Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 15. 11. 2021 05:25:00, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Kako v obstoječ sistem CRM vključiti tudi komunikacije?

Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose
V spremenjenih razmerah, kjer je delo od doma postalo že stalnica, se številni sprašujejo, kako zaposlene povezati in jih na daljavo obdržati motivirane za delo. Enostavne, dostopne, cenovno sprejemljive in integrirane rešitve poslovne komunikacije postajajo tudi na slovenskem trgu vse bolj iskan produkt, pri čemer je potrebno upoštevati tudi njihovo zmožnost integracije na obstoječe rešitve v podjetju. Nemško podjetje NFON, s sedežem v Münchnu, je v začetku meseca najavilo svoj prihod na slovenski trg, v katerem vidi potencial za rast tako na strani podjetij kot ponudnika poslovnih komunikacijskih rešitev.

Poslovna komunikacija v oblaku, ki omogoča svobodo
NFON je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve, povezuje pa več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah, ki storitve poslovnih komunikacij zagotavlja več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je platforma za enostavno, neodvisno in zanesljivo poslovno komunikacijo za podjetja vseh panog in velikosti. Druge vrhunske in poslovne rešitve dopolnjuje portfelj na področju komunikacij v oblaku, vključno z UCaaS, CCaaS (storitve za kontaktne centre), v prihodnje pa tudi iPaaS (integracijska platforma kot storitev).

Pomembna je zmožnost integracije v obstoječe rešitve
Ob najavi prihoda na slovenski trg so predstavili tudi nov produkt - CRM Connect. Ta omogoča organizacijam, ki želijo poenostaviti svoje upravljanje podatkov in sodelovanje med zaposlenimi, da svojo namizno aplikacijo za telefonijo v oblaku Cloudya preprosto integrirajo z več kot 60 različnimi CRM-platformami. »CRM Connect temelji izključno na programski opremi in ne zahteva nobene strojne telefonske opreme. Podjetjem omogoča še bolj na stranke osredotočen in enostaven proces dela,« je pojasnil Jan-Peter Koopmann, direktor tehničnega področja v podjetju NFON. »CRM Connect povezuje večino najbolj priljubljenih CRM sistemov s Cloudyo, NFON-ovim telefonskim sistemom v oblaku, ki ponuja popolno svobodo poslovnih komunikacij.«  CRM Connect je v celoti vodena prek aplikacije, zaradi česar lokalni strežniki niso potrebni. Z možnostjo integracije Cloudye v različne CRM sisteme omogoča CRM Connect iskanje kontaktov iz Cloudye ali neposredno iz uporabljenega CRM sistema z načinom klic na klik. »Ne samo podjetja ampak tudi zaposleni s CRM Connect pridobijo številne prednosti,« je prepričan Stefan Walcz, podpredsednik za produkte pri NFON. »Podatki strank iz sistemov CRM in ERP, kot sta ime in podjetje, se prikažejo ob klicanju in sprejemanju klicev, kar zmanjša število programskih aplikacij, ki jih je za celovito obravnavo stranke potrebno imeti na voljo vzporedno. Delo je posledično učinkovitejše, zaradi možnosti enostavnejšega sodelovanja med zaposlenimi pa se izboljša tudi interna komunikacija.«

Kmalu tudi video storitve
Do novega leta pa bo NFON ponudil še eno novo storitev - Cloudya Meet & Share. Ta nadgradi Cloudyo v še zmogljivejšo rešitev. Stranke bodo lahko preprosto opravljale video klice, priročno načrtovale prihajajoče sestanke, izvajale video sestanke in učinkoviteje načrtovale sestanke. Povezave do sestanka bodo lahko delile z udeleženci sestanka, na voljo pa bo tudi telefonsko klicanje. Videokonference so interaktivne, na primer z uporabo funkcij za dvigovanje rok za odgovarjanje na vprašanja ali izklopom zvoka posameznih udeležencev, pa tudi z deljenjem zaslona. »S Cloudyo ponujamo rešitev, ki je preprosta za uporabo ter dokazano zanesljiva za spreminjajoči se trg dela in nove osnovne potrebe podjetij,« je prepričan Jan-Peter Koopmann.

preberite še to

Trendi
Kaj z nami počnejo nove tehnologije?

Kaj z nami počnejo nove tehnologije?

Sodobne tehnologije s seboj prinašajo mnogo izzivov, ko smo jim vse težje kos. Kateri so ti izzivi? Kak...

Trendi
Stimulator presredka

Stimulator presredka

Menda pomaga pri težavah s prezgodnjim izlivom…

Trendi
Brisača je boljša...

Brisača je boljša...

Raziskava je pokazala, da električni sušilniki rok opravljajo odlično delo zbiranja bakterij in njihovo...

Trendi
Kaj koga kje straši

Kaj koga kje straši

Verjetno ima vsaka država na svetu neko svoje »strašilo«, pošast ali pojavo, s kater...

Trendi
Najdražja tekočina na svetu

Najdražja tekočina na svetu

En liter stane slabih 8,5 milijona evrov, pa še hudo strupena je…

Trendi
Bodo »stari« antibiotiki spet učinkoviti?

Bodo »stari« antibiotiki spet učinkoviti?

Nova dognanja, ki bi lahko preprečila bakterijam, da postanejo odporne na antibiotike

Trendi
Potresno tuširanje

Potresno tuširanje

Kaj se zgodi, če imate na vrhu stolpnice bazen in pride do potresa? Tole.

Trendi
Rekordni »megablisk«

Rekordni »megablisk«

Najdaljša do zdaj zabeležena strela je bila dolga več kot 800 km.

Trendi
Zakaj so psi tako ljubki? Pogled je tisti...

Zakaj so psi tako ljubki? Pogled je tisti...

Obstaja znanstvena razlaga, zakaj nas pasji pogled tako očara…

Trendi
Skrivnost je (tudi) v stresu

Skrivnost je (tudi) v stresu

Znanstveniki so ugotovili, da bi z blokado stresnega proteina bilo mogoče preprečiti debelost in diabetes.

Trendi
Zakaj učenje na pamet, če ni treba?

Zakaj učenje na pamet, če ni treba?

Še en trik, za katerega bi bili veseli, če bi nam ga v srednji šoli kdo pokazal.

Trendi
Kaj je jedel Ötzi?

Kaj je jedel Ötzi?

Znanstveniki so uspeli najti možakov želodec, iz njega vzeti vzorce in ugotoviti, kaj je jedel, preden ga je d...