Zakaj ne le dveh?

Avtor: Uredništvo, Objavljeno: 12. 12. 2018 04:46:00, Kategorija: Avto tech

Zakaj ni dobro imeti le dveh zimskih pnevmatik? Zato!

Zakaj ne le dveh?

V Sloveniji in večini okoliških držav velja pravilo, da je pozimi potrebno imeti avtomobil opremljen s štirimi zimskimi (M+S) pnevmatikami ali pa imeti letne in verige. Zakaj pa ne bi recimo malce varčevali in z zimskimi pnevmatikami opremili le dveh pogonskih koles? S tem bi privarčevali polovico denarja, varni pa bi bili enako, saj so ja pogonska kolesa tista, ki so zadolžena za premikanje avtomobila in njegovo zaviranje. No ja, ni čisto tako…

Pri vožnji naravnost bi se z izjavo mogoče celo lahko strinjali, čeprav ne drži v celoti, čim pa zapeljemo v ovinek, pa je jasno, da letne pnevmatike ne zmorejo svojega dela. V primeru avtomobila s pogonom na prednja kolesa, se ob spremembi smeri določen del teže vozila prenese na zadnji del in avtomobil v primeru slabšega oprijema na zadnjih kolesih zdrsne v prekrmiljenje. Posledica je seveda obračanje, ki se lahko, kot je to vidno iz spodnjega videa YouTubovega kanala Tyre Reviews, zgodi že pri zelo majhnih hitrostih. Kaj pa, če imamo avtomobil s pogonom na zadnja kolesa? V tem primeru se zgodi ravno nasprotno – avtomobil, namesto da bi zavil, zapelje kar naravnost, saj prednje pnevmatike nimajo dovolj oprijema, da bi »zagrabile«. Kaj pa pri štirikolesnem pogonu? Tam je težava nekoliko manjša, vendar tudi tu oprijem ni tak, kot bi moral biti.

Torej – zimske pnevmatike resda niso poceni, a naše zdravje in življenje sta dražja…


Vir: Tyre Reviews/YouTube

preberite še to

Avto tech
Tudi Ducati bo električen

Tudi Ducati bo električen

Namigi bodo »kmalu« le postali resničnost – Ducati se gre elektriko…

Avto tech
Zakaj pa je ne bi zložili?

Zakaj pa je ne bi zložili?

Kam z avtomobilsko prikolico, ko je ne uporabljamo?

Avto tech
Volkswagen in Ford

Volkswagen in Ford

Promocijska vsebina
Za začetek zavez...

Avto tech
Voda za več konjev

Voda za več konjev

Vbrizgavanje vode v motor lahko precej poveča njegovo moč.

Avto tech
Tiha vožnja

Tiha vožnja

Bose je izdelal zvočni sistem, ki po vzoru slušalk odpravlja zunanje šume v avtomobilu.

Avto tech
Leaf bo končno šel dlje

Leaf bo končno šel dlje

Nov Nissanov model Leaf e+ bo imel doseg dobrih 360 kilometrov.

Avto tech
Robotska zadnjica

Robotska zadnjica

Fordov »ritbot« preverja, ali sedeži zaradi znoja ne trpijo preveč.

Avto tech
Avtomobil »za povsod«

Avtomobil »za povsod«

Hyundai je predstavil koncept vozila, ki gre dobesedno kamorkoli. Tudi po stopnicah in v gore…

Avto tech
Lahko bi se izteklo drugače

Lahko bi se izteklo drugače

Kako je v praksi videti delovanje sistema za preprečevanje naleta…

Avto tech
Samsung in Audi

Samsung in Audi

Samsungovo avtomobilsko različico procesorja Exynos bo prvi uporabil Audi.

Avto tech
»Še b'l na poskok!«

»Še b'l na poskok!«

Tale slovaški voznik jo je čudežno odnesel le z nekaj praskami.

Avto tech
Električni avto za manj kot 8000 €

Električni avto za manj kot 8000 €

Imenuje se Ora R1, je »mestno močan«, doseg pa ima preko 300 kilometrov…