Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 15. 11. 2021 05:25:00, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Kako v obstoječ sistem CRM vključiti tudi komunikacije?

Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose
V spremenjenih razmerah, kjer je delo od doma postalo že stalnica, se številni sprašujejo, kako zaposlene povezati in jih na daljavo obdržati motivirane za delo. Enostavne, dostopne, cenovno sprejemljive in integrirane rešitve poslovne komunikacije postajajo tudi na slovenskem trgu vse bolj iskan produkt, pri čemer je potrebno upoštevati tudi njihovo zmožnost integracije na obstoječe rešitve v podjetju. Nemško podjetje NFON, s sedežem v Münchnu, je v začetku meseca najavilo svoj prihod na slovenski trg, v katerem vidi potencial za rast tako na strani podjetij kot ponudnika poslovnih komunikacijskih rešitev.

Poslovna komunikacija v oblaku, ki omogoča svobodo
NFON je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve, povezuje pa več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah, ki storitve poslovnih komunikacij zagotavlja več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je platforma za enostavno, neodvisno in zanesljivo poslovno komunikacijo za podjetja vseh panog in velikosti. Druge vrhunske in poslovne rešitve dopolnjuje portfelj na področju komunikacij v oblaku, vključno z UCaaS, CCaaS (storitve za kontaktne centre), v prihodnje pa tudi iPaaS (integracijska platforma kot storitev).

Pomembna je zmožnost integracije v obstoječe rešitve
Ob najavi prihoda na slovenski trg so predstavili tudi nov produkt - CRM Connect. Ta omogoča organizacijam, ki želijo poenostaviti svoje upravljanje podatkov in sodelovanje med zaposlenimi, da svojo namizno aplikacijo za telefonijo v oblaku Cloudya preprosto integrirajo z več kot 60 različnimi CRM-platformami. »CRM Connect temelji izključno na programski opremi in ne zahteva nobene strojne telefonske opreme. Podjetjem omogoča še bolj na stranke osredotočen in enostaven proces dela,« je pojasnil Jan-Peter Koopmann, direktor tehničnega področja v podjetju NFON. »CRM Connect povezuje večino najbolj priljubljenih CRM sistemov s Cloudyo, NFON-ovim telefonskim sistemom v oblaku, ki ponuja popolno svobodo poslovnih komunikacij.«  CRM Connect je v celoti vodena prek aplikacije, zaradi česar lokalni strežniki niso potrebni. Z možnostjo integracije Cloudye v različne CRM sisteme omogoča CRM Connect iskanje kontaktov iz Cloudye ali neposredno iz uporabljenega CRM sistema z načinom klic na klik. »Ne samo podjetja ampak tudi zaposleni s CRM Connect pridobijo številne prednosti,« je prepričan Stefan Walcz, podpredsednik za produkte pri NFON. »Podatki strank iz sistemov CRM in ERP, kot sta ime in podjetje, se prikažejo ob klicanju in sprejemanju klicev, kar zmanjša število programskih aplikacij, ki jih je za celovito obravnavo stranke potrebno imeti na voljo vzporedno. Delo je posledično učinkovitejše, zaradi možnosti enostavnejšega sodelovanja med zaposlenimi pa se izboljša tudi interna komunikacija.«

Kmalu tudi video storitve
Do novega leta pa bo NFON ponudil še eno novo storitev - Cloudya Meet & Share. Ta nadgradi Cloudyo v še zmogljivejšo rešitev. Stranke bodo lahko preprosto opravljale video klice, priročno načrtovale prihajajoče sestanke, izvajale video sestanke in učinkoviteje načrtovale sestanke. Povezave do sestanka bodo lahko delile z udeleženci sestanka, na voljo pa bo tudi telefonsko klicanje. Videokonference so interaktivne, na primer z uporabo funkcij za dvigovanje rok za odgovarjanje na vprašanja ali izklopom zvoka posameznih udeležencev, pa tudi z deljenjem zaslona. »S Cloudyo ponujamo rešitev, ki je preprosta za uporabo ter dokazano zanesljiva za spreminjajoči se trg dela in nove osnovne potrebe podjetij,« je prepričan Jan-Peter Koopmann.

preberite še to

Trendi
Bi radi naredili nekaj, kar ni še nihče?

Bi radi naredili nekaj, kar ni še nihče?

Stvar je pravzaprav izredno preprosta – vzeti morate le kupček kart in ga dobro premešati…

Trendi
Če morate, pojdite

Če morate, pojdite

Kaj se dogaja v vašem telesu, če vas tišči lulat, pa ne greste.

Trendi
Niso prav dobro razmislili...

Niso prav dobro razmislili...

Sušilnik rok, postavljen nad umivalnik, ni prav dobra rešitev…

Trendi
Telepatija? Ne, ni pa hudo daleč…

Telepatija? Ne, ni pa hudo daleč…

Znanstveniki so izdelali »omrežno povezavo« med možgani treh ljudi in omogočili »deljenje mi...

Trendi
Niso črvi!

Niso črvi!

Majhen otoček je postal simbol človekovega svinjanja narave…

Trendi
Devet kapljic v 95 letih

Devet kapljic v 95 letih

Najstarejši znanstveni poskus traja že 95. leto, njegovo bistvo pa je opazovanje - kapljanja smole...

Trendi
Prihaja Game Changer 3.0

Prihaja Game Changer 3.0

Promocijska vsebina
Od blizu doživite stičišče poslovnega in tehnološkega sveta

Trendi
Je nič na nič enako 1 ali 0?

Je nič na nič enako 1 ali 0?

Neko število na potenco 0 je vedno 1, nič na katerokoli potenco pa vedno nič... Koliko pa je nič na nič...

Trendi
Medvedek, ki zaznava duhove

Medvedek, ki zaznava duhove

Imenuje se BooBuddy in je plišasti medvedek, ki »zaznava paranormalne pojave v prostoru, v katere...

Trendi
Močan kot pravi

Močan kot pravi

Z uporabo hrustanca iz kevlarja naj bi bile poškodbe sklepov bistveno hitreje sanirane.

Trendi
Zamenjano v nekaj sekundah

Zamenjano v nekaj sekundah

Zamenjava zadnjega kolesa je precej zamudna. Kmalu ne več?

Trendi
Vikend zaspanci živijo dlje

Vikend zaspanci živijo dlje

Radi med vikendom zjutraj malce dlje spite? Kar dajte, boste dlje živeli…