V zakonu je določeno, do morajo parkirišča z od 80 do 400 mesti pokrita v petih letih, ta rok pa prične teči julija 2023, večja parkirišča pa bodo imela manj časa - le tri leta od istega datuma. V vseh primerih mora biti vsaj polovica površine parkirišča pokrita s sončnimi kolektorji. Vlada pravi, da bi lahko načrt, ki je namenjen predvsem parkiriščem ob avtocestah in glavnih poteh, proizvedel do 11 gigavatov, kar je enakovredno 10 jedrskim reaktorjem.
A kot vsak odlok ima tudi ta kar nekaj izjem. Če imajo parkirišča na prostem »tehnične, varnostne, arhitekturne, arhitekturno-dediščinske in okoljske omejitve«, so lahko izvzeta. Zahtevi se lahko izognejo tudi parkirišča, ki so na vsaj do polovice površine zasenčena z drevesi in parkirišča za tovornjake in tudi parkirišča, kjer postavitev panelov »ni mogoča pod ekonomsko sprejemljivimi pogoji«. To pa pomeni, da je »izjemnih« scenarijev res veliko, poleg tega pa so tako ohlapni, da je veliko vprašanje, kako se bo ideja obnesla.
In tega se zaveda tudi vlada, zato bodo vzporedno peljali še kup drugih projektov uporabe sončne energije. Poleg parkirišč s sončnimi elektrarnami namerava vlada zgraditi velike sončne elektrarne na praznih zemljiščih ob avtocestah, železniških progah in kmetijskih površinah, nacionalni železniški operater SNCF pa namerava do leta 2030 namestiti več kot milijon kvadratnih metrov sončnih kolektorjev in s tem za četrtino zmanjšati potrebe po nakupu energije.
Vir: Public Senat