na poti, s poudarkom na kakovosti in prilagajanju lokalnim okusom.
Na slovenski trg je Fresh Corner vstopil leta 2016, najprej na MOL bencinskem servisu v Murski Soboti in Rožni Dolini pri Novi Gorici. Danes je celovita Fresh Corner ponudba prisotna že na več kot 60 bencinskih servisih MOL in INA v slovenski mreži, na dodatnih 17 lokacijah pa sta strankam na voljo dva najbolj priljubljena izdelka – Fresh Corner kava in Fresh Corner hot dog. Do konca letošnjega leta bo MOL zaključil s prenovami notranjih prostorov na 16 bencinskih servisih, ki sledijo 16 lokacijam, ki so popolno prenovo doživeli v letu 2024. Hkrati s prenovo prostorov se na bencinski servis vpelje tudi celovita Fresh Corner ponudba. Cilj ostaja jasen – celovito Fresh Corner ponudbo uvesti na vse bencinske servise MOL in INA v Sloveniji, ki jih je več kot 130.

Vsako sekundo pripravijo 2 skodelici Fresh Corner kave
Osrednja izdelka Fresh Cornerja – tako na nivoju Skupine MOL kot v Sloveniji – sta kava in hot dog, ki sta postala stalnica na poteh voznikov. V letu 2024 je celotna maloprodajna mreža v Skupini MOL prodala kar 65 milijonov skodelic kave in 43 milijonov hot dogov, kar pomeni, da v povprečju vsako sekundo pripravijo dve skodelici kave. Slovenci na bencinskih servisih MOL in INA najraje naročimo kavo z mlekom, med hot dogi pa klasični okus, XXL papriko in cheddar, ki jim sledi piščančji hot dog. Na slednjega in njegove odlične rezultate so v MOL-u v Sloveniji še posebej ponosni, saj je bil v Fresh Corner ponudbo vpeljan prav na pobudo slovenskega trga.

Sodelovanje s strankami je ključ do uspeha
Fresh Corner svojo ponudbo nenehno prilagaja potrebam svojih strank, ki jih tudi skrbno spremlja – lani so predstavili dve novi značilni mešanici kave, 100 % arabico in mešanico arabice in robuste, pri izboru katerih je sodelovalo več kot 2.000 potrošnikov iz šestih držav. V MOL-u stavijo na sodelovanje s strankami ter upoštevanje lokalnih okusov in gastronomske kulture, za katere menijo, da so temelj uspeha Fresh Corner koncepta. Zato seveda ne preseneča, da skrbno izbirajo sestavine. Fresh Corner 100-odstotna arabica ni samo nadvse okusna, temveč tudi trajnostno pridelana. Certifikat Rainforest Alliance zagotavlja, da kavna zrna prihajajo iz trajnostno naravnanih kmetij, kjer imajo glavno besedo varovanje okolja, dobrobit kmetov in družbena odgovornost. Skrbno izbrana zrna pražijo v lastni pražarni Roastar, ki jim omogoča popoln nadzor nad kakovostjo končnega izdelka.
V MOL-u so prepričani, da prihodnost bencinskih servisov ni le v zanesljivi oskrbi z gorivi, temveč tudi v ponudbi, ki izboljša potovalno izkušnjo. Zato bodo Fresh Corner tudi v prihodnje razvijali v skladu z lokalnimi okusi, sezonskimi trendi in potrebami strank, ki so na poti.