Nov električni rekord

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 23. 06. 2019 08:22:00, Kategorija: Avto tech

Potem ko je Volkswagnov ID.R pometel z dirko Pikes Peak, je nov rekord dosegel tudi na Nürburgringu.

Nov električni rekord
Lansko leto smo poročali o tem, da je Volkswagen s svojim električnim dirkalnikom ID.R krepko izboljšal hitrostni rekord na dirki Pikes Peak International Hill Climb, kjer je s 156 zavoji na 19,99 kilometra dolgi progi opravil s časom 7:57,148 minute, kar je bilo spoštljivih 16 sekund hitreje od rekorda Sébastiena Loeba iz leta 2013.

Naslednji izziv, ki so si ga zadali pri VW je bil legendarni Nürburgring-Nordschleife, s tem da tukaj njihova ambicija na tem 20,8-kilometrskem »zelenem peklu« ni bila preseči absolutni rekord ampak »le« električnega. In so ga. In to konkretno. Nov najboljši električni čas sedaj znaša 6:05.336, kar je za 40.564 sekunde hitreje od dosedanjega rekorda, ki ga je leta 2017 dosegel kitajski NIO EP9.

Kaj pa absolutni rekord? Ta je še malce oddaljen, saj je čas, ki ga je lani dosegel Porsche 919 Hybrid EVO (5:19.546) precej daleč. Kaj pa naslednji izzivi? Najprej ubranitev lanskega naslova na »Goodwood Festival of Speed«, nato pa septembra napad na 11-kilometrska »Nebeška vrata« na Kitajskem.

V nadaljevanju si lahko ogledate »izzakulisni« video rekorda na Nürburgringu, nato pa še, kako je bil zmagoviti krog videti iz kabine dirkalnika.



Vir: Volkswagen/YouTube

preberite še to

Avto tech
Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Bodo rotacijski motorji doživeli preporod?

Kompaktni Wanklov motor z izjemnim razmerjem med močjo in težo

Avto tech
Tako so jih zaganjali

Tako so jih zaganjali

V devetdesetih letih je zagon dirkalnika Formule 1 trajal – več ur…

Avto tech
Cilja ne bomo dosegli

Cilja ne bomo dosegli

Evropska unija bo po trenutnih podatkih močno zaostala za svojim ciljem vzpostavitve 3,5 milijona javno dostop...

Avto tech
Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Zakaj bi nekdo razvijal nekaj takega?

Ford je pred časom vložil patentno prijavo za tehnologijo, ki nevtralizira vonj novega avtomobila.

Avto tech
Je šlo na potep

Je šlo na potep

Kolesu tovornjaka je bilo dovolj monotonih potovanj s »težkimi bremeni na hrbtu«… In je &sc...

Avto tech
Matematika ne laže

Matematika ne laže

Osnovnošolski fizikalni dokaz za to, da je razlika med 130 km/h in 150 km/h pri trku ogromna.

Avto tech
Celoten pogon kar v kolesih?

Celoten pogon kar v kolesih?

Zasnova kolesa z neposrednim potiskom bi nadomestila celoten pogonski sklop… Trdi avtor…

Avto tech
Tale ga pa žge...

Tale ga pa žge...

Ni vse v motorju... Tudi znati je treba...

Avto tech
Citroënovo nagajanje

Citroënovo nagajanje

Zanimiva zgodba o tem, kako je podjetje med II. svetovno vojno sabotiralo Nemce.

Avto tech
Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Motocikel, za katerega ne potrebujete čelade

Po BMW-ju je še en nemški proizvajalec lansiral »motocikel brez čelade«.

Avto tech
Bujenje ni ravno dobra rešitev

Bujenje ni ravno dobra rešitev

Če kdaj na križišču vidite kakšen avtomobil s »poduhovljenim« voznikom, ki je zaspal...

Avto tech
»Fantom« končno ujet

»Fantom« končno ujet

Češka policija je po šestih letih le ujela voznika, ki se je po cestah vozil s čisto pravim - &n...