Nova baterijska tehnologija bo nameščena v posebno različico križanca kombilimuzine MG4, imenovano Anxin Edition, namesto običajne litij-železo-fosfatne (LFP) baterije pa jo bo poganjala manganova litij-ionska baterija s celicami, ki jih dobavlja podjetje Suzhou QingTao Power Technology, ki ga podpira SAIC. Da, isti kitajski SAIC, ki ima v lasti MG Motors. Kot poroča Car News China, je nova izvedba prišla na plano kot rezultat regulativnih prijav pri kitajskem Ministrstvu za industrijo in informacijsko tehnologijo (MIIT).
Za tiste, ki niso domači v tej industriji, naj razložimo, zakaj je to tako velika stvar. Baterije s trdnim elektrolitom obljubljajo hitrejše polnjenje, večjo toplotno varnost, izboljšano delovanje v hladnem vremenu, višjo energijsko gostoto, daljšo skupno življenjsko dobo baterije in sposobnost prenesti celotne cikle polnjenja/praznjenja.

V prvem odstavku smo zapisali, da gre za skoraj trdni elektrolit. Zakaj skoraj? Zato, ker gre dejansko za pol-trdni elektrolit, katerega energijska gostota je primerljiva s tipičnimi litij-ionskimi zasnovami, naj bi pa precej bolje delovala v hladnem vremenu in nudila nekatere prednosti popolne trdno-stanjske baterije. Če bi šlo za resnično trdno zasnovo, bi bil elektrolit popolnoma trden in sploh ne bi imel anode, kar bi povzročilo znatno zmanjšanje teže. Žal trenutno ni podrobnosti glede velikosti baterije ali dosega. Vendar pa bo različica MG4 s pol-trdno-stanjsko baterijo verjetno imela enak sprednji električni motor kot vozila z LFP-baterijo, ki generira 161 KM.
Trenutni MG4 stane med 73.800 in 105.800 juani (med 8800 in 12.600 €) in je na voljo z dvema kapacitetama LFP-baterij: 42,8 kWh in 53,9 kWh. Pričakovano naj bi bil Anxin Edition predstavljen septembra letos, njegova baterijska tehnologija pa naj bi nudila povečano kapaciteto (in doseg), vendar verjetno po višji ceni.
MG seveda ni edini, ki dela na baterijah s trdnim elektrolitom. Ker ta obeta velike prednosti, se z njo ukvarja večina proizvajalcev električnih vozil. Je pa prvi, ki je na trg poslal serijsko izvedbo. In ko je nekdo prvi, mu kaj hitro sledijo še drugi. Konec leta bo verjetno zelo zanimiv…
Vir: Car News China