Imenuje se Klement, trenutno je še v konceptni fazi, Škoda pa ga bo predstavila na dogodku Eurobike prihodnji vikend. Gre za 25 kilogramov težko električno kolo, ki nima pedal ampak dve stopalki. Z njima pospešujemo in zaviramo – nagib naprej pomeni pospeševanje, majhen nagib nazaj regenerativno zaviranje, močan nagib nazaj pa zaviranje prednje diskovne zavore, ki je opremljena z ABS-om. Kar je prav, saj s petami običajno nimamo največ zaviralnega občutka.

Kolo ni vzmeteno, kolesi pa sta na ogrodje vpeti le na eni strani. Klement poganja 4-kilovatni elektromotor, ki »kolesarja« s 4,5 KS požene do 45 km/h, napajata pa ga dve izmenljivi Li-ionski bateriji skupne moči 1,25 kWh, kar naj bi bilo dovolj za dobrih 60 kilometrov.
Ker zaviranje poteka nožno, je krmilo kar malce dolgočasno. Na njem so le stikala za luči in smernike, če pa želi uporabnik tudi podatke o hitrosti, porabi energije in podobnem, pa mora na ogrodje pripeti svoj mobilni telefon.

Vsekakor zanimiv koncept, za katerega ne vemo ali bo kdaj postal komercialni izdelek? Vemo pa, da bodo prometni regulatorji morali zavihati rokave in sprejeti ustrezno zakonodajo ne le za električne skiroje ampak tudi za električna kolesa. Oboje namreč postaja integralni del cestnega prometa in zaradi svojih posebnosti zahteva dodatno pozornost.
Vir: Škoda