Hyundai EV: električna mobilnost, ki ni omejitev, temveč svoboda

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: pred 12 urami, Kategorija: Avto tech

Promocijska vsebina
Hyundai s svojo paleto električnih modelov krepi svojo vodilno vlogo v segmentu električna vozil in predstavljajo simbol prehoda v čistejšo, tišjo in pametnejšo mobilnost.

Hyundai EV: električna mobilnost, ki ni omejitev, temveč svoboda
Hyundaijeva električna paleta – od mestnega INSTER-ja do razkošnega IONIQ 9 – temelji na povezljivosti, energetski učinkovitosti in napredni varnosti. Tehnologije, kot so 800-voltna arhitekturapametno regenerativno zaviranjetoplotne črpalke in digitalni nadzor, tvorijo skupno jedro Hyundaijeve vizije. Vsak model sledi isti filozofiji: zagotoviti električno mobilnost, ki ni omejitev, temveč svoboda.

Novi Hyundai INSTER je kompaktno električno vozilo A-segmenta, ustvarjeno posebej za evropske uporabnike. Njegova zasnova združuje intimnost mestnega avtomobila z inovativnostjo električne tehnologije. Baterija kapacitete do 49 kWh omogoča doseg do 370 kilometrov, hitro polnjenje od 10 do 80 odstotkov pa traja približno 30 minut. Dolga medosna razdalja 2.580 mm prinaša več prostora kot pri večini konkurentov, medtem ko funkcija Vehicle-to-Load (V2L) omogoča napajanje zunanjih naprav, kar razširi uporabnost vozila v vsakodnevnih in prostočasnih scenarijih. INSTER v segment vnaša elemente vozil višjih razredov – digitalni ključ NFC, 10,25-palčni zaslon in napredne varnostne sisteme Smart Sense, zato postaja popoln sopotnik mestnega življenja.


Ko potrebe presežejo mestno okolje, voznik išče več avtonomije in udobja. Tu nastopi osveženi IONIQ 5, ki prinaša tehnično nadgradnjo in izboljšano uporabniško izkušnjo. Nova baterija s kapaciteto 84 kWh zagotavlja daljši doseg, na ultra hitri polnilnici pa se napolni v vsega 18 minutah. Zunanjost krasijo V-oblikovane pozicijske luči, aerodinamično podaljšan spojler in nova platišča. Notranjost ohranja prostorsko zasnovo, vendar dodaja fizične gumbe za ključne funkcije in izboljšano razporeditev upravljalnih elementov. Vgrajen je tudi infozabavni sistem nove generacije Connected Car Navigation Cockpit, ki s posodobitvami programske opreme na daljavo skrbi, da je vozilo vedno tehnološko posodobljeno. Različica IONIQ 5 N Line poudarja športni značaj z izrazitejšimi odbijači, 20-palčnimi aluminijastimi platišči in dinamično oblikovano notranjostjo.


Za tiste, ki električno energijo dojemajo kot orodje zmogljivosti, sledi IONIQ 5 N – prvi visokozmogljivi serijski električni avtomobil znamke N. Zgrajen na platformi E-GMP in opremljen z baterijo 84 kWh, doseže največjo moč 478 kW (650 KM) in pospešek 0–100 km/h v 3,4 sekunde. Pogon na vsa kolesa, elektronsko nadzorovano vzmetenje in sistemi, kot so N Pedal, N Drift Optimizer ter N e-Shift, prinašajo občutek dirkaškega avtomobila. Napredna zavorna tehnologija zagotavlja do 0,6 G regenerativnega zaviranja, sistem N Active Sound+ pa ustvarja realističen zvočni odziv preko osmih notranjih zvočnikov. IONIQ 5 N s tem odpira novo poglavje v električni športnosti – natančnost, hitrost in tehnologija se zlijejo v popolno ravnovesje.


Ko se potovanje spremeni v kombinacijo elegance, aerodinamične učinkovitosti in miru, stopi v ospredje IONIQ 6. Njegov količnik zračnega upora 0,21 je najnižji med Hyundaijevimi vozili, kar omogoča doseg do 614 km (WLTP). Aerodinamična “streamliner” oblika, aktivne zračne lopute in ploski emblem H poudarjajo minimalistično estetiko. Notranjost s 12,3-palčnima zaslonoma, ambientalno osvetlitvijo in uporabo trajnostnih materialov ustvarja kokpit prihodnosti. 800-voltna baterijska arhitektura omogoča polnjenje od 10 do 80 odstotkov v 18 minutah, funkcija Vehicle-to-Load (V2L) pa pretvarja vozilo v mobilni energetski vir. IONIQ 6 združuje umetnost oblikovanja in napredno inženirstvo – vozilo, kjer aerodinamika ni le funkcionalna, temveč tudi emocionalna.


Ko zahteve po prostoru in udobju postanejo ključne, prevzame vlogo IONIQ 9. Ta povsem električni SUV s tremi vrstami sedežev in baterijo kapacitete 110,3 kWh nudi doseg do 620 kilometrov. Zgrajen na platformi E-GMP ponuja 800-voltno tehnologijo za ultra hitro polnjenje in prostornost, primerljivo z vozili razreda premium. Notranjost s konceptom Universal Island 2.0 omogoča preoblikovanje kabine v družabni prostor. Aktivno dušenje hrupa, akustična stekla in napredni sistem klimatizacije ustvarjajo izjemno tiho okolje. IONIQ 9 z umetno inteligenco in glasovnim upravljanjem redefinira pojem električnega udobja.


Za urbano agilnost pa poskrbi nova KONA Electric. Zasnovana po načelu “EV-first” se ponaša z baterijama 48,4 in 65,4 kWh, pri čemer močnejša različica doseže do 514 km. Notranjost prinaša dva 12,3-palčna zaslona, digitalni ključ, posodobitve OTA in zvočni sistem Bose. Funkcija i-Pedal omogoča vožnjo z enim pedalom, medtem ko sistem e-Active Sound Design ustvarja bolj naraven občutek pospeševanja. Kljub kompaktni zasnovi nudi 466 litrov prtljažnika in možnost vleke do 750 kg.

preberite še to

Avto tech
Hyundai EV: električna mobilnost, ki ni omejitev, temveč svoboda
Avto tech
Zažgal Porsche zaradi zavarovalnine...

Zažgal Porsche zaradi zavarovalnine...

... a ga je, na njegovo nesrečo, ujela edina varnostna kamera daleč naokoli.

Avto tech
Tile pa divjajo!

Tile pa divjajo!

Vas zanima, kako je videti tekma svetovnega pokala v dirkanju – polžev? Takole.

Avto tech
Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Jetson ONE – je to naša mobilna prihodnost?

Spoznajte Jetson Aero, »enosedno električno osebno zračno vozilo«, namenjeno zabavni in rekre...

Avto tech
In mi se pritožujemo!

In mi se pritožujemo!

Vsaka zima na cestah pusti udarne luknje, nad katerimi bentimo. In kaj naj rečejo tile Američani?

Avto tech
So krive lutke?

So krive lutke?

Ali ženske pogosteje umirajo v prometnih nesrečah zaradi – napačnih lutk?

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.