Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 15. 11. 2021 05:25:00, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Kako v obstoječ sistem CRM vključiti tudi komunikacije?

Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose
V spremenjenih razmerah, kjer je delo od doma postalo že stalnica, se številni sprašujejo, kako zaposlene povezati in jih na daljavo obdržati motivirane za delo. Enostavne, dostopne, cenovno sprejemljive in integrirane rešitve poslovne komunikacije postajajo tudi na slovenskem trgu vse bolj iskan produkt, pri čemer je potrebno upoštevati tudi njihovo zmožnost integracije na obstoječe rešitve v podjetju. Nemško podjetje NFON, s sedežem v Münchnu, je v začetku meseca najavilo svoj prihod na slovenski trg, v katerem vidi potencial za rast tako na strani podjetij kot ponudnika poslovnih komunikacijskih rešitev.

Poslovna komunikacija v oblaku, ki omogoča svobodo
NFON je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve, povezuje pa več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah, ki storitve poslovnih komunikacij zagotavlja več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je platforma za enostavno, neodvisno in zanesljivo poslovno komunikacijo za podjetja vseh panog in velikosti. Druge vrhunske in poslovne rešitve dopolnjuje portfelj na področju komunikacij v oblaku, vključno z UCaaS, CCaaS (storitve za kontaktne centre), v prihodnje pa tudi iPaaS (integracijska platforma kot storitev).

Pomembna je zmožnost integracije v obstoječe rešitve
Ob najavi prihoda na slovenski trg so predstavili tudi nov produkt - CRM Connect. Ta omogoča organizacijam, ki želijo poenostaviti svoje upravljanje podatkov in sodelovanje med zaposlenimi, da svojo namizno aplikacijo za telefonijo v oblaku Cloudya preprosto integrirajo z več kot 60 različnimi CRM-platformami. »CRM Connect temelji izključno na programski opremi in ne zahteva nobene strojne telefonske opreme. Podjetjem omogoča še bolj na stranke osredotočen in enostaven proces dela,« je pojasnil Jan-Peter Koopmann, direktor tehničnega področja v podjetju NFON. »CRM Connect povezuje večino najbolj priljubljenih CRM sistemov s Cloudyo, NFON-ovim telefonskim sistemom v oblaku, ki ponuja popolno svobodo poslovnih komunikacij.«  CRM Connect je v celoti vodena prek aplikacije, zaradi česar lokalni strežniki niso potrebni. Z možnostjo integracije Cloudye v različne CRM sisteme omogoča CRM Connect iskanje kontaktov iz Cloudye ali neposredno iz uporabljenega CRM sistema z načinom klic na klik. »Ne samo podjetja ampak tudi zaposleni s CRM Connect pridobijo številne prednosti,« je prepričan Stefan Walcz, podpredsednik za produkte pri NFON. »Podatki strank iz sistemov CRM in ERP, kot sta ime in podjetje, se prikažejo ob klicanju in sprejemanju klicev, kar zmanjša število programskih aplikacij, ki jih je za celovito obravnavo stranke potrebno imeti na voljo vzporedno. Delo je posledično učinkovitejše, zaradi možnosti enostavnejšega sodelovanja med zaposlenimi pa se izboljša tudi interna komunikacija.«

Kmalu tudi video storitve
Do novega leta pa bo NFON ponudil še eno novo storitev - Cloudya Meet & Share. Ta nadgradi Cloudyo v še zmogljivejšo rešitev. Stranke bodo lahko preprosto opravljale video klice, priročno načrtovale prihajajoče sestanke, izvajale video sestanke in učinkoviteje načrtovale sestanke. Povezave do sestanka bodo lahko delile z udeleženci sestanka, na voljo pa bo tudi telefonsko klicanje. Videokonference so interaktivne, na primer z uporabo funkcij za dvigovanje rok za odgovarjanje na vprašanja ali izklopom zvoka posameznih udeležencev, pa tudi z deljenjem zaslona. »S Cloudyo ponujamo rešitev, ki je preprosta za uporabo ter dokazano zanesljiva za spreminjajoči se trg dela in nove osnovne potrebe podjetij,« je prepričan Jan-Peter Koopmann.

preberite še to

Trendi
Bi spali na javnem stranišču?

Bi spali na javnem stranišču?

V Veliki Britaniji je nek podzemni javni WC ponovno oživel kot - butični hotel.

Trendi
Prozorna koža?

Prozorna koža?

Si lahko zamislite koliko lažje bi lahko kirurgi, fizioterapevti opravljali svoje delo, če bi lahko dogajanje ...

Trendi
Piščanci brez perja

Piščanci brez perja

Ni jih treba skubiti, ni jim vroče, hitreje rastejo… ampak…

Trendi
Matematični model evolucije

Matematični model evolucije

Umetna inteligenca potrdila pravilnost tako imenovane Müllerjeve mimikrije.

Trendi
Včasih ne gre drugače...

Včasih ne gre drugače...

Kako je videti, ko strokovnjaki razstrelijo 1000-kilogramski ostanek iz 2. svetovne vojne...

Trendi
Ali novorojenčki potrebujejo elektronsko pošto?

Ali novorojenčki potrebujejo elektronsko pošto?

Prvi odgovor bi seveda bil, da absolutno ne, ko pa malce razmislimo, je ideja pravzaprav genialna. Zakaj?

Trendi
Princip je princip!

Princip je princip!

Ignoriranje neznane številke ni vedno dobra ideja… Včasih je javljanje nuja...

Trendi
S hrano nad alergije na hrano

S hrano nad alergije na hrano

Sliši se nelogično, a najnovejše raziskave kažejo, da bi se proti težavam z alergijami na h...

Trendi
Ta pa je bedak!

Ta pa je bedak!

Francoskega TikTokerja, ki je na ulicah Pariza strašil mimoidoče z lažnimi injekcijami, so obsodili na ...

Trendi
Denarni ekvivalent bolečine

Denarni ekvivalent bolečine

Z denarjem opisana bolečina je bolj natančna od vprašanja: »Kako močno vas to boli?«

Trendi
Pompeji so še vedno nesrečni

Pompeji so še vedno nesrečni

Kanadčanka je vrnila pet artefaktov, ki jih je skrivaj odnesla iz Pompejev.

Trendi
Bomo znali kdaj kopirati gekone? Upajmo...

Bomo znali kdaj kopirati gekone? Upajmo...

Tale simpatičen in prijazen kuščar ima eno lastnost, ki bi si jo ljudje še kako želeli – s...