Na udaru tudi oglaševanje

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 7. 04. 2020 05:56:00, Kategorija: Trendi

Kakšne posledice je koronavirus pustil na oglaševanju v naši regiji.

Na udaru tudi oglaševanje

Tale koronavirus, s katerim se spopadamo, je, poleg zdravstvenih, sprožil tudi plaz drugih nevšečnosti. Ko je bil odkrit in je bilo jasno, da bo virus, kjerkoli se bo pojavil, predstavljal velikansko obremenitev za zdravstvene sisteme, so države začele sprejemati najrazličnejše ukrepe za to, da se širjenje virusa upočasni. Prvi korak je bil prepoved potovanj, nato prepoved dogodkov, na katerih bi bilo prisotno veliko ljudi, nato prepoved zbiranja tudi v manjših skupinah, pozive, naj ljudje ostanejo doma, ponekod pa je uvedena celo policijska ura.

Vse to seveda vpliva na celotno gospodarstvo. Mnogo ljudi je izgubilo službe, je čakanju, delajo po drugačnem urniku ali pa od doma. To je seveda, poleg tega, da je vplivalo na podjetja, v katerih so bili ali so zaposleni, spremenilo tudi njihove nakupovalne navade. Tisti, ki so ostali brez dohodkov ali z nižjimi, sedaj seveda kupujejo le najnujnejše, tisti, ki jih virus ni finančno ti tako prizadel, pa mnogo več kupujejo preko spleta, kar pomeni, da ne kupujejo blaga, za katerega je potreben obisk fizične trgovine. Podjetja se seveda trudijo prilagoditi tem novim razmeram in eden od ukrepov je seveda tudi oglaševanje. Mnogo oglasnih kampanj je tako bilo prestavljenih ali spremenjenih, veliko pa tudi odpovedanih.

Ker kupci ne moremo od doma, se je krepko povečala spletna prodaja blaga in nekako bi se nam zdelo logično, da bodo podjetja agresivneje oglaševala spletno prodajo in storitve. A ni tako. Pri vsem skupaj namreč naletimo na svojstven paradoks – prodaje najosnovnejšega blaga ni potrebno reklamirati, saj je prodaja tako skočila, da nekaterih artiklov skoraj primanjkuje, drugih, manj pomembnih artiklov pa ta trenutek ni smotrno oglaševati, saj kupcem v teh okoliščinah niso zanimivi ali pa so previdni, saj ne vedo, kaj prinaša prihodnost in o nujnosti vsakega izdatka dvakrat premislijo.

O tem in tudi o drugih posledicah in perspektivah oglaševanja v času koronavirusa v naši regini so lahko preberete v prispevku združenja oglasnih agencij WeCAN.

Vir: WeCAN

preberite še to

Trendi
Magnetno polje ga biksa

Magnetno polje ga biksa

Zemeljsko magnetno polje se (spet) nenavadno obnaša…

Trendi
Pravi Wolverine

Pravi Wolverine

Možak se je odločil postati njemu najljubši superjunak…

Trendi
Sintetizator ukusa

Sintetizator ukusa

S tole napravo je mogoče generirati več ali manj katerikoli – okus.

Trendi
Gre tudi skoraj zastonj

Gre tudi skoraj zastonj

Nekaj lepenke in vrvice in že lahko dirkamo s telefonom.

Trendi
Lupilnik korenčka

Lupilnik korenčka

A tudi vas fascinira delovanje nekaterih naprav? Tale moškim ne bo najbolj všeč...

Trendi
Predstavitev iger za PS5 prestavljena

Predstavitev iger za PS5 prestavljena

Sony je četrtkov dogodek prestavil, saj sedaj »ni čas za praznovanje«...

Trendi
Največje električno letalo

Največje električno letalo

Električna Cessna je uspešno prestala svoj krstni let.

Trendi
Pladenj za nerodne

Pladenj za nerodne

S tem pladnjem bo konec nesreč pri prenašanju pijač…

Trendi
Je mogoče ustreliti Zemljo?

Je mogoče ustreliti Zemljo?

Kaj bi se zgodilo, če bi astronavt z Lune ustrelil proti Zemlji? Bi projektil dosegel našo atmosfero?

Trendi
Švicarski nožek med povodci

Švicarski nožek med povodci

Tale povodec zna skoraj vse, le sprehoda na bo opravil namesto vas…

Trendi
Zakaj ravno zvezdica?

Zakaj ravno zvezdica?

Če se pri pošiljanju sporočila zmotite, besedo ponovite in pred njo postavite zvezdico. Zakaj?

Trendi
Energija »vse v enem«

Energija »vse v enem«

Plavajoče platforme, ki zajemajo energijo sonca, vetra in valov hkrati.