Na udaru tudi oglaševanje

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 7. 04. 2020 05:56:00, Kategorija: Trendi

Kakšne posledice je koronavirus pustil na oglaševanju v naši regiji.

Na udaru tudi oglaševanje
Tale koronavirus, s katerim se spopadamo, je, poleg zdravstvenih, sprožil tudi plaz drugih nevšečnosti. Ko je bil odkrit in je bilo jasno, da bo virus, kjerkoli se bo pojavil, predstavljal velikansko obremenitev za zdravstvene sisteme, so države začele sprejemati najrazličnejše ukrepe za to, da se širjenje virusa upočasni. Prvi korak je bil prepoved potovanj, nato prepoved dogodkov, na katerih bi bilo prisotno veliko ljudi, nato prepoved zbiranja tudi v manjših skupinah, pozive, naj ljudje ostanejo doma, ponekod pa je uvedena celo policijska ura.

Vse to seveda vpliva na celotno gospodarstvo. Mnogo ljudi je izgubilo službe, je čakanju, delajo po drugačnem urniku ali pa od doma. To je seveda, poleg tega, da je vplivalo na podjetja, v katerih so bili ali so zaposleni, spremenilo tudi njihove nakupovalne navade. Tisti, ki so ostali brez dohodkov ali z nižjimi, sedaj seveda kupujejo le najnujnejše, tisti, ki jih virus ni finančno ti tako prizadel, pa mnogo več kupujejo preko spleta, kar pomeni, da ne kupujejo blaga, za katerega je potreben obisk fizične trgovine. Podjetja se seveda trudijo prilagoditi tem novim razmeram in eden od ukrepov je seveda tudi oglaševanje. Mnogo oglasnih kampanj je tako bilo prestavljenih ali spremenjenih, veliko pa tudi odpovedanih.

Ker kupci ne moremo od doma, se je krepko povečala spletna prodaja blaga in nekako bi se nam zdelo logično, da bodo podjetja agresivneje oglaševala spletno prodajo in storitve. A ni tako. Pri vsem skupaj namreč naletimo na svojstven paradoks – prodaje najosnovnejšega blaga ni potrebno reklamirati, saj je prodaja tako skočila, da nekaterih artiklov skoraj primanjkuje, drugih, manj pomembnih artiklov pa ta trenutek ni smotrno oglaševati, saj kupcem v teh okoliščinah niso zanimivi ali pa so previdni, saj ne vedo, kaj prinaša prihodnost in o nujnosti vsakega izdatka dvakrat premislijo.

O tem in tudi o drugih posledicah in perspektivah oglaševanja v času koronavirusa v naši regini so lahko preberete v prispevku združenja oglasnih agencij WeCAN.

Vir: WeCAN

preberite še to

Trendi
Dolina kvadratnih dreves

Dolina kvadratnih dreves

Ne, menda jih niso klesali… kar sama rastejo tako…

Trendi
Razrešen misterij Loch Nessa?

Razrešen misterij Loch Nessa?

Enoletna študija je pokazala, da je Nessie najverjetneje - velika jegulja.

Trendi
»Veščine«, ki jih pozabljamo

»Veščine«, ki jih pozabljamo

Nekatera včasih samoumevna opravila so sedaj skoraj pozabljena.

Trendi
Stolpi namesto dreves?

Stolpi namesto dreves?

Stolp, ki čisti zrak kot 368 dreves…

Trendi
Gozdni internet

Gozdni internet

A veste, da imajo tudi drevesa v gozdu svoj »internet«. Koreninski sistemi dreves se med seboj &ra...

Trendi
Ne gre in ne gre…

Ne gre in ne gre…

Ali imate tudi vi kakšno besedo, ki vam nikakor ne gre z jezika…

Trendi
Moški in ženski jezik

Moški in ženski jezik

Pravijo, da so ženske z Venere, moški pa z Marsa… in pri skupnosti Ubang je to več kot očitno&he...

Trendi
Najstarejši zapornik na svetu

Najstarejši zapornik na svetu

Ni v zaporu ampak je že od leta 1899 priklenjen v - parku

Trendi
Prespal je cilj

Prespal je cilj

Pilot je med letom zaspal in zgrešil cilj za dobrih 45 kilometrov.

Trendi
Kaj počnemo z Zemljo?

Kaj počnemo z Zemljo?

Google Earth že nekaj časa ponuja funkcijo časovnega sprehoda skoti zgodovino posameznih področij

Trendi
Oglejte si osebno knjižnico Charlesa Darwina

Oglejte si osebno knjižnico Charlesa Darwina

Na spletu je bila pred kratkim objavljena celotna vsebina osebne knjižnice naravoslovca Charlesa Darwina,...

Trendi
Nad plastiko z mutiranim encimom

Nad plastiko z mutiranim encimom

Bakterijski encim iz komposta bi lahko pomagal k hitrejši in učinkovitejši reciklaži plastenk.