Na udaru tudi oglaševanje

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 7. 04. 2020 05:56:00, Kategorija: Trendi

Kakšne posledice je koronavirus pustil na oglaševanju v naši regiji.

Na udaru tudi oglaševanje
Tale koronavirus, s katerim se spopadamo, je, poleg zdravstvenih, sprožil tudi plaz drugih nevšečnosti. Ko je bil odkrit in je bilo jasno, da bo virus, kjerkoli se bo pojavil, predstavljal velikansko obremenitev za zdravstvene sisteme, so države začele sprejemati najrazličnejše ukrepe za to, da se širjenje virusa upočasni. Prvi korak je bil prepoved potovanj, nato prepoved dogodkov, na katerih bi bilo prisotno veliko ljudi, nato prepoved zbiranja tudi v manjših skupinah, pozive, naj ljudje ostanejo doma, ponekod pa je uvedena celo policijska ura.

Vse to seveda vpliva na celotno gospodarstvo. Mnogo ljudi je izgubilo službe, je čakanju, delajo po drugačnem urniku ali pa od doma. To je seveda, poleg tega, da je vplivalo na podjetja, v katerih so bili ali so zaposleni, spremenilo tudi njihove nakupovalne navade. Tisti, ki so ostali brez dohodkov ali z nižjimi, sedaj seveda kupujejo le najnujnejše, tisti, ki jih virus ni finančno ti tako prizadel, pa mnogo več kupujejo preko spleta, kar pomeni, da ne kupujejo blaga, za katerega je potreben obisk fizične trgovine. Podjetja se seveda trudijo prilagoditi tem novim razmeram in eden od ukrepov je seveda tudi oglaševanje. Mnogo oglasnih kampanj je tako bilo prestavljenih ali spremenjenih, veliko pa tudi odpovedanih.

Ker kupci ne moremo od doma, se je krepko povečala spletna prodaja blaga in nekako bi se nam zdelo logično, da bodo podjetja agresivneje oglaševala spletno prodajo in storitve. A ni tako. Pri vsem skupaj namreč naletimo na svojstven paradoks – prodaje najosnovnejšega blaga ni potrebno reklamirati, saj je prodaja tako skočila, da nekaterih artiklov skoraj primanjkuje, drugih, manj pomembnih artiklov pa ta trenutek ni smotrno oglaševati, saj kupcem v teh okoliščinah niso zanimivi ali pa so previdni, saj ne vedo, kaj prinaša prihodnost in o nujnosti vsakega izdatka dvakrat premislijo.

O tem in tudi o drugih posledicah in perspektivah oglaševanja v času koronavirusa v naši regini so lahko preberete v prispevku združenja oglasnih agencij WeCAN.

Vir: WeCAN

preberite še to

Trendi
Najglasnejši zvok na svetu

Najglasnejši zvok na svetu

Nastal je pod vodo in s pomočjo rentgenskih laserskih žarkov.

Trendi
Fantastično gorivo!

Fantastično gorivo!

Znanstveniki naj bi iznašli poceni metodo, kako ogljikov dioksid iz zraka spremeniti v brezogljično gor...

Trendi
Bi radi naredili nekaj, kar ni še nihče?

Bi radi naredili nekaj, kar ni še nihče?

Stvar je pravzaprav izredno preprosta – vzeti morate le kupček kart in ga dobro premešati…

Trendi
Če morate, pojdite

Če morate, pojdite

Kaj se dogaja v vašem telesu, če vas tišči lulat, pa ne greste.

Trendi
Niso prav dobro razmislili...

Niso prav dobro razmislili...

Sušilnik rok, postavljen nad umivalnik, ni prav dobra rešitev…

Trendi
Telepatija? Ne, ni pa hudo daleč…

Telepatija? Ne, ni pa hudo daleč…

Znanstveniki so izdelali »omrežno povezavo« med možgani treh ljudi in omogočili »deljenje mi...

Trendi
Niso črvi!

Niso črvi!

Majhen otoček je postal simbol človekovega svinjanja narave…

Trendi
Devet kapljic v 95 letih

Devet kapljic v 95 letih

Najstarejši znanstveni poskus traja že 95. leto, njegovo bistvo pa je opazovanje - kapljanja smole...

Trendi
Prihaja Game Changer 3.0

Prihaja Game Changer 3.0

Promocijska vsebina
Od blizu doživite stičišče poslovnega in tehnološkega sveta

Trendi
Je nič na nič enako 1 ali 0?

Je nič na nič enako 1 ali 0?

Neko število na potenco 0 je vedno 1, nič na katerokoli potenco pa vedno nič... Koliko pa je nič na nič...

Trendi
Medvedek, ki zaznava duhove

Medvedek, ki zaznava duhove

Imenuje se BooBuddy in je plišasti medvedek, ki »zaznava paranormalne pojave v prostoru, v katere...

Trendi
Močan kot pravi

Močan kot pravi

Z uporabo hrustanca iz kevlarja naj bi bile poškodbe sklepov bistveno hitreje sanirane.