Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 15. 11. 2021 05:25:00, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Kako v obstoječ sistem CRM vključiti tudi komunikacije?

Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose
V spremenjenih razmerah, kjer je delo od doma postalo že stalnica, se številni sprašujejo, kako zaposlene povezati in jih na daljavo obdržati motivirane za delo. Enostavne, dostopne, cenovno sprejemljive in integrirane rešitve poslovne komunikacije postajajo tudi na slovenskem trgu vse bolj iskan produkt, pri čemer je potrebno upoštevati tudi njihovo zmožnost integracije na obstoječe rešitve v podjetju. Nemško podjetje NFON, s sedežem v Münchnu, je v začetku meseca najavilo svoj prihod na slovenski trg, v katerem vidi potencial za rast tako na strani podjetij kot ponudnika poslovnih komunikacijskih rešitev.

Poslovna komunikacija v oblaku, ki omogoča svobodo
NFON je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve, povezuje pa več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah, ki storitve poslovnih komunikacij zagotavlja več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je platforma za enostavno, neodvisno in zanesljivo poslovno komunikacijo za podjetja vseh panog in velikosti. Druge vrhunske in poslovne rešitve dopolnjuje portfelj na področju komunikacij v oblaku, vključno z UCaaS, CCaaS (storitve za kontaktne centre), v prihodnje pa tudi iPaaS (integracijska platforma kot storitev).

Pomembna je zmožnost integracije v obstoječe rešitve
Ob najavi prihoda na slovenski trg so predstavili tudi nov produkt - CRM Connect. Ta omogoča organizacijam, ki želijo poenostaviti svoje upravljanje podatkov in sodelovanje med zaposlenimi, da svojo namizno aplikacijo za telefonijo v oblaku Cloudya preprosto integrirajo z več kot 60 različnimi CRM-platformami. »CRM Connect temelji izključno na programski opremi in ne zahteva nobene strojne telefonske opreme. Podjetjem omogoča še bolj na stranke osredotočen in enostaven proces dela,« je pojasnil Jan-Peter Koopmann, direktor tehničnega področja v podjetju NFON. »CRM Connect povezuje večino najbolj priljubljenih CRM sistemov s Cloudyo, NFON-ovim telefonskim sistemom v oblaku, ki ponuja popolno svobodo poslovnih komunikacij.«  CRM Connect je v celoti vodena prek aplikacije, zaradi česar lokalni strežniki niso potrebni. Z možnostjo integracije Cloudye v različne CRM sisteme omogoča CRM Connect iskanje kontaktov iz Cloudye ali neposredno iz uporabljenega CRM sistema z načinom klic na klik. »Ne samo podjetja ampak tudi zaposleni s CRM Connect pridobijo številne prednosti,« je prepričan Stefan Walcz, podpredsednik za produkte pri NFON. »Podatki strank iz sistemov CRM in ERP, kot sta ime in podjetje, se prikažejo ob klicanju in sprejemanju klicev, kar zmanjša število programskih aplikacij, ki jih je za celovito obravnavo stranke potrebno imeti na voljo vzporedno. Delo je posledično učinkovitejše, zaradi možnosti enostavnejšega sodelovanja med zaposlenimi pa se izboljša tudi interna komunikacija.«

Kmalu tudi video storitve
Do novega leta pa bo NFON ponudil še eno novo storitev - Cloudya Meet & Share. Ta nadgradi Cloudyo v še zmogljivejšo rešitev. Stranke bodo lahko preprosto opravljale video klice, priročno načrtovale prihajajoče sestanke, izvajale video sestanke in učinkoviteje načrtovale sestanke. Povezave do sestanka bodo lahko delile z udeleženci sestanka, na voljo pa bo tudi telefonsko klicanje. Videokonference so interaktivne, na primer z uporabo funkcij za dvigovanje rok za odgovarjanje na vprašanja ali izklopom zvoka posameznih udeležencev, pa tudi z deljenjem zaslona. »S Cloudyo ponujamo rešitev, ki je preprosta za uporabo ter dokazano zanesljiva za spreminjajoči se trg dela in nove osnovne potrebe podjetij,« je prepričan Jan-Peter Koopmann.

preberite še to

Trendi
Kriv je regrat!

Kriv je regrat!

Kako naj 19-letno dekle konservativnim staršem pove, kako to, da je noseča?

Trendi
Znanstveno o neznanstvenem

Znanstveno o neznanstvenem

Eden najbolj znanih fizikov o neznanih letečih predmetih, astrologiji in znanstvenih metodah…

Trendi
Kako vedo, da ni prava?

Kako vedo, da ni prava?

Preverjanje pravilnosti številk kreditnih kartic obstaja že 60 let…

Trendi
Počitnice v ZDA? Pripravite se na tole…

Počitnice v ZDA? Pripravite se na tole…

ZDA bodo ob vstopu pregledovale tudi vaša družbena omrežja in zahtevale podatke tudi o vaših ožj...

Trendi
Zaporniška statistika

Zaporniška statistika

Glede na število zaprtih ljudi smo kar nizko na lestvici…

Trendi
Se tudi rastline pogovarjajo?

Se tudi rastline pogovarjajo?

Znanstveniku je uspelo pripraviti dve rastlini do tega, da sta se pogovarjali med seboj... Recimo...

Trendi
Besede, zapisane na nagrobnikih, so lahko...

Besede, zapisane na nagrobnikih, so lahko...

Nekateri ohranjajo smisel za humor tudi po smrti. Tu je 40 takšnih…

Trendi
Obojeročna šola

Obojeročna šola

V majhni indijski vaški šoli učence od prvega razreda naprej učijo pisati z obema rokama. Baje n...

Trendi
Zakaj ravno zvezdica?

Zakaj ravno zvezdica?

Če se pri pošiljanju sporočila zmotite, besedo ponovite in pred njo postavite zvezdico. Zakaj?

Trendi
O Rimljanih govori tudi arktični led

O Rimljanih govori tudi arktični led

Arktika je verjetno zadnja, kjer bi iskali podatke o starem Rimu. A jih skriva presenetljivo veliko. Posebej g...

Trendi
Kmetovati je mogoče tudi pod zemljo

Kmetovati je mogoče tudi pod zemljo

Imenujejo se »globoke kmetije« in so menda idealne za uporabo v premogovnikih.

Trendi
Umetna inteligenca bere misli in vrača glas paraliziranim

Umetna inteligenca bere misli in vrača glas paraliziranim

S pomočjo umetne inteligence lahko možganski valovi postanejo izgovorjene besede