A če je nekaj preprosto to še ne pomeni, da ljudje to upoštevajo. Zato so se v kanadski verigi supermarketov East West odločili za drugačno taktiko. Plastičnih vrečk niso ukinili, so pa jih začeli zaračunavati. No ja, to ravno ne reši problema, boste rekli. Seveda ne, a zgodba ima nadaljevanje. Na vrečke so namreč natisnjene reklame, ki kupca spravljajo v zadrego. Zamislite si, da se sprehajate po nakupovalnem središču z vrečko, ki reklamira veleprodajo kreme proti bradavicam, zdravilo za težave z debelim črevesom ali pa reklamo za videoteko z odraslo vsebino.
Podatkov o tem ali zadeva deluje ali ne nimamo, je pa ideja vsekakor dobra. Mi bi skoraj raje imeli lastno torbo ali vrečko…
It’s hard to always remember a reusable bag. We redesigned our plastic bags to help you never forget again.
Objavil/a East West Market dne Četrtek, 06. junij 2019
Vir: Facebook