Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 15. 11. 2021 05:25:00, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Kako v obstoječ sistem CRM vključiti tudi komunikacije?

Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose
V spremenjenih razmerah, kjer je delo od doma postalo že stalnica, se številni sprašujejo, kako zaposlene povezati in jih na daljavo obdržati motivirane za delo. Enostavne, dostopne, cenovno sprejemljive in integrirane rešitve poslovne komunikacije postajajo tudi na slovenskem trgu vse bolj iskan produkt, pri čemer je potrebno upoštevati tudi njihovo zmožnost integracije na obstoječe rešitve v podjetju. Nemško podjetje NFON, s sedežem v Münchnu, je v začetku meseca najavilo svoj prihod na slovenski trg, v katerem vidi potencial za rast tako na strani podjetij kot ponudnika poslovnih komunikacijskih rešitev.

Poslovna komunikacija v oblaku, ki omogoča svobodo
NFON je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve, povezuje pa več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah, ki storitve poslovnih komunikacij zagotavlja več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je platforma za enostavno, neodvisno in zanesljivo poslovno komunikacijo za podjetja vseh panog in velikosti. Druge vrhunske in poslovne rešitve dopolnjuje portfelj na področju komunikacij v oblaku, vključno z UCaaS, CCaaS (storitve za kontaktne centre), v prihodnje pa tudi iPaaS (integracijska platforma kot storitev).

Pomembna je zmožnost integracije v obstoječe rešitve
Ob najavi prihoda na slovenski trg so predstavili tudi nov produkt - CRM Connect. Ta omogoča organizacijam, ki želijo poenostaviti svoje upravljanje podatkov in sodelovanje med zaposlenimi, da svojo namizno aplikacijo za telefonijo v oblaku Cloudya preprosto integrirajo z več kot 60 različnimi CRM-platformami. »CRM Connect temelji izključno na programski opremi in ne zahteva nobene strojne telefonske opreme. Podjetjem omogoča še bolj na stranke osredotočen in enostaven proces dela,« je pojasnil Jan-Peter Koopmann, direktor tehničnega področja v podjetju NFON. »CRM Connect povezuje večino najbolj priljubljenih CRM sistemov s Cloudyo, NFON-ovim telefonskim sistemom v oblaku, ki ponuja popolno svobodo poslovnih komunikacij.«  CRM Connect je v celoti vodena prek aplikacije, zaradi česar lokalni strežniki niso potrebni. Z možnostjo integracije Cloudye v različne CRM sisteme omogoča CRM Connect iskanje kontaktov iz Cloudye ali neposredno iz uporabljenega CRM sistema z načinom klic na klik. »Ne samo podjetja ampak tudi zaposleni s CRM Connect pridobijo številne prednosti,« je prepričan Stefan Walcz, podpredsednik za produkte pri NFON. »Podatki strank iz sistemov CRM in ERP, kot sta ime in podjetje, se prikažejo ob klicanju in sprejemanju klicev, kar zmanjša število programskih aplikacij, ki jih je za celovito obravnavo stranke potrebno imeti na voljo vzporedno. Delo je posledično učinkovitejše, zaradi možnosti enostavnejšega sodelovanja med zaposlenimi pa se izboljša tudi interna komunikacija.«

Kmalu tudi video storitve
Do novega leta pa bo NFON ponudil še eno novo storitev - Cloudya Meet & Share. Ta nadgradi Cloudyo v še zmogljivejšo rešitev. Stranke bodo lahko preprosto opravljale video klice, priročno načrtovale prihajajoče sestanke, izvajale video sestanke in učinkoviteje načrtovale sestanke. Povezave do sestanka bodo lahko delile z udeleženci sestanka, na voljo pa bo tudi telefonsko klicanje. Videokonference so interaktivne, na primer z uporabo funkcij za dvigovanje rok za odgovarjanje na vprašanja ali izklopom zvoka posameznih udeležencev, pa tudi z deljenjem zaslona. »S Cloudyo ponujamo rešitev, ki je preprosta za uporabo ter dokazano zanesljiva za spreminjajoči se trg dela in nove osnovne potrebe podjetij,« je prepričan Jan-Peter Koopmann.

preberite še to

Trendi
Kanabis iz kvasa?

Kanabis iz kvasa?

Kanabinoide, ki jih najdemo v marihuani, je mogoče zelo poceni proizvesti tudi iz pivskega kvasa.

Trendi
Edison se je zmotil

Edison se je zmotil

Leta 1894 je Edison napovedal, da čezatlantski telefonski pogovori nikoli ne bodo mogoči.

Trendi
Človek vinska klet

Človek vinska klet

Prvi primer človeka, ki proizvaja alkohol v svojem – mehurju.

Trendi
Najbolj nerazburljiv šport na svetu

Najbolj nerazburljiv šport na svetu

Imenuje se »sedenje na drogu«, nihče ne ve, kdo je avtor, obstaja pa tudi v Gunessovi knjigi rekor...

Trendi
Nad raka s - herpesom

Nad raka s - herpesom

Gensko spreminjanje virusov kot obetajoč pristop k zdravljenju raka…

Trendi
Ulomki z rimskimi števili

Ulomki z rimskimi števili

Ste vedeli, da je z rimskimi števili mogoče zapisati tudi ulomke? Sicer malce čudno, gre pa…

Trendi
Bolj gladko in hitrejše vijuganje

Bolj gladko in hitrejše vijuganje

Sistem vzmetenja za snežno desko omogoča še več užitka na snegu… Pravijo…

Trendi
Od strupa do moške kontracepcije

Od strupa do moške kontracepcije

Strup, ki ga nekatera afriška plemena uporabljajo na svojih puščicah res ni nekaj, za kar bi pri...

Trendi
Včasih so bile večje

Včasih so bile večje

Zanimiva primerjava med največjimi še živečimi in izumrlimi živalmi iste vrste.

Trendi
Enačba, ki je razjezila starše

Enačba, ki je razjezila starše

Enačba na sliki je končala v medijih in na spletu, saj so jo dobili devetletni otroci. In starši so se ...

Trendi
Kaj potrebujete za udoben postanek na poti?

Kaj potrebujete za udoben postanek na poti?

Promocijska vsebina
Hiter in kakovos...

Trendi
Pripomoček za nevtralizacijo prdcev

Pripomoček za nevtralizacijo prdcev

Imenuje se vanvera, uporabljale pa so jo predvsem aristokratinje v 17. stoletju.