Na udaru tudi oglaševanje

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 7. 04. 2020 05:56:00, Kategorija: Trendi

Kakšne posledice je koronavirus pustil na oglaševanju v naši regiji.

Na udaru tudi oglaševanje
Tale koronavirus, s katerim se spopadamo, je, poleg zdravstvenih, sprožil tudi plaz drugih nevšečnosti. Ko je bil odkrit in je bilo jasno, da bo virus, kjerkoli se bo pojavil, predstavljal velikansko obremenitev za zdravstvene sisteme, so države začele sprejemati najrazličnejše ukrepe za to, da se širjenje virusa upočasni. Prvi korak je bil prepoved potovanj, nato prepoved dogodkov, na katerih bi bilo prisotno veliko ljudi, nato prepoved zbiranja tudi v manjših skupinah, pozive, naj ljudje ostanejo doma, ponekod pa je uvedena celo policijska ura.

Vse to seveda vpliva na celotno gospodarstvo. Mnogo ljudi je izgubilo službe, je čakanju, delajo po drugačnem urniku ali pa od doma. To je seveda, poleg tega, da je vplivalo na podjetja, v katerih so bili ali so zaposleni, spremenilo tudi njihove nakupovalne navade. Tisti, ki so ostali brez dohodkov ali z nižjimi, sedaj seveda kupujejo le najnujnejše, tisti, ki jih virus ni finančno ti tako prizadel, pa mnogo več kupujejo preko spleta, kar pomeni, da ne kupujejo blaga, za katerega je potreben obisk fizične trgovine. Podjetja se seveda trudijo prilagoditi tem novim razmeram in eden od ukrepov je seveda tudi oglaševanje. Mnogo oglasnih kampanj je tako bilo prestavljenih ali spremenjenih, veliko pa tudi odpovedanih.

Ker kupci ne moremo od doma, se je krepko povečala spletna prodaja blaga in nekako bi se nam zdelo logično, da bodo podjetja agresivneje oglaševala spletno prodajo in storitve. A ni tako. Pri vsem skupaj namreč naletimo na svojstven paradoks – prodaje najosnovnejšega blaga ni potrebno reklamirati, saj je prodaja tako skočila, da nekaterih artiklov skoraj primanjkuje, drugih, manj pomembnih artiklov pa ta trenutek ni smotrno oglaševati, saj kupcem v teh okoliščinah niso zanimivi ali pa so previdni, saj ne vedo, kaj prinaša prihodnost in o nujnosti vsakega izdatka dvakrat premislijo.

O tem in tudi o drugih posledicah in perspektivah oglaševanja v času koronavirusa v naši regini so lahko preberete v prispevku združenja oglasnih agencij WeCAN.

Vir: WeCAN

preberite še to

Trendi
Kanabis iz kvasa?

Kanabis iz kvasa?

Kanabinoide, ki jih najdemo v marihuani, je mogoče zelo poceni proizvesti tudi iz pivskega kvasa.

Trendi
Edison se je zmotil

Edison se je zmotil

Leta 1894 je Edison napovedal, da čezatlantski telefonski pogovori nikoli ne bodo mogoči.

Trendi
Človek vinska klet

Človek vinska klet

Prvi primer človeka, ki proizvaja alkohol v svojem – mehurju.

Trendi
Najbolj nerazburljiv šport na svetu

Najbolj nerazburljiv šport na svetu

Imenuje se »sedenje na drogu«, nihče ne ve, kdo je avtor, obstaja pa tudi v Gunessovi knjigi rekor...

Trendi
Nad raka s - herpesom

Nad raka s - herpesom

Gensko spreminjanje virusov kot obetajoč pristop k zdravljenju raka…

Trendi
Ulomki z rimskimi števili

Ulomki z rimskimi števili

Ste vedeli, da je z rimskimi števili mogoče zapisati tudi ulomke? Sicer malce čudno, gre pa…

Trendi
Bolj gladko in hitrejše vijuganje

Bolj gladko in hitrejše vijuganje

Sistem vzmetenja za snežno desko omogoča še več užitka na snegu… Pravijo…

Trendi
Od strupa do moške kontracepcije

Od strupa do moške kontracepcije

Strup, ki ga nekatera afriška plemena uporabljajo na svojih puščicah res ni nekaj, za kar bi pri...

Trendi
Včasih so bile večje

Včasih so bile večje

Zanimiva primerjava med največjimi še živečimi in izumrlimi živalmi iste vrste.

Trendi
Enačba, ki je razjezila starše

Enačba, ki je razjezila starše

Enačba na sliki je končala v medijih in na spletu, saj so jo dobili devetletni otroci. In starši so se ...

Trendi
Kaj potrebujete za udoben postanek na poti?

Kaj potrebujete za udoben postanek na poti?

Promocijska vsebina
Hiter in kakovos...

Trendi
Pripomoček za nevtralizacijo prdcev

Pripomoček za nevtralizacijo prdcev

Imenuje se vanvera, uporabljale pa so jo predvsem aristokratinje v 17. stoletju.