Celotna stvar mogoče ne bi bila nič hudo posebnega, če ne bi šlo za ozkotirno gorsko železnico, ki je prepredena z ostrimi ovinki in strmimi klanci, pelje pa skozi 22 tunelov in 48 mostov, zgrajenih preko globokih dolin. Celotno kompozicijo, dolgo 1906 metrov, je sestavljalo 25 električnih lokomotiv in 100 potniških vagonov, v katerih se je peljalo 3000 izžrebanih srečnikov, za varno pot pa je skrbelo nekaj ducatov strojevodij in drugega tehničnega osebja.

Na dolgih spustih, ki jih je na omenjeni progi kar nekaj, je bilo treba hitrost vlaka uravnavati z regenerativnim zaviranjem, ki je vračalo tok v 11 kV električne vode. To je predstavljalo svojevrsten izziv, saj so se strokovnjaki bali, da bi hkratno ustavljanje 25 lokomotiv na istem železniškem odseku, preobremenilo omrežje tako vlake kot lokalno oskrbo z električno energijo. Da bi to preprečili, je bila največja hitrost vlaka omejena na 35 km/h, sistem pa je bilo treba kljub temu potrebno dodatno prilagoditi, da vlaki ne bi pošiljali preveč energije nazaj v omrežje.
Podvig je uspel, pot je minila brez zapletov in kot je sklepati iz spodnjih posnetkov, so bili potniki več kot zadovoljni.
Ta švicarski podvig je seveda hvale vreden, ni pa to najdaljši vlak v zgodovini. Svetovni rekord še vedno nosijo Avstralci, ki os leta 2001 sestavili tovorni vlak, dolg kar 7,24 km.
Vir: YouTube
Slikovni material: Philipp Schmidli, Rhaetische Bahn