Kar zadeva potniško letenje je je stanje trenutno takšno, da potniki pridemo na letališče, se tam »čekiramo« in počakamo, da nam je dovoljeno iti v letalo. Pri tovornem prometu je podobno – blago pride na letališče in tam počaka, da ga osebje naloži v transportna letala.
Ideja »Link & Fly« je nekoliko drugačna. Pravzaprav radikalno drugačna. Gre namreč za predelavo letal, ki bi po novem bila »modularna« - krila, motorji in pilotska kabina bi bili en del, potniška oziroma tovorna kabina pa drugi. Slednja bi bila narejena tako, da jo je mogoče postaviti na podstavek, ki leži na železniških tirih. Zadeva bi delovala tako, da bi potniki na svoja mesta sedli že na železniški postaji, nato bi jih vlak pripeljal na letališče, kjer bi se kabina pripela na letalni del. Maurice Ricci, ustanovitelj podjetja Akka, je izračunal, da bi na tak način pri vsakem letu pridobili okoli pol ure. V primeru letov iz Pariza v Toulouse bi to pomenilo, da bi jih namesto sedem lahko dnevno opravili devet.
Bomo videli… Zaenkrat je vse skupaj še vedno le ideja...
Vir: Traveller