Proizvajalec je tak doseg dosegel s pomočjo dveh 48-voltnih baterij, ki dasta pod sebe 45 Ah, mogoča pa je tudi izvedba z eno baterijo, ki doseg zniža za polovico, a tudi za preračunano okoli 500 € zniža ceno kolesa. Baterija napaja 750-vatni električni motor z zvezdiščem z neposrednim pogonom, ki je menda dovolj močan, da vas brez težav popelje v hrib, če »zmanjka baterije« pa je na voljo seveda tudi pogon s pedali. Ker pri slednjem ni prestav, bi si mislili, da je Biktrix Moto bolj električni moped kot pa kolo, kart pa ne drži čisto. Opremljen je namreč s senzorjem kadence ali po domače zaznavanjem obračanja pedalov, ki aktivira električno pomoč kolesarjenju, tako da čisto brez poganjanje le ne bomo. Je pa res, da ima na krmilu tudi ročni vklop pogona, ki bo poskrbel za takojšnji pospešek... Hitrost je tovarniško omejena na 32 km/h, mogoče pa je tudi naročilo neomejen različice, ki vas bo popeljala do 45 km/h.

Biktrix Moto je na voljo v dveh velikostih. Tisti s 50-centimetrskimi (20 palcev) kolesi je na voljo uporabnikom, visokim do 165 cm, model z 61-centimetrskimi (28 palcev) kolesi pa uporabnikom višino do 188 cm. Oba modela sta opremljena s hidravličnimi zavorami, zaslonom na krmilu, kjer je tudi stikalo za luči LED.
Kaj pa cena? Kolo je zaenkrat na voljo le v ZDA, kjer je zanj potrebno odšteti 2290 dolarjev (okoli 1900 €) za različico z eno in 2898 dolarjev (okoli 2400 €) za različico z dvema baterijama.
Vir: Biktrix