Most so zgradili v štiridesetih letih in takrat je veljalo, da morajo mostovi biti visoki vsaj 3,56 metra. Nekaj desetletij je bilo vse v redu, dokler se leta 1973 pravilo ni spremenilo in se je zahtevana višina povečala na 4,27 metra. Ker železniškega mostu seveda ni mogoče kar tako dvigniti, ceste pa ne toliko spustiti, je omenjeni most pač ostal tak, kot je. No, ja skoraj, saj so cesto uspeli vkopati za 20 centimetrov, tako da je zdaj visok 3,76 m, kar pa je še vedno manj od zahtevane višine. Upraviteljem ceste zato ni preostalo drugega, kot da pred most postavijo opozorilne table. A te niso kaj dosti pomagale in most je postal znan kot »odpirač konzerv« ali »giljotina z ulice Gregson«. Nesreč, v katerih so tovornjaki ostali s poškodovanimi prikolicami je bilo toliko, da je Jürgen Henn, ki dela v eni od pisarn v bližini mostu, na okno namestil kamero, ki od leta 2008 »dokumentira« nesreče. In tale v spodnjem posnetku, ki se je zgodila pred nekaj dnevi, nosi zaporedno številko 167.
Vir: yovo68/YouTube