Pri VW pravijo, da je Crafter HyMotion zasnovan predvsem za daljše vožnje. Daljše kot so dnevne razdalje, bolj zanimiv je pogon na vodikovo gorivno celico za velika gospodarska vozila. Kapaciteta rezervoarjev, integriranih v Crafter HyMotion, je 7,5 kg vodika. Doseg 4,25-tonskega dostavnika je tako več kot 500 km. Polnjenje Crafterja HyMotion poteka tako hitro kot pri njegovih bratih s klasičnim pogonom. To dejstvo naredi novo brezemisijsko različico nadvse privlačno za komercialno uporabo. Kljub znatno večjemu dosegu ima Crafter HyMotion višjo nosilnost kot e-Crafter (električna oziroma baterijska različica iz leta 2016).
Crafter HyMotion je zaenkrat še študija – takoj ko bo na voljo ustrezna infrastruktura, pa bo dostavnik z brezemisijskim elektromotorjem prišel na trg. Po vozilu Caddy Maxi HyMotion, ki je bil prvič predstavljen leta 2009 v okviru dogodka "Hydrogen Road Tour", je Crafter HyMotion druga študija z vodikovo gorivno celico znamke Volkswagen Gospodarska vozila.

In kdaj lahko pričakujemo večji prebij vodika tudi na področje osebnih vozil? Ta trenutek je proizvodnja gorivnih celic še predraga, a če se bodo prijele na tovornem področju, bo njihova cena začela padati. Pri VW-ju menijo, da bi se to lahko zgodilo do leta 2025, do takrat pa bo zrasla tudi ustrezna polnilna infrastruktura.
Vir: Volkswagen