Prihodnost je tukaj

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: pred 18 urami, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Visa z uvajanjem umetne inteligence napoveduje novo dobo trgovine

Prihodnost je tukaj
Visa je minuli teden na dogodku Visa Global Product Drop v San Franciscu predstavila prebojne rešitve na področju digitalne trgovine, podprte z umetno inteligenco (UI), ki potrošnikom prinašajo možnost raziskovanja in kupovanja s podporo umetne inteligence. Razkrili so tudi nova strateška partnerstva in inovacije na področju plačil.

»Novi načini plačevanja morajo delovati v omrežju, ki je vedno na voljo, je varno, zaščiteno, razširljivo in ves čas ponuja inovacije,« je dejal izvršni direktor družbe Visa, Ryan McInerney. »Desetletja našega strokovnega znanja ter moč našega omrežja usmerjamo v to, da bi zagotovili nove rešitve, ki bodo preoblikovale trgovino in zagotovile zaupanja vredne ter varne rešitve plačevanja, ki jih podpira umetna inteligenca.« 

Nova doba trgovine z Visa Intelligent Commmerce
V zadnjih 25 letih je omrežje družbe Visa obdelalo 3,3 bilijona transakcij. Visa bo infrastrukturo, standarde in zmogljivosti v fizičnem in digitalnem poslovanju razširila tudi na trgovino, podprto z umetno inteligenco. Potrošniki bodo UI agentom lahko omogočili uporabo njihovih edinstvenih Visa  poverilnic (teh je danes 4,8 milijarde po svetu) pri vseh trgovcih, ki sprejemajo digitalna plačila (teh je trenutno več kot 150 milijonov po vsem svetu).

»Visa je doslej UI uporabljala za zaščito potrošnikov in v boju proti goljufijam. Odslej pa jo bomo koristili tudi za opolnomočenje potrošnikov, s čemer bomo temeljito spremenili digitalno poslovanje in ga naredili, da bo bolj osebno, relevantno in prijetno,« je dodal McInerney. »Ključni dejavnik uspeha katerega koli poskusa uporabe UI v trgovini bo plačilo, saj brez tega trgovine ni. In tu se lahko izkažejo strokovno znanje in zaupanje, ki ga prinaša Visa.«

V želji zagotoviti pospešen razvoj z UI podprte trgovine, Visa sodeluje s UI platformami in blagovnimi znamkami, ki jih potrošniki in trgovci vsakodnevno izbirajo, med drugim Anthropic, IBM, Microsoft, Mistral AI, OpenAI, Perplexity, Stripe in Samsung.

»Vidimo ogromen potencial, ki ga lahko imajo UI agenti v nakupovalni izkušnji posameznika, pa naj bo to racionalizacija 'rednih' nakupov živil ali pa zahtevnejša iskanja in odločanja, kot je lahko rezervacija mize v zelo zasedeni restavraciji ali nakup vstopnic za zelo zaželen koncert,« je dejal Jack Forestell, glavni produktni in strateški direktor družbe Visa. »Tovrstne novosti bodo nakupno izkušnjo za potrošnike naredile bistveno udobnejšo, nakupovanje in plačevanje se bosta spremenila za vedno.«

Novi izdelki, novosti in zmogljivosti
Visa neprekinjeno vlaga v nove rešitve in zmogljivosti, ki pomagajo širiti doseg Visa omrežja ter zagotavljajo varne in brezhibne plačilne izkušnje.

Stabilni kovanci: Visa že več let omogoča kripto transakcije. V zadnjem času tudi širi nabor možnosti uporabe stabilnih kovancev s ponudbo plačilnih kartic, vezanih na stabilne kovance, s poravnavo plačil s stabilnimi kovanci in s programabilnim denarjem. Bridge, podjetje iz skupine Stripe, sodeluje z Viso na novem kartičnem izdelku, ki fintech razvijalcem omogoča, da svojim končnim strankam v več državah ponudijo Visa kartice, povezane s stabilnimi kovanci, prek ene same API integracije.

Razširitev poverilnic Flex: Visa je lani na novo izumila plačilno kartico, ko je uvedla Flex Credential - kartico naslednje generacije, ki zmore preklapljati med različnimi načini plačila (debetni, kreditni, kupi zdaj, plačaj kasneje). Flex Credential danes uporablja na milijone ljudi po vsem svetu, Visa načrtuje uvedbo še novih primerov uporabe, kot so omogočiti dostop do kreditnih linij, naložbenih računov,  poslovnih kartic in še več.

Visa in Klarna sta tako najavili partnerstvo za uvedbo Flex Credential v ZDA. Poleg tega bosta kot prvi v Evropi ponudili 'debetni nakup kupi zdaj, plačaj kasneje', ki potrošnikom omogoča večjo prilagodljivost pri plačevanju. Več podrobnosti bo najavljenih kasneje letos.

Predstavljamo: More Ways to Pay and Get Paid
Visa uvaja nove načine, kako lahko potrošniki, trgovci in partnerji po vsem svetu plačujejo oz. prejemajo plačila.
  • Visa Pay je nova storitev, namenjena povezovanju digitalnih denarnic in trgovcev, ki sprejemajo kartice Visa, pa naj bodo lokalni ali mednarodni, v fizični trgovini ali na spletu. Beta izdaja Visa Pay bo na voljo na izbranih trgih v Aziji, Evropi in Latinski Ameriki.
  • Visa Accept je nova storitev za mikro trgovce, ki jim omogoča preprosto sprejemanje plačil na Visa debetno kartico s katerega koli pametnega telefona, ki podpira NFC. Visa Accept bo Visinim beta partnerjem na voljo julija, najprej v Latinski Ameriki in Aziji.

preberite še to

Trendi
»Gobice« so lahko tudi zdrave

»Gobice« so lahko tudi zdrave

Občutek strahu je posledica imunskega odziva, ki pa ga lahko ustavijo psihedeliki

Trendi
Hitler JE umrl v Berlinu

Hitler JE umrl v Berlinu

Torija zarote, po kateri naj bi Hitler preživel vojno in pobegnil v Argentino, ne drži. Analiza DNK je pokazal...

Trendi
Prihodnost je tukaj

Prihodnost je tukaj

Promocijska vsebina
Visa z uvajanjem umetne inteligence napoveduje novo dobo trgovine

Trendi
Vetrna sprememba

Vetrna sprememba

Protitočne navpične turbine bi lahko vetrnim elektrarnam na morju dale povsem drugo dimenzijo.

Trendi
Do Marsa v manj kot štirih mesecih

Do Marsa v manj kot štirih mesecih

Nov načrt fuzijskega raketnega motorja bi lahko krepko skrajšal potovanje na Mars

Trendi
Skorbut ponovno med nami

Skorbut ponovno med nami

Te smrtonosne, a zlahka ozdravljive bolezni, je vedno več tudi v razvitem svetu. Razlog? Finančne težave in po...

Trendi
Naravna elektroterapija

Naravna elektroterapija

Drevesa, ki komaj čakajo, da jih udari strela…

Trendi
Diagnoza infarkta v le desetih minutah

Diagnoza infarkta v le desetih minutah

S preprostim testom sline do hitre diagnoze infarkta

Trendi
Pisana zgodovina oceanov

Pisana zgodovina oceanov

Nekoč so bili v glavnem zeleni, nekoč pa bodo morda vijolični ali pa celo rdeči.

Trendi
Omega-3 tudi za zmanjšanje agresije?

Omega-3 tudi za zmanjšanje agresije?

Omega-3 maščobne kisline že dolgo veljajo za ključne za zdravo srce, vendar nova raziskava prina&scaron...

Trendi
Za manj obdarjene

Za manj obdarjene

Zmenkarije za tiste, ki tam spodaj niso najbolj bogati…

Trendi
Matematični model evolucije

Matematični model evolucije

Umetna inteligenca potrdila pravilnost tako imenovane Müllerjeve mimikrije.