Na udaru tudi oglaševanje

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 7. 04. 2020 05:56:00, Kategorija: Trendi

Kakšne posledice je koronavirus pustil na oglaševanju v naši regiji.

Na udaru tudi oglaševanje
Tale koronavirus, s katerim se spopadamo, je, poleg zdravstvenih, sprožil tudi plaz drugih nevšečnosti. Ko je bil odkrit in je bilo jasno, da bo virus, kjerkoli se bo pojavil, predstavljal velikansko obremenitev za zdravstvene sisteme, so države začele sprejemati najrazličnejše ukrepe za to, da se širjenje virusa upočasni. Prvi korak je bil prepoved potovanj, nato prepoved dogodkov, na katerih bi bilo prisotno veliko ljudi, nato prepoved zbiranja tudi v manjših skupinah, pozive, naj ljudje ostanejo doma, ponekod pa je uvedena celo policijska ura.

Vse to seveda vpliva na celotno gospodarstvo. Mnogo ljudi je izgubilo službe, je čakanju, delajo po drugačnem urniku ali pa od doma. To je seveda, poleg tega, da je vplivalo na podjetja, v katerih so bili ali so zaposleni, spremenilo tudi njihove nakupovalne navade. Tisti, ki so ostali brez dohodkov ali z nižjimi, sedaj seveda kupujejo le najnujnejše, tisti, ki jih virus ni finančno ti tako prizadel, pa mnogo več kupujejo preko spleta, kar pomeni, da ne kupujejo blaga, za katerega je potreben obisk fizične trgovine. Podjetja se seveda trudijo prilagoditi tem novim razmeram in eden od ukrepov je seveda tudi oglaševanje. Mnogo oglasnih kampanj je tako bilo prestavljenih ali spremenjenih, veliko pa tudi odpovedanih.

Ker kupci ne moremo od doma, se je krepko povečala spletna prodaja blaga in nekako bi se nam zdelo logično, da bodo podjetja agresivneje oglaševala spletno prodajo in storitve. A ni tako. Pri vsem skupaj namreč naletimo na svojstven paradoks – prodaje najosnovnejšega blaga ni potrebno reklamirati, saj je prodaja tako skočila, da nekaterih artiklov skoraj primanjkuje, drugih, manj pomembnih artiklov pa ta trenutek ni smotrno oglaševati, saj kupcem v teh okoliščinah niso zanimivi ali pa so previdni, saj ne vedo, kaj prinaša prihodnost in o nujnosti vsakega izdatka dvakrat premislijo.

O tem in tudi o drugih posledicah in perspektivah oglaševanja v času koronavirusa v naši regini so lahko preberete v prispevku združenja oglasnih agencij WeCAN.

Vir: WeCAN

preberite še to

Trendi
Piščanci brez perja

Piščanci brez perja

Ni jih treba skubiti, ni jim vroče, hitreje rastejo… ampak…

Trendi
Matematični model evolucije

Matematični model evolucije

Umetna inteligenca potrdila pravilnost tako imenovane Müllerjeve mimikrije.

Trendi
Včasih ne gre drugače...

Včasih ne gre drugače...

Kako je videti, ko strokovnjaki razstrelijo 1000-kilogramski ostanek iz 2. svetovne vojne...

Trendi
Ali novorojenčki potrebujejo elektronsko pošto?

Ali novorojenčki potrebujejo elektronsko pošto?

Prvi odgovor bi seveda bil, da absolutno ne, ko pa malce razmislimo, je ideja pravzaprav genialna. Zakaj?

Trendi
Princip je princip!

Princip je princip!

Ignoriranje neznane številke ni vedno dobra ideja… Včasih je javljanje nuja...

Trendi
S hrano nad alergije na hrano

S hrano nad alergije na hrano

Sliši se nelogično, a najnovejše raziskave kažejo, da bi se proti težavam z alergijami na h...

Trendi
Ta pa je bedak!

Ta pa je bedak!

Francoskega TikTokerja, ki je na ulicah Pariza strašil mimoidoče z lažnimi injekcijami, so obsodili na ...

Trendi
Denarni ekvivalent bolečine

Denarni ekvivalent bolečine

Z denarjem opisana bolečina je bolj natančna od vprašanja: »Kako močno vas to boli?«

Trendi
Pompeji so še vedno nesrečni

Pompeji so še vedno nesrečni

Kanadčanka je vrnila pet artefaktov, ki jih je skrivaj odnesla iz Pompejev.

Trendi
Bomo znali kdaj kopirati gekone? Upajmo...

Bomo znali kdaj kopirati gekone? Upajmo...

Tale simpatičen in prijazen kuščar ima eno lastnost, ki bi si jo ljudje še kako želeli – s...

Trendi
Zaljubljeni papagaj

Zaljubljeni papagaj

Da ljubezen očitno ne pozna meja se je prepričal tudi ta snemalec…

Trendi
Nikar tako…

Nikar tako…

Če boste kupovali novoletno jelko, dobro razmislite, kako jo boste prepeljali domov.