Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 15. 11. 2021 05:25:00, Kategorija: Trendi

Promocijska vsebina
Kako v obstoječ sistem CRM vključiti tudi komunikacije?

Tehnološke rešitve izboljšajo tudi medosebne odnose
V spremenjenih razmerah, kjer je delo od doma postalo že stalnica, se številni sprašujejo, kako zaposlene povezati in jih na daljavo obdržati motivirane za delo. Enostavne, dostopne, cenovno sprejemljive in integrirane rešitve poslovne komunikacije postajajo tudi na slovenskem trgu vse bolj iskan produkt, pri čemer je potrebno upoštevati tudi njihovo zmožnost integracije na obstoječe rešitve v podjetju. Nemško podjetje NFON, s sedežem v Münchnu, je v začetku meseca najavilo svoj prihod na slovenski trg, v katerem vidi potencial za rast tako na strani podjetij kot ponudnika poslovnih komunikacijskih rešitev.

Poslovna komunikacija v oblaku, ki omogoča svobodo
NFON je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve, povezuje pa več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah, ki storitve poslovnih komunikacij zagotavlja več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je platforma za enostavno, neodvisno in zanesljivo poslovno komunikacijo za podjetja vseh panog in velikosti. Druge vrhunske in poslovne rešitve dopolnjuje portfelj na področju komunikacij v oblaku, vključno z UCaaS, CCaaS (storitve za kontaktne centre), v prihodnje pa tudi iPaaS (integracijska platforma kot storitev).

Pomembna je zmožnost integracije v obstoječe rešitve
Ob najavi prihoda na slovenski trg so predstavili tudi nov produkt - CRM Connect. Ta omogoča organizacijam, ki želijo poenostaviti svoje upravljanje podatkov in sodelovanje med zaposlenimi, da svojo namizno aplikacijo za telefonijo v oblaku Cloudya preprosto integrirajo z več kot 60 različnimi CRM-platformami. »CRM Connect temelji izključno na programski opremi in ne zahteva nobene strojne telefonske opreme. Podjetjem omogoča še bolj na stranke osredotočen in enostaven proces dela,« je pojasnil Jan-Peter Koopmann, direktor tehničnega področja v podjetju NFON. »CRM Connect povezuje večino najbolj priljubljenih CRM sistemov s Cloudyo, NFON-ovim telefonskim sistemom v oblaku, ki ponuja popolno svobodo poslovnih komunikacij.«  CRM Connect je v celoti vodena prek aplikacije, zaradi česar lokalni strežniki niso potrebni. Z možnostjo integracije Cloudye v različne CRM sisteme omogoča CRM Connect iskanje kontaktov iz Cloudye ali neposredno iz uporabljenega CRM sistema z načinom klic na klik. »Ne samo podjetja ampak tudi zaposleni s CRM Connect pridobijo številne prednosti,« je prepričan Stefan Walcz, podpredsednik za produkte pri NFON. »Podatki strank iz sistemov CRM in ERP, kot sta ime in podjetje, se prikažejo ob klicanju in sprejemanju klicev, kar zmanjša število programskih aplikacij, ki jih je za celovito obravnavo stranke potrebno imeti na voljo vzporedno. Delo je posledično učinkovitejše, zaradi možnosti enostavnejšega sodelovanja med zaposlenimi pa se izboljša tudi interna komunikacija.«

Kmalu tudi video storitve
Do novega leta pa bo NFON ponudil še eno novo storitev - Cloudya Meet & Share. Ta nadgradi Cloudyo v še zmogljivejšo rešitev. Stranke bodo lahko preprosto opravljale video klice, priročno načrtovale prihajajoče sestanke, izvajale video sestanke in učinkoviteje načrtovale sestanke. Povezave do sestanka bodo lahko delile z udeleženci sestanka, na voljo pa bo tudi telefonsko klicanje. Videokonference so interaktivne, na primer z uporabo funkcij za dvigovanje rok za odgovarjanje na vprašanja ali izklopom zvoka posameznih udeležencev, pa tudi z deljenjem zaslona. »S Cloudyo ponujamo rešitev, ki je preprosta za uporabo ter dokazano zanesljiva za spreminjajoči se trg dela in nove osnovne potrebe podjetij,« je prepričan Jan-Peter Koopmann.

preberite še to

Trendi
Če ni DNK, so pa beljakovine

Če ni DNK, so pa beljakovine

Podcasti o resničnih zločinih bodo v kratkem dobili nekaj novega forenzičnega izrazja. Eden takšnih je ...

Trendi
Domiselni javni uslužbenci

Domiselni javni uslužbenci

Nekaj kitajskih javnih uslužbencev je našlo preprost način, kako pretentati sistem za prepoznavanje obr...

Trendi
Habsburška brada

Habsburška brada

Portreti habsburških vladarjev kažejo na incestna razmerja v družini.

Trendi
A je svet res »izgubil kompas«?

A je svet res »izgubil kompas«?

86-letni Anglež je bil pred kratkim kaznovan, ker je izpljunil list, ki mu ga je veter zanesel v usta.

Trendi
Skoraj 2,5 km preplastili v le šestih urah

Skoraj 2,5 km preplastili v le šestih urah

Cestni delavci v Pekingu na Kitajskem so postavili nov hitrostni rekord, ko so na 2,4-kilometrskem odseku cest...

Trendi
Skoraj 50 let za en svetlobni dan

Skoraj 50 let za en svetlobni dan

Sonda Voyager 1 se približuje razdalji enega svetlobnega dne od Zemlje

Trendi
97-odstotna natančnost vremenske napovedi

97-odstotna natančnost vremenske napovedi

GenCast, model umetne inteligence podjetja DeepMind, omogoča izjemno natančne 15-dnevne vremenske napovedi.

Trendi
Zavezani k povračilu škode: delni uspeh hotelirjev proti Booking.com

Zavezani k povračilu škode: delni uspeh hotelirjev proti Booking.com

Sodišče je razsodilo, da Booking.com načeloma odgovarja za škodo, nastalo zaradi nedopustni...

Trendi
Če morate, pojdite

Če morate, pojdite

Kaj se dogaja v vašem telesu, če vas tišči lulat, pa ne greste.

Trendi
Včasih nam pa rata tudi kaj rešiti

Včasih nam pa rata tudi kaj rešiti

Tu in tam pa znamo tudi kakšno živalsko vrste rešiti pred izumrtjem…

Trendi
Konkurenca Pokémonu?

Konkurenca Pokémonu?

Palworld: Palfarm močno spominja na Animal Crossing. In Nintendo je spet jezen...

Trendi
Kaj pomeni koda Matrice

Kaj pomeni koda Matrice

Se spomnite tistega »digitalnega dežja« iz Matrice, kjer po črnem zaslonu polzijo čudne črke? Te d...